Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1318 ggr
Haztparken
0

Twilight i skolan

Ja å mina kompisar satt å käka lunch igår å så säger en om vi inte kunde se Twilight på svenskan, alla ville å så gick hon å fråga vår svenska lärare som också käka och hon sa ja XD

Haha helt gött å sitta kolla Twilight istället för att ha svenska! + så att vo bara fick se den utan att i flera veckor i förväg ha sagt till :D

och så är den så lång så den tar 2 lektioner att se så ska se resten imorrn ;P

Hela klassen var inne i den, t.o.m killarna fast att dom i början tjatade om att Edward var ful, säkert avundsjuka för att dom flesta kränger efter han :P

Efter vi sett den ska vi naturligtvis snacka om de men en anledning att vi fick se den var säkert att vi har lite kärlekstema, men de gör inget för mig :D vi hade säkert sett New Moon åsså om den hade varit ute =)

AnnieLarsson
0

Hehe vi snackade om dramaturgiska modellen på svenskan för 2 veckor sen och hade Twilight som exempel för hela dramaturgiska modellen. Så vi snackade 2 lektioner om Twilight! (Y)

Haztparken
0

#1 Yey! :D Himla gött å sitta å softa i skolan med Twilight =D

AnnieLarsson
0

#2 Japp det var riktigt gött!

Brownie
0

Hahha lyckostar! :D Hade lätt gått i en Twilight-skola^^

Veero
0

önska vi hade Twilight i skolan med, gud vad najjs det skulle va :D

AnnieLarsson
0

Det riktigt störiga m att vi pratade om Twilight var att 2 i klassen som sett filmen typ 1 gång sa massa grejer om filmen som var fel och jag ville ju nt påpeka allt eftersom folk tkr jag redan är en besserwisser. Men nu måste jag lyssna igenom 5 filmanalyser av Twilight muntligt, kmr störa mig på allt som är fel  -.-

Haztparken
0

#4&5 haha Ja ;D

#6 Åh gud va störigt! Ja brukar rätta folk när dom har fel å så Oskyldig folk tycker nog att de e sådär men men. :P

MiniAndMe
0

#6 och #7 - hihi samma här…. XD

önskar vi hade Twilight i skolan!

AnnieLarsson
0

Hehe vi kunde grunda en spc Twilightskola där man bara lär sig om Twilight ;)

Tiiger
0

Fan va gött! Vi fick se tråkiga filmer som Alive, Lilla Kycklingen, Pianisten å Oliver Twist.. :) Just de, å ET oxå, men jag var borta då x]

[Fruktiz]
0

Tänk om min klass också såg Twilight eller New Moon i skolan! Skrattande

Lellaa
0

Våran engelska lärare har sagt att vi nog ska se på Twilight nu efter sportlovet :P

nello4ever
0

Vi såg "Den bästa sommaren" på svenskan skitkul lixom…

MiniAndMe
0

´#9 - guuud vilken bra ide! xD

Haztparken
0

haha :D

EbbaB
0

Vi ska se Twilight på våra engelska lektioner framöver, och direkt när läraren sa det så skrek alla killar och var jätte negativa, fast dom vet ju inte ens vad filmen handlar om.. Så det kommer att bli spännade och se deras reaktioner sen när vi har tittat klart på den ;D

Haztparken
0

#16 haha så var det med killarna i min klass också men sen första delen vi såg när vi skulle avsluta för den lektionen så ville alla fortsätta titta :D

cecililia
0

Härligt ändå! :D

EbbaB
0

#17 Hoppas att blir så för min klass med då ;D

cecililia
0

#19 jag håller tummarna för dig :D

EbbaB
0

#20 Haha, tack, det behöver jag ;P

cecililia
0

#21 haha :D

[Fruktiz]
0

En kompis frågade våran lärare om vi kunde se på film någon dag och då frågade jag om vi kunde se på Twilight eller New Moon och läraren sa "Jag vet inte.. Kanske.." Glad