Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 925 ggr
LaSadie
0

OT: Earth Hour

Nu är det snart dags igen Glad Mellan 20.30-21.30  den 27 mars så ska man släcka alla ljus som är tända. Jag gjorde det förra året och det var mysigt att sitta med levande ljus Glad

flikkan
0

Oj, e det ett helt år sen sist? o:

AnnieLarsson
0

Släckte förra året och hade det mysigt :)

elnawsmn
0

är det inte kids chocie awards då ? med taylor o Twilight är ju med?

Endroppeihavet
0

Usch, earth hour… Fin tanke.. (vem det nu är som kom på den) Men kom igen, folk lättar sina samveten under EN timme?! Otroligt blaj… Sen fortsätter dom tvätta håret med schampo som innehåller palmolja, (ja allt möjligt innehåller ju den skiten) som vi tar ner alla regnskogar för, folk källsorterar inte, låter vattnet rinna, konsumerar, konsumerar, konsumerar…

Det ska vara earthtänk varje timme, alla dagar. Men det här glädjer nog massorna.

Släck en timme varje dag istället! Stäng av datorn, tvn, mobilen och njut av en bok (exempelvis Twilight), umgås med dom ni bor med, gå på en promenad!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

[chriistina]
0

Jag försökte förra året, men bor man i ett hus med 4 andra och ingen annan bryr sig är det lite svårt.
Hjälper inte mycket om jag stänger ner de få saker jag äger som drar elekrisitet.
Men en fin tanka är det väl.

LaSadie
0

#4 det är sant, men detta kan uppmärksamma att man inte behöver ha alla ljus tända utan kan ha släckt. Jag vet att jag tänker mer och mer på att släcka ljus i rum som vi inte är i. Tyvärr har jag en pojkvän som inte är lika uppmärksam men många bäckar små Skrattande

MiniAndMe
0

jag gjorde det förra året, ska göra det detta med!

Brownie
0

Släckte de flesta lampor förra året,men på grund av säkerhetsrisk fick några vara på.

[Caifeen]
0

Jag vet inte om jag kommer släcka alla ljus, jag hatar mörker. Jag är typ mörkräd, hahahah!

Men vaför ska man inte ha så mkt ljus och electricitet och sånt? Tungan ute