Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 795 ggr
Mimmulih
0

Eclipse|| vad tycks om materialet hitills?

Vi har ju fått 2 trailers, promo bilder och film-stills att titta på innan Eclipse kommer på bio, vad tycker ni om utseendet och allt med den nya filmen? har David gjort ett bra jobb? och vilka är era förväntningar?

de finns ju dessutom några twifans som fått se Eclipse - rough cut formatet och har åsikter/spoilers om hur den är(utsatt på internet) , om ni läst dem vad tycker ni och ja de som kanske läst scriptet som läckt ut, verkar det överens stämma med vad ni tänkt er?

Alla svar är välkomna! :)

AnnieLarsson
0

I'm loving it :D

TerriZue
0

Jag gillar det jag sett hittills och detverkar verkligen som att han gjort ett strålande jobb. filmen verkar vara väldigt actionfylld och mina förväntnigar är "tyvärr" skyhöga.

Jag skrev "tyvärr" eftersom det kan hända att jag kanske förväntar mig för mycket men så har det ju inte varit hittils och det är ju bara att hoppas att det blir likadant en tredje gång. :)

Jag tror absolut det blir en grymt bra film! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

LaSadie
0

Jag tycker det vi har sett är suuuuuper! Jag längtar ihjäl mig tills filmen kommer. Dessutom så har jag höga förväntningar på filmen, det vi har sett är så bra att jag tror att filmen är bra. Eclipse är nog min favoritbok, det händer så mycket och är spännande och jag tror att David Slade har gjort ett bra jobb :) Men det kan bli som #2 sägar att man har höga färväntningar som bara crashlandar :P

pebb
0

Jag gillar det jag har sett, bara promo bilderna jag tyckte va sådär. Satt och hoppade upp och ner när jag såg både trailer 1 och 2, särskilt 2!!

Mimmulih
0

jag tycker precis lika! Eclipse är min fav oxå, hoppas innerligt det blir bra!