Muse i Eclipse?

Nej, jag vill ha ny musik och att andra band kan bli kända genom att ha en låt via soundtrack
Dessutom ska inte Musa bli kända bland nya fans som det bandet som är med i Twilight soundtrack typ. Man ska inte bli profilerad så tycker jag. Men om Muse är okej med så why not e.g.
Å ena sidan så tycker jag att det vore kul om Muse var med i varje film, dels då de är ett av Meyers (och mitt) favoritband och dels så tycker även dem att det är bra att fler upptäcker dem! =) Men samtidigt är det lite tråkigt att de blir kopplade till Twilight..
Hm, svårt! Så länge Muse själva är med på det så får dem gärna vara med!
Jag tkr Muse är ett jättebra band som jag gärna hade viljat ha med i alla filmerna! :)
Just eftersom Meyer älskar (avgudar?
) Muse tycker jag det är rätt att ha med dem i alla filmer. Känns viktigt på något sätt. Sedan att de är fantastiska gör ju inte saken värre!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4 Håller med.
Håller också med #4 :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle gärna vilja att de skulle vara med igen :DD<33
SOm det grymma bandet de är^^
10# Aa Supermassive Black Hole passade väldigt bra in i den dära scenen XD
Det var första gången jag hörde dem och guud vad bra dem vaar^^ Glömde bort hela filmen o nu lyssnar jag mer på dem än vad jag ser på Twilight hehe XD
Det är spännande över vilken låt de skulle ha tagit med ifall de skulle vara med i 3:e filmen också