Vi välkomnar Peppe som medarbetare!
Som rubriken säger är Peppe ny Medarbetare på sajten, du får själv gärna skriva en liten presentation om dig här i tråden!
Välkommen /Mickan
//Mickan

Välkommen :)

Haha jaa det där med presentationer…
är egentligen en hästnörd, men sedan midsommar titulerar jag mig även som Twilighter
ni som gillar klagotexter, läs det här! ni andra kan hoppa vidare ett par rader.
går sista året på gymnasiet, tar alltså snart studenten. ångest! har även lovat att gå på skolbalen. ångest! vet inte vart jag ska sommarjobba. ångest! vet inte vad jag ska göra i höst. störst ångest! har ett projektarbete jag inte börjat med. också ångest!
så då var det utrett. jag är en person som skjuter upp allt till sista minuten, och ibland ännu längre. t ex gjorde jag skoluppgifter nu innan jul som det står Glad Påsk längst ner på (!) Hatar att förlora så till den milda grad att jag vägrar tävla i nåt, om jag inte är heeelt säker på att vinna vilket jag väldigt sällan är. det enda som är bättre än shampoflaskorna i ett varuhus är grönsåpan! jag har faktiskt tvättat håret i grönsåpa en gång, bara för att. dock krävs det en hel del vanligt shampo för att rätta till det igen efteråt. jag kan inte slicka mig på armbågen. jag har läst Harry Potter-böckerna över 160 gånger. slutade räkna vid 167. jag har sprutfobi på riktigt, jag skriker som en idiot och kallar folk fula saker (väldigt fula saker…) om dom försöker ta ett blodprov på mig. har gått i terapi för detta utan resultat. det roligaste jag vet är när folk ramlar. jag har en egen hund och en egen häst. jag är kär. jag äter negerbollsdeg till frukost nästan varje dag utan att ha blivit överviktig ännu trots att jag gjort så i snart 7 år. jag har uppkörning för körkortet nästa vecka och jag är NERVÖS.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#2 Haha Härligt ärligt ;) Lycka till på uppkörningen och säg inte tack!!
//Mickan

nejdå, inget tack här inte! ;P
Hoppas på mycket snö så jag slipper parkera efter några linjer samt kan köra sakta så jag hinner tänka ordentligt! =D
#4 Haha, gör inte som jag gjorde bara, det var snö så jag såg inte linjerna till filen rakt fram å till vänster så jag råkade ligga i filen rakt fram när jag skulle till vänster, tanten jag körde upp med blev skit sur på mig, behöver jag nämna att jag blev kuggad ;)

Haha ajdå ;P

#2 Du låter som en helhärlig person :D
Haha vilken underbar beskrivning! :P
Välkommen :D

Tack tack =D

Välkommen Peppe! :)
Välkommen Peppe! 

Tackar! =D
Kan meddela att jag klarade körkortet igår!!! =D