Min egna bok !!!
Nu harr jag fott en bok Om jag kunde dröma.Jjag har läst bökerna fast snutar ur alla av kompisar jag hälsat på alldrig kunnat få shansen att läsa klart.Någon av böckerna men nu han jag etan skasäkert få När jag hör din röst nästa vecka.
Jag ska börja om på boken från början ska bli kul att kunna komma hem och läsa sin alldeles egna bock os veta att den är min och inte känna stt jag moste va klar inom kort.
Ja, det är alltid roligast att läsa sina egna böcker! :)
Jag sate mig ned nu och börja läsa ligger på sid 17 de är så intresangt.Men de går så långsamt pg min svåra dyslexi suk men de hindrar mig inte från att läsa inte Twilighit inte. De händer inte ofta att jag sätter mig ned och börjar läsa sådär man måste ha tjatat på mig att tag.Men Twilight har fott mig att göra de.(och när jag va mindre var de bara klara böker av pia hagmar som kunde få mig att läsa )

åh yees! det bästa är att köpa dom, inte låna dom. för om man får lust att läsa den omochom igen så kanske den inte finns eller så…. :)

Det är nästan lite farligt att ha egna böcker x) Har läst allihopa fyra gånger om nu… Hehe, har en gång börjat så går det inte att sluta ;D
#5 Haha couldn't agree more! ;)