Mysteriet - Midnight Sun INBUNDEN?????
För någon vecka sedan såg jag en tjej på tunnelbanan som satt och läste en bok som liknade twilightserien.. jag lutar mig över och läser några rader… Det var HELT KLART Midnight Sun… Det vet jaf eftersom jag läst utdraget flera ggr…
Men vad i h*vete?! Hon gick av stationen senare och jag hann aldrig fråga! VART har hon fått tag på denna bok.. Har hon bundit in den själv eller vad var detta egentligen O.o

WHAT?? Är du verkligen helt säker? Var inte bara Twilight?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Hon har kanske tryckt den själv :O

På adlibris.se finns det några böcker med samma titel :) Men, om jag skulle gissa så har hon nog bundit den själv.

Vadå "bundit den själv"? Hur går det till?
Nåt man gör hemma eller nåt man betalar nåt företag för att göra?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

tror man kan göra det på ett företag, tex om man skriver egna böcker och vill ge bort kan det vara ngt :D
Men i en version av Om jag kunde drömma finns första kapitlet ur Midnight Sun med..? Kan det varit så? ;P

#7 Ja just det… där sa du ngt. Kan det vara så #0?
#9, det vet jag tyvärr inte. :P
Det här är verkligen ett mysterium! :O
Det är ju inte helt omöjligt att personen skrivit ut sidorna.
oj jag läste inte tråden, ok engelska då vet jag inte..:S

#17 VAR KOMMER DET OMSLAGET IFRÅN??? :O

Det var et omslag jag hittade om twilightsource.com. Vet inte om det är ett de har gjort men det ser ganska äkta ut iallafall *s*
På Stephanie's hemsida uppdaterade hon 2008 att hon skulle börja skriva på Midnight Sun igen.. jag vill verkligen att den kommer ut nu! Det är den bästa boken jag läst i hela mitt liv. Jag förstår inte varför hon håller oss på sträckbänken på detta sett.
Ingen som hört något nytt ang. Midnight Sun?
Hörni! Är det någon som vet nu om Midnight Sun kommer bli en egen bok?
Jag vet att det finns tillsammans med Om jag kunde drömma.. 

Det står ju inget på Stephenies hemsida att den kommer komma ut snart eller om hon ens skriver på den. Tror nog att hon kommer säga till om hon är klar med den eller liknande :)
#23 - Men det finns väl redan ihopskriven med Om jag kunde drömma?

Ja det var ju första kapitlet ur midnight sun, men jag tror inte hon har skrivit klar hela boken. Mem vem vet, hon kanske överraskar en som hon gjorde med nya boken hon nyss kom ut med ;)

#25 Precis :) Det kanske är som i Djuvälen bär prada (bossens tvillingar får harry potter innan den kommit ut) att vissa har fått boken inbunden redan :D Meyer kan överraska oss till det positiva :)
Synd att du inte hann fråga!!!
Ååh! Jag vill läsa hela boken nu! Blir galen på att man ska behöva vänta så länge!
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Vet man när den kommer ut? För färdigskriven blir den väl? Förresten så läser jag den så, bästa boken någonsin!!
Ja, den ska komma ut. När är dock inte angivet. Den är antagligen inte färdigskriven än. Hon han sagta ttd et är något hon ska skriva klart men som hon gör när hon har tid över. Den är ingen prioritet men den ska komma ut så småningom. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
#30 - Tjohoooo!