Jag tycker verkligen att man kan vara alltihop på en gång!
(Nu kommer massor att kommenter: TEAM EDWARD eller TEAM JACOB!)
Men det skiter jag i!
Hahah jag tycker man får tycka som man vill, men jag är team edward iallafall ;)
Team Edward <3
Av ren nyfikenhet, ni som är team Jacob, vill ni att Bella ska välja honom? Eller tycker ni "bara" att han är snyggare, snällare eller något sådant?
Team Edward<3

Inget av det, tycker bara att Jacob är mer den personlighet jag skulle falla för mer än Edwards.
Tycker inte om någon ja. 

#4: vad skulle du svara om jag frågade dig samma sak fasst om Edward? ;)
#4 Förut gillade jag Jacob (gillar inte någon längre) och jag vela ändå att Edward ska vara tillsammans med Bella. Inte Jacob. Jacob är bara snyggare typ :)

#9: Haha ^^ Carlisle är HET

#11: Han är en av dom hetaste vampyrerna 
Jag är Team Edward av alla anledningar.
Han och Bella är "meant to be" och det SKA vara de två helt enkelt.
Han är snyggare, han är perfekt.
Han är typen jag själv skulle falla för i verkliga livet (som om man någonsin skulle hitta någon som Edward…)
Som något fan sa i någon video: "Edward is like that ideal that you'll never find, and Jacob is the reality that if you're lucky enough to find you better hold on to it."

Det citatet var jävligt sant….
#7 hm.. jag vill ju att Bella SKA välja Edward..annars håller jag verkligen med #14.

#16 Redigerade inlägger lite för undvika eventuell spoilervarning
#14 BRA ARGUMENT! Håller med till 100%!

#14 du har rätt om det, men om man säger så här så tycker alla olika. Min perfakta man är en blanding av edward (romantisk) och jacob (går inte att beskriva) + han ska helst kunna dansa, ÄLSKAR killar som kan dansa ^^

Team Edward HELT KLART!
Men favorit nr två är Emmett. Han är den ultimata storebrorsan och böckerna hade varit tomma utan hans humor :)
/Piggeline
Min scrapblogg
Nja, asså jag skulle falla för Jacob… MEN jag tillhör inget team. Varför? Jo för att det blir typ som bråk nästan. Alla mina kompisar som gillar Edward ogillar Jacob. Visst jag skulle välja Jacob men absolut skulle Bella välja Edward, annars blir det ju inte samma historia. Men dessa team bråk: herregud.
Edward och Jacob blir vänner i slutet av fyran. (Redigering av inlägg för att undvika spoiler - medarbetare) Därför tillhör jg inget team. För att det skapar bråk.
Men jag skulle helt klart välja Jacob :P
Asså även om jag är Team Edward så har jag inget emot Jacob, men massa av mina kompisar har blivit Team Jacob bara p.g.a. musklerna och dom håller på och säga att Rob är ful hela tiden. Irriterar mig på sånt.

#22 dom tycker bara om Jacob för musklerna och vill att du inte ska gilla Edward (kanske)