Twilight iFokus

Twilight

Etikett: böckerna
Läst 1717 ggr
Callibus
0

OT: House of Night

Är det någon som vet om den här house of night serien har blivit film? om det är någonsom har läst böckerna skriv gärna vad ni tyckte om dom!! jag tyckte att de var jätte bra!

LaSadie
0

Ändrade rubriken

Jag har läst någonstans att det har diskuterats om att göra en film eller serie av det. Visst kan man göra det men med True Blood, Vampirie Diaries och sedan Twilight serien så böir det lite too much kan jag tycka.

Gillar serien jättemycket! Var lite tjatigt dom första böckerna men nu är det väldigt spännande Glad är inne på sista boken, kommer köpa den nya som kommer någongång i vår.

Callibus
0

ok tack läser fjärde boken nu !!

AnnieLarsson
0

Har läst första boken och vill gärna läsa resten av böckerna men är mer fast i Vampire Academy-serien :)

PeggyTroll
0

Jag är med mer fast i Vampire Academy faktiskt. 
Men jag ska läsa house of night serien med, jag kan ju inte göra en rättvis jämförelse annars :)

Peachtrees
0

Läste ut första av Vampire Academy idag, jättebra ju! Tänkte gå ut och köpa andra boken, men den var slut här i hålan :( Kanske är lika bra eftersom jag inte har pengar.

Nu kanske det är lite OT, men jag säljer den tredje boken av house of night-serien, men den är på Svenska(Om någon är intresserad).

pigelina
0

Har läst alla böker som finns på sveska en så länge i den serien. Tycker dom är bra!:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

PeggyTroll
0

Nu har jag äntligen börjat på Vampyrens Märke, den är bra hittills.

Synd bara att jag inte har så mycket tid att läsa :/

[Underground]
0

Jag har läst alla och älskar de verkligen, så jag hoppas att det blir film/serie av dem.
Och jag är ju vampyrgalning, följer TTS, vampire diaries och true blood och skulle gärna följa ännu fler Tungan ute

JohannaCullenEnvall
0

Jag är på tredje boken :)

Mimmie94
0

jag har önskat mig första boken i present :D

linhof
0

läser både house of night och vampyre academy o måste juh säga att house of night serien e bättre (enligt mej)….inte fullt så tomt skriven som VA…. mer info o beskrivande saker….

snurrit värre…det jag mena var att HoN serien är bättre skriven än VA serien…men ingen av dem slår The Twilight saga Skrattande

Callibus
0

Jag tycker att HoN är nästan lite bättre fast de ligger lika än så längen! väntar på att 7:an ska släppas!

LaSadie
0

#12 Samma här! Har tryckt in bevakning på adlibris Glad ska släppas nästa vecka Skrattande

PeggyTroll
0

Jag läser trean på engelska :)

pebb
0

Har läst alla som har kommit, väntar på den sista! Tycker dom är jättebra, fast jag tycker nog att det för tillfället räcker med de filmatiserad serierna som finns.

PeggyTroll
0

Jag filmatiserar i mitt huvud! Det räcker så länge :)

LaSadie
0

Nu kan man beställa Burned inbuden på adlibris.se!!

Callibus
0

#17 oooohy

linhof
0

Idag ska jag hämta burned Kyss

LaSadie
0

#19 Jag med Skrattande

LaSadie
0

Läst de första kapitlen nu men är på något sätt inte nöjd… Men jag hoppas att det blir bättre Skrattande

linhof
0

hmmmm har inte hämtat min än….fast å andra sidan kan man läsa ett par kapitel på HoN's egna sida Skrattande