Ska jag vara ärlig, så gjorde jag det med. :) Men är man en TTS nörd så är man. (a)

haha… Jag tror att jag svimmat… Och sen tänkt att min edward skulle komma… Men jag är känslig för blod… XD
Hehe vi jobbade med hjärtat och blod innan men vi fick inte ta och kolla vilken blodgrupp vi hade :(
Vi ska göra det i veckan, och jag ser INTE fram emot det!
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Usch, jag hade inte klarat det. Gör som Bella, Svimmar så fort jag ser blod ..

Haaha Xd
Jag själv är skraj för sprutor och sånt,som man sprutar in i blodet. Inte så säker på att jag skulle bli en bra vampyr :D

Kunde inte heller tänka på nåt annat än att KANSKE få bli räddad av en snygg vampyr den lektionen, höll på att svimma där jag satt och fantiserade medans alla omkring mig babbla på om blod… xP (vi går i samma klass jag och Elnawsmn)

jag har mått jättedåligt de senaste veckorna när vi pratat om blodomloppet på biologin. jag har varit riktigt nära på att svimma i stolen ett par gånger. blir det blodprovstagning hos oss går jag ut ur rummet! hade gärna fått reda på min blodgrupp dock, men har sprutfobi/stickfobi som jag gått i terapi för men det blev nästan bara värre. skulle aldrig klara att ta blodprov i skolan =(
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Usch… vi håller ju också på med blodomloppet, sitter med huvet på bordet och kallsvettas >.>
Haha de vill jag också att min klass ska göra! :D
Fast sen är ja ju inte skraj för sprutor elr så, hade gärna tagit blodprov på mig sj 

haha