Jag vet! ÄLSKAR Millenium-trilogin och Kristen hade nog klarat av den här rollen riktigt bra! :D
Det ska verkligen bli spännande att se. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Såg också det, fast vad jag tycker är löjligt är att Hollywood alltid ska envisas med att göra en egen version, gillar den som finns. Dom får väl dubba som alla andra om det prompt ska va på engelska
Men om det blir Kristen så är jag ju tvungen å se den ändå bara för att..
Jag gillar Millenium-trilogin och jag gillar Kristen som skådespelare. Men jag vill inte ha henne i denna roll ändå, har svårt att föreställa mig henne som Lisbeth Sallander.
Jag lär se den ändå vem det än blir. Men skulle vara bättre tror jag om de hitta någon okänd, eller mindre känd för rollen.

ja, hon spelar bella och Lisbet, haha

Neej, det känns inte alls rätt! Naomi Rapace spelar ju Lisbeth så bra (eller - hon är Lisbeth) så jag kan nog inte se någon annan som henne…

Det skulle ju vara coolt om hon gjorde rollen fast på engelska (a)
Tror att hon gör det bra om hon ska spela henne ;)
Kristen är duktig :)
Emma

Jag tycker också det känns lixom fel av någon anledning, blir typ fel att se Kristen spela Lisbeth :P Men hon skulle nog göra ett jätte bra jobb endå :P
Skulle vara jätteroligt att se henne som Lisbet Salander, tror att hon skulle göra det riktigt, riktigt bra.
Kristen är ju ganska lik Lisbet, så ja, jag tror hon kommer passa för den rollen. Dock har jag inte sett Män som hatar kvinnor. 
Gjorde nyss denna bild i photoshop.