Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 1469 ggr
LaSadie
0

OT: Vad gör du just nu? 5

Nr 4 blev för lång…

Jag har sååå tråkigt… Kollar på lyxfällan, men är glad för att jag har ingen lektion imorgon. Ska gosa med sambon eftersom jag ska vara borta från honom i 5 veckor. Eller, han kommer till mig men kommer inte ha honom jääääämt Gråter

emeliekarlssoonn
0

Håller med.. 4:an blev lång..

Kollade nyss på Inlåst på 4:an. Programmet om 6 ungdomar som får prova på hur det är att sitta i fängelse. Ganska intressant faktiskt. :)
 Ska försöka dra mig mot sängen så snart som möjligt. Fredag imorgon. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Och snart är det höstlov också. Härligt!

LaSadie
0

Åååå… att ha höstlov igen… Skulle vara så skönt!

mbwj
0

Jag sitter bara framför datorn och tråkar, ska snart till skolan. Efter skolan ska jag rida min medryttarhäst, ska testa att hoppa med honom idag, får se hur det går (han är en islänning), haha, längtar!

emeliekarlssoonn
0

Sitter just ni i skolan. Har engelska lektion och försöker smyga för läraren att jag sitter inne här när jag är klar med uppgifterna. Haha (A)

Mixie
0

Är ledig.. Inte så jättekul när man inte har någonting alls att göra… =( Läser lite i BD iaf!

//Mickan

Anna
0

Äntligen fredag!

Äter nu o tittar på tv, kom nyss hem från skolan.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

emeliekarlssoonn
0

#6  Tur du har som slutar så tidigt ;o

Kom hem från skolan för knappt en timme sen. Var sjukt kul på bussen. Var något som satt och höll stopp-knappen intryckt så det fortsatte låta. (bussarna som går mellan Åby och Nkpg har HEMSKA stoppsignaler!)  så jag säger högt och tydligt rätt ut i bussen: "SLÄPP KNAPPEN IDIOT!"  Jag blev förvånad själv faktiskt. Jag brukar bara hålla klaffen x)
 Jag kommer vara död imorgon. Hade cirkelträning och box out på gympan. Kul, men sjuukt jobbigt xP

Anna
0

#7 Slutar 11.45 på fredagar :D

Nu lyssnar jag på musik, ska snart in till stan en sväng och fixa en grej.

annaattlid.se

emeliekarlssoonn
0

#8  fiifan :P   Slutar 11 på måndagar så det jämnar typ ut sig x)

LaSadie
0

Kom just hem från Erikslund där vi har inhandlat en ny dammsugare =)

Anna
0

#9 jag slutar 11.45 var tredje tisdag också :D min senaste dag är 15.45, max 1 gång i veckan går jag så länge, haha! ska inte klaga på mitt schema iaf ;)

annaattlid.se

emeliekarlssoonn
0

#11  8-15 varjke dag utom måndagar då det är 8-11 x)
Aja. Det är ganska chill schema ändå. :P

Just nu sitter jag och är lite lätt irriterad på att pappa och hans sambo har gett min stora underbara 1.20 säng till min bror och jag har fått en 90 säng. Pga. den här underbara PMS:en känner jag för att gråta en skvätt över min gamla säng men det är att överdriva.

pigelina
0

just nu gör jag inget men hade tänkt läsa lite BD sen.;P har läst ut bökerna 4 gånger var nu^^

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

LaSadie
0

Äter frukost :D Det bidde lite sovmorgon… Blev förvånad själv när jag såg tiden… Men ikväll blir det fotboll!!

emeliekarlssoonn
0

Ingenting just nu. Väntar på en polare som ska komma hit och glo på Twilight ;D
 Är hos pappa första gången sen i slutet av juli. Dom har bytt rum på mig och min brorsa eftersom han är här mer. Har fått en ny säng.. Att gå från en 1.20 säng till en 90:a är INTE okej! Kan inte sova speciellt länge på morgonen heller eftersom jag måste ha så gott som kolsvart, och det finns ingen rullgardin eller persienn.. -.-
 Sen har jag en sjujäklans träningsvärk sen gympan igår.

ThreeSenses
0

Jag sitter och tar det lugnt, pretty much ^^

Vi får gäster ikväll här hemma, så jag väntar väl lite på dom också ;D

sharoon
0

jag sitter och väntar på att någon kan komma på nått om böckerna/filmen/skådespelarna (VAD SOM HELST) som vi kan diskutera och som vi inte har diskuterat än Gråter

emeliekarlssoonn
0

#17  bara 41 dagar tills New Moon har premiär. Sen kommer det bli full rulle här inne igen :D

sharoon
0

#17! JEEEEEEEFLAR vad mycket vi kommer diskutera, blir typ snurrig bara av att tänka på det :O:DDDD

pigelina
0

är trött;) ne men ska snart lägga mej:)

// Hanna

LaSadie
0

#17 Jo just nu är det lite segt, men som #18 sa så kommer vi igång igen när New Moon har haft premiär =)

LaSadie
0

Just vaknat och ska äta frukost… Ska snart åka tåg fyra timmar till Göteborg =P

pigelina
0

gör inget nu, ska duscha sen så ska jag köpa ny foundachon(STAVNING) och så ska min mamma och pappa titta på en ny bil, sen ska jag titta på min nya kusin Beatrice.

och gå på lise igen -_- måste eftersom jag ska köpa min foundashion, ahahahahahahah men har tröttnat på lise för iår(A)

// Hanna

[Underground]
0

Läser lite bloggar, ska snart lägga mig i sängen och fortsätta läsa Twilight. Har nyss fått hem alla böckerna på engelska och är sjukt glad Glad

AnnieLarsson
0

Kollar på Twilight Skrattande

pigelina
0

jag gör läxerna:D eller dom ligger bredvid mej orörda, men men(A) ska kolla Twilight sen, låsas att jag är klar med läxerna nu, lala(AA) heh^^

// Hanna

emeliekarlssoonn
0

IIIINGENTING! :D

Väntar på att Parlamentet ska börja 20.30.. ett tag kvar till dess. Borde sitta och jobba med lite skolarbete men jag orkar inte ;)

pebb
0

Hemma från jobbet å e sjuk å har jätte tråkigt!! Har inget å göra..

pigelina
0

ska gö tråkig biologi läxa:(

// Hanna

LaSadie
0

Har just haft min första praktik dag. Är trött och vill hem till min sambo o katter

[Wera]
0

I'm at school! ;) Ska ha datakunskap om 20 min, så tråkigt. Man lär sig hur man byter rad. Haha! Jag vet inte vad vi ska göra den här lektionen. Men jaja nu ska jag sluta klaga för det är lätt att få mvg i det (y) Sen har jag Naturkunskap och så slutar jag. Jag kanske hoppar över naturkunskapen eftersom jag har gjort klart uppgiften ^^

emeliekarlssoonn
0

Sitter och lyssnar på musik. Ska försöka göra mig iordning. Ska ner till bussen om… knappt 10 min. x]

pigelina
0

väntar på bussen, den kommer om 40 min;) och så ska jag sminka mej å platta mitt fula krulliga hår oxå;)

// Hanna

Lojs
0

#33 Krulligt hår är ju jättefint! (Man vill ju alltid ha det man inte har själv. =) Jag önskar att jag var krullig!

Och jag sitter och väntar på att det blir dags att cykla till skolan, har inget att göra… (Eller man kunde ju göra läxor, men det orkar man inte…)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Mixie
0

Har försökt sätta på vinterdäck på bilen men var tvungen att ge upp när jag insåg att jag inte riktigt vet hur den nya domkraften fungerar.. rätt surt faktiskt!

//Mickan

LaSadie
0

Jag har just varit ute och sprungit 5 km!

Anna
0

#36 Duktigt :D

Jag fixar en bildbeställning.

annaattlid.se

emeliekarlssoonn
0

Sitter och glor runt lite överallt.
Ska försöka gå och lägga mig så snart som möjligt.

[Underground]
0

Skulle egentligen plugga, men nu gråter jag.

LaSadie
0

oh no… why :(?

[Underground]
0

#39 Ska flytta… Har liksom tusentals djur (okej, 10 st) och vet inte hur de ska få plats i 2 lägenheter.

[Caaassie]
0

Pratar i telefon och väntar på mina föräldrar aka mina chaufförer. :D

LaSadie
0

Varit o hämtat sambon och nu ligger han i min säng. Me so happy

emeliekarlssoonn
0

ABBOOO!
Såg på Idol, typ nyss.
Eriks version av Thriller! YEEEEAAAH MANNEN! CoolSkrattande

LaSadie
0

Jag kollar på Ivanhoe! Traditionsenligt :)

Mellliie
0

Jag … tråkar. Flört Fast jag bloggar lite också.

[chriistina]
0

Läste precis BD, nu skriver jag här, och ska väl strax ta på mig för att åka till stallet :) Sen blir det mer BD, men har kommigt till den segaste biten.

twilight4ever
0

tråkar…

EbbaB
0

Lyssnar på BD som ljudbok ;)

[Wera]
0

Fördriver tiden! Kl 5 ska jag, min kompis och hennes kille dra till någon fest :))

Brownie
0

Har lite tråkigt,sitter vid datan och har min kanin uppe :P

[chriistina]
0

Letar utbildning, vet inte vad jag vill just nu, det suger :(

LaSadie
0

Ska laga mat… Trist…

[Wera]
0

Är på topp nu igen efter festen ;) råka bli för mkt igår och fick sjukt ont i magen idag haha! Men får väl skylla mig själv, hemskt var det :P

LaSadie
0

Kollar på melodifestivalen och Kalla som åker för GUUUUULD hahahaha

[chriistina]
0

Tar en paus från min bok för att få i mig frukost.
Läser Twilight, aldrig läst den på Svenska och vissa delar är hemska :O De har tagit bort massor på ett ställe…
Sen ska jag åka till stallet, inte vatt där på länge.

Brownie
0

Sitter med nyduschat hår vid datan och undrar om jag kommer orka göra något idag xD Sista dagen på lovet :( så måste plugga inför prov :/

LaSadie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Väcker liv i tråden igen….

Jag har sååå tråkigt men kollar på SG1 Glad Unerbar serie. För oss som är lite äldre så är ju självaste McGyver (!) O'Neill i serien Skrattande

emeliekarlssoonn
0

Vad gör jag.. Ingenting egentligen, borde sova mene jaa.

Såg klart på "It's complicated" för typ en kvart sen, nu ligger jag halvt nerbäddad och lyssnar på musik och suuurfar på nätet Cool
Passar på att hosta lite emellanåt också. Hua. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk. :|

LaSadie
0

Äter frukost Skrattande

EbbaB
0

Jag sitter och tittar på Simpsons ;)

heffaklump
0

Sitter vid datorn och tråkar ihjäl mig själv, har absolut inget att göra förutom att sitta och redigera bilder… :P Får se om jag kanske lyckas få med mig mamma att åka till ridhuset så jag kanske får fota lite :)

Mixie
0

Kom precis hem från stallet, mellanlandar vid datorn innan däckbyte och biltvätt :) Sen städning av hela huset :p Fullt upp med andra ord!

//Mickan

[Fruktiz]
0

Jag ska snart tävla min lilla Molle på kaninhoppning. Det är Husdjursmässa på Hammarö. Glad

Brownie
0

Slöar, för några få timmar sen kom jag hem från ett träningsläger så är ganska så trött! ;P

emeliekarlssoonn
0

Jag.. segar framför teven. Comhem har något underbart fel eller något så vi har alla kanaler man kan ha i deras utbud. HAHA. Me like =]

LaSadie
0

#66 Det är ju toppen Skrattande
Har själv just ätit och kollar på Gossip Girl

heffaklump
0

Sitter och försöker trycka i mig frukost just nu… -.- Yogurt är inge gott på morgonen ._.

emeliekarlssoonn
0

Sitter i skolan, jobbar med ngt miljöarbete. Lyssnar på rixfm och väntar på att Erik Grönwall ska entra studion. Haha. Tönt jag är ;)

Brownie
0

Lyssnar på musik o kollar runt på iFokus ;)

[Fruktiz]
0

Jag längtar tills jag kan få hämta Eclipse på bibblan! Det är första gången jag läser en "riktig" bok på engelska Glad

emeliekarlssoonn
0

Sitter och slöglor på teven samtidigt som jag har datorn i knät. Facebook, bdb, msn.. allt är DÖTT -.-

Är ganska sliten så ska väll gå och krypa ner i min vackra sovsäck snart. x]  (orkade inte bädda sängen med nya lakan i söndags kväll så jag plockade fram sovsäcken ur garderoben, perfekt ;D)

heffaklump
0

Sitter och har precis ätit frukost, ska snart sätta mig och läsa Om jag kunde drömma! Börjar fundera på om jag överhuvudtaget ska gå till skolan idag, det svider och jävlas i min hals just nu -.-

Peppe
0

sitter och förbereder mitt muntliga nationella prov i svenska, där jag ska prata om Twilight =D

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

emeliekarlssoonn
0

#74 Nice :)

Har precis börjat svenska lektionen. Hoppas att vi inte ska ha bokdiskussion eftersom jag inte har läst boken :P

LaSadie
0

kollar på Americas Next Top Model :D

heffaklump
0

Såg nyss på Vampire Dairies :D Nu ska jag plugga lite engelska verb…

Peppe
0

har just kommit hem efter att ha suttit och skrivit nationellt prov i svenska i 3 timmar, en filmrecension av Twilight =D

verkligen tur vi hade som fått ett så bra tema som relationer på årets nationella prov så jag har kunnat använda Twilight! haha

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LaSadie
0

#78 Lyx! Jag skrev en argumenterande text om der finns någon skillanden mellan män och kvinnor…

Ska själv springa snart… Ut och intervallträna!

[Fruktiz]
0

Jag har nyss sett Twilight med mina bästisar! Det känns som om det var jättelänge sedan vi såg den, fast senast var på skärtorsdagen i skolan..

Jag MÅSTE i alla fall se på New Moon i morgon igen!

Fast egentligen var det bara en vecka senast jag såg den, men, men..! FlörtSkrattande

Brownie
0

Ska snart äta och fredagsmysa lite^^

heffaklump
0

Sitter och snyter mig stup i kvarten och nyser… Eländiga förkylning! Funderar på om jag ska sätta mig och titta på Twilight, kanske mår lite bättre då ;D

LaSadie
0

lagar mat… sådär skoj, men det blir gott sedan :D

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.