Peter Facinelli bort?
Hej jag har läst någonstans, men minns inte vart, att Peter Facinelli ska bytas bort i Eclips och BD.
Är det någon som vet om det är sant? och i så fall vem är ersättaren?

Då döör jag :/ Tycker han är så grymt duktig. Nej, huvva. det skulle vara fel :/

Jag har ingen aning om vart det ryktet har startat men kan inte tänka mig att en viktig roll som Carlisle kommer att bytas ut. Däremot så var inte Bellas pappa helt säkert med i BD, men det läste jag om när Eclipse spelades in.
Eclipse är redan inspelad och vad IMDB säger så är det fortfarande Peter som Carlisle
Asså jag hade blivit sjukt sur om dom bytte ut ngr fler inför BD! :o

vilka ska dom byta bort? Den enda som jag vet var osäker är som sagt han som har rollen som Bellas pappa. De andra tror jag inte de har mage att byta ut :) Alla skådespelare är enormt populära och de får hela fanbasen på dom.

#6 Håller med…
jag hoppass att de inte ska byta bort peter!
Jag tror inte de byter utt någon jag hoppas värkligen på att de inte gör de häller.Och skulle de byta ut Peter skule jag sluta med Twilighet derekt .jag tycker inte de ska byta ut någon då de vore så idiotiskt.Då vill man ju inte äns fortsäta.

Tror inte någon kommer att bytas ut.

Va har de byt ut Vicktoria ??
NEJ men gud vad arg jag bilr =(
Jag tycker de är bra med 15 års gräns då slipper man massa små ungar på filmerna 
Nej jag skoja bara men de kan va skönt med 15 års gräns lite mindre smot.
#11 Med tanke på att det antagligen blir en hel del mer grova fighting-scener i E än det var i NM så är det ganska säkert att det blir 15-års gräns på Eclipse.
Läste det någonstans men kommer inte ihåg vart. Om det var här eller på någon annan hemsida.

noooo om det blir 15årsgräns såå… Jag antar att jag inte vill slå någon, så då bygger jag en maskin som gör att man blir 15 år… och sen blir man vanlig igen
Neeej inte 15 års åldersgräns!
Det kan vara 13 års åldersgräns.. kommer vara endast 14 år då ännu.. :(
Med vänlig hälsning,
Jenny

Men OM det nu skulle bli 15årsgräns… Så kan man ju ändå köpa/hyra filmen! Om en vuxen/äldre gör det så… XD NOONE CAN STOP ME!!! XD
#17 Men det tar minst 3 månader extra ju :(

kan man inte titta på den med vuxet sällskap? annars blir jag sur !!!!! morr

Nej, det gäller inte för 15-årsgräns :(
Men önskar att de hade 13-årsgräns i sverige, för man vill ju inte att de ska ta bort en massa om det blir 11-årsgräns, men om det är 15 år så kommer inte jag in, fyller 13 i maj ;p

dåligt tycker jag i så fall!