Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1330 ggr
AnnieLarsson
0

Första ggn du såg Twilight

Kmr du ihåg vilket datum du såg Twilight för första ggn? Skrattande

AnnieLarsson
0

Jag såg Twilight för första ggn för precis ett år sedan! Skrattande Den 30 januari blev jag indragen i den bästa kulten (haha man kan nästan säga att det är en kult! Flört) som finns! Skrattande

LaSadie
0

Jag såg den i april förra året för första gången och blev fast Glad

Peppe
0

Midsommar 2009! Haha

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

[Caifeen]
0

Det var typ .. i våras, vet inte datum eller månad bara att det var grönt ute och att det inte hade blivit sommarlov :p

pigelina
0

såg den typ 5 September 2009. Hade inte läst bökerna men fort ut och låna dom:P läste ut alla på en vecka sen låna jag dom igen och köpte alla^^

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

spiritedaway
0

I somras nån gång tror jag. Jag bodde kvar i gamla lägenheten i alla fall. Sen läste jag böckerna under hösten tror jag.
Men att komma ihåg datum när jag ser filmer är nog inte riktigt min grej! :P

AnnieLarsson
0

Hehe 2 månader efter att jag sett filmen hade jag köpt alla böcker inbundna på svenska och engelska och 4 pocketböcker XD

Endroppeihavet
0

På premiären förrförra året. Så.. 20-21 november eller det nu var..

Böckerna läste jag på sommarn/hösten.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

cecililia
0

Minns inte exakt men det var på bio iaf i ett litet samhälle (som dock är större än där jag bor :P) som inte har så hårda stolar så man får träsmak i röven :P Måste ha varit någon gång i januari/februari.

Minns iaf att jag och mina två tjejkompisar var som förstenade, så bra var den! :P haha

Faidra
0

Nej, det gör jag inte :P men jag kommer ihåg att det var i januari-februari 2009 :)

Tiiger
0

Sent 2008 tror jag (:

ecmeralda
0

Januari 2010. Upptäckte Twilight ganska sent. Men nu är heeeelt besatt, böckerna är ju såå underbar!

Brownie
0

12/6 2009 skolavslutningen hos min kompis! :)

AnnieLarsson
0

#12 It's never too late! ;)

[chriistina]
0

I november 09 någon gång. Minns inte datum, bara att det var någon dag innan New Moon hade permiär på bio. Var rätt sen med hela Twilight grejen jag också. Men innan november var slut hade jag iaf läst ut alla böckerna och blivigt helt besatt.

Anna
0

29 november 2008, på bio i Stockholm med en kompis.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

cecililia
0

#15 det ör helt sjukt ändå, jag var också rätt sen med att se den men så såg man Twilight och då blev man såld. Då har man läst ut böckerna på bara några dagar och är helt besatt som du säger :P

[Fruktiz]
0

Första gången jag såg Twilight var i år, när det var skärtorsdag. Vi tjejer såg den i skolan! Glad

Mimmulih
0

jag såg Twilight på vintern i november i premiär veckan. Jag visste inte så mycket om Twilight då men min kompis ville jätte mycket se den och påstod att böckerna var skitbra, jag hade oxå läst ett par sidor själv av hennes böcker men tyckte att de verkade lite konstiga :P men följde henne med på bio ivarjefall och älskade vad jag såg! :) genast efter var jag inte såå jätte fast men då ville jag läsa klart böckerna och var helt klart intresserad! men efter alla böckerna var jag total fast o nu är man ett twifan ut till fingerspetsarna jag läste Breaking Dawn på nätet och köpte svenska kopian så fort som det gick och sedan var det att vänta på nästa film! :) som ni andra säger är man helt fast nu! :D

SHV-Pysen
0

Juni 2009… Fatta aldrig riktigt grejen med Twilight, så när min kompis lyckats få mig att se den så fatta jag aldrig att det var vampyrer det handlade om, jag satt mest och tänkte på vilket fint ljus det var (Film-freak, i know.. men jag utbildar mig faktiskt inom det :P) Sen började hela konfliktfördjupningen och jag började inse vad som var så bra. När jag väl läste boken nu för någon vecka sen för första gången så..ja.. Fy… nu är man verkligen fast. Tycker inte om att bli så påverkad av något, dem där böckerna tar verkligen ner en på djupet!! (Har faktiskt blivit tvungen att avstå från att läsa fortsättningarna nu eftersom jag har en massa prov och jag blir för distraherad när jag läser!!)

[Malin3033]
0

Det var när jag var i Åre påsklovet 2009, tog en bild den 17 april i åre, så ungefär kring det datumet :)

Men uuusch vad jag inte gillade den filmen då! Den var wierd, Edward var typ läskig och Bella var ju helt knäpp? Ingenting hängde ihop och jag fattade ingenting, varför hon te.x. luktade på sitt hår i klassrummet. Jag såg filmen igen och gillade den liiite mera och beslutade mig för att läsa böckerna och då blev jag helt fast.

Klasselover
0

28 nov 2008, kommer ihåg det för att det var min första dejt med min dåvarande kille ^^

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Josefineeklid
0

30 November 2008.
Jag visste inte vad det var eller något alls, mina vänner sa att det var en film om vampyrer. varför inte, tänkte jag och följde med.
Jag tappade andan när jag sett klart den, jag lovar! Kunde knappt sova, låg och skakade och ville se den igen igen igen.
Efter det köpte jag första boken, och den var visst ännu bättre (Var detta möjligt?)
Det var något av det finaste jag varit med om. tror jag. :')

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

riiffen
0

Maj 2009 :)

medarbetare på allergier.ifokus .