Ditt första möte med Twilight
Hejsan!
Jag heter Mimmie Larsson och är helt såld på Twilight serien, är dock inte sånt stort fan av filmerna..
Jag får mycket inspiration av böckerna, så jag ritade lite ;)
Mitt första möte med Twilight, om jag kunde drömma, var i Ockelbo bibliotek, jag och min kompis var där. Och som dom nördar vi är, så märkte vi på en gång att en ny bok var där. Min kompis lånade den först, och läste ut den på två dagar.
När hon sen skulle ge den till mig sa hon bara "Jag ska inte ens berätta om den, du skulle inte tro mig". Sen gav hon den till mig.
Hur fick ni reda på Twilight? Såg ni filmen först eller läste ni boken först?
kram Mimmie

Jag ber om ursäkt om en sån här tråd redan finns, då får ni ta bort den här :)
Jag såg filmen först, när den kom ut på DVD. Men långt innan dess, när Twilight gick på bio, ville jag läsa böckerna. Men som fattig 15- åring kunde man ju inte köpa böckerna. På min födelsedag fick jag den nyutkomna Breaking Dawn av pappa. Då fick man vänta ännu längre innan jag lyckades få köpa Twiligth, New Moon å Eclipse i pocket. :)

Jag såg filmen med min vän,några månader senare fyllde jag år och då önskade jag mig böckerna. Så ja,efter jag läst dem var jag fast forever! xD
Mitt första möte med Twilight var med filmen den 30 januari 2009, blev helt förälskad och beställde hem alla böcker och kollade på filmen typ 100 gånger! XD
Min kompis och syster skulle gå på bio, dom hade snakcat om den ett tag och jag va inte intresserad, men när den dagen kom så hängde jag med iaf och så skulle vi se på en vampyr film min första tanke "en vampyr film, men usch, suck" men jag såg den och vart in love ;D Sedan köpte min ena kompis boken och jag lånade den och läsate den och sedan skaffade jag alla böcker sjävl :D