Twilight iFokus

Twilight

Etikettböckerna
Läst 926 ggr
hurricane
2010-04-19 02:46
0

Midnight sun?

Hej. Har inte riktigt känt till Twilight förens nu. Jag såg första filmen för någon månad sen. Jag tyckte den var jättebra och lsåg tvåan också.
Jag sökte runt på internet och såg att det fanns böcker också. (Jag visste som sagt ingenting om Twilight tidigare). Efter att ha läst första boken vart jag fast på riktigt. Jag har nu läst första, andra, tredje och håller på med den fjärde boken. :)
Men om jag har fattat det rätt så finns det en till bok? Midnight sun. Eller? Vad vet ni om denna bok? är det fortsättningen på serien? Finns den på svenska i så fall. Hittar inte den någonstans.

LaSadie
2010-04-19 12:17
0

Midnight sun är Twilightbiken utifrån Edwards perspektiv. Meyer örjade skriva boken men när hon bad en vän (?) korrekturläsa boken så läkte den ut på nätet. Man kan läsa de delar av det hon har skrivit på Meyers hemsida. Ingen vet riktigt om hon kommer skriva lart den. Vissa säger ja, andra säger nej.

Dock kommer det ut en annan bok i juni. Den handlar om Bree Tanner som dyker upp i den tredje boken Eclipse. Den kommer släppas i affärer men kommer även vara på nätet :)

jjoy
2010-04-19 19:25
0

Stephanie Meyer sa i en interljuv för inte så länge sen att hon skulle på att skriva mera på Midnight Sun om jag minns rätt :D

AnnieLarsson
2010-04-20 01:09
0

#2 Yay :D