Robert och Kristen

Hmm.. svårt att veta vad man ska tro tycker jag..
Jo, det har ju varit mycket prat om dom. Att dom var tillsammans men separerade för att båda ville bo kvar i sitt land m.m. Skulle vilja se en filmad intervju där dom talar om det, då kan man nog börja tro på det.

#2 Ja, när man ser det i en intervju och dom säger det så att man ser det så är det nog lättare att tro det..
Men är Kristen inte tillsammans med han Michael Angarano längre?
#3 Har ingen aning faktiskt.

Såg det nu med :) Jag tror på det iallafall :D
Blir irriterad på folk som tjänar pengar på att skriva sånt skit -.-'

ja tror att de är sant =)
Jag tror inte ett dugg på det där.
Artikeln är så otydlig som den kan bli, dom sa inte ens "vi är ett par", utan bara att dom är tillsammans, det kan betyda vad som helst.
Jag har sett på andra internetsidor att dom också sagt att dom är tillsammans/ett par. Och jag såg på en kompis blogg att hon skrev att hon sett ett klipp på yt där rob sagt att dom är tillsammans :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Det är så svårt att tro på det nu när det har hållt på så länge. Har försökt kolla lite på nätet nu, men allting är bara citat som han ska ha sagt, så det är svårt att tro det. Det kan lika gärna vara tagit från sitt sammanhang.
Är det sant, så är det kul för dem :)

Jag tror som sagt inte på det.. Håller med #9 - Tillsammans kan betyda många olika saker.
Jag läste på en svensk Twilight blogg att Robert EGENTLIGEN sa "vi är här tillsammans". Sedan vart de har fått den informationen ifrån har jag inte en susning om men jag är helt övertygad på att det var det han sa.
Är det bara jag som blir så provocerad av robert-och-kristen-är-ett-par artiklar att jag vill göra journalisterna illa? LEAVE ROBERT & KRISTEN ALONE. :)

#13 Haha, det är nog inte bara du.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
KalebNation förklarade dt här på ett bra sätt! ;)

hahaha, han är bra :D

#15 Hahaha han har fattat :D
Tydligen så är dem förlovade! 
//Elin

Läste något i den fina tidningen Aftonbladet att de bara skämtade om det.
Pallar inte tro på allt skit folk skriver om i tidnignar om dem. Om de är ihop är det deras sak, och jag tror inte de hade gått till en skvallertidning och sagt det då ^o)
#20 Fast Kristen la upp dem bilderna på facebook själv… Men jag vet inte. 
//Elin
#23 - Är du säker på att det är just Kristens riktiga Facebook?
#24 Ja, jag är rätt så säker. :)
//Elin

Jag tycker det är hemskt att folk ska lägga sig i deras privatliv så mycket som dom gör. Det borde vara jobbigt redan som det är att dom inte kan ha ett normalt liv och knappt titta ut genom fönstret utan att ha 40 paparazzis vid dörren…
#24 - Okej.. Men det kan ju vara någon som också bara skojar och låtsas ha hennes Facebook. Eller så är det Aftonbladet som ljuger..
Men jag hoppas att det är sant att Rob och Kristen är ett par! 
#27 Jag vet att det finns sånna som låtsas vara en kändis, men jag tror faktiskt att det är hon på riktigt! 
//Elin

Såg ni också den videon där Robert Pattinson hälsade till oss fans i Sverige? Jag blev lite stolt faktiskt! :)
#29 Hehe har den upplagd på mitt youtubekonto ;)
#31 - Länka! :)

#31 Det är bra! (Y) :)