Twilight iFokus

Twilight

Etikettböckerna
Läst 4932 ggr
Endroppeihavet
0

BD: Pervers Läsare

Inlägget innehåller spoilers från Breaking Dawn.

Var det bara jag som tyckte man blev snuvad på sexet på Isle Esme? Dom gick och la sig och sen var det morgon. Jag fick lite "Vafan… fattas det ett par sidor eller?" känsla… Fyra böcker tog man sig igenom och sen inga heta detaljer. *fnys*

Det bådar till att jag skriver ner egen fanficsexscen. *garv*

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

LaSadie
0

Skyller på Meyers relegion =P Jag kände mig lite snuvad med, hon kunde la ta in Jean M Auel  eller nån som kunde skriva det istället :D
Eller (mer troligt) så skulle det kanske bli problem i det pryda amerikanska samhället då det är många unga som läser boken och då skulle den få en åldersgräns och då skulle några inte kunna läsa sista boken

Papaya
0

Fanns det inte nåt bibliotek nånstans som tog bort Breaking Dawn ur hyllan för att den inte lämpade sig för åldersgruppen eller vad tusan det var? Kände mig också lite snuvad, ett par sidor av 750 hade ju inte gjort så mycket. ^^

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

LaSadie
0

Människor tror att bara för man läser om sex så blir man värsta sexkitten :D Överbeskyddande som fasen, inte sunt alls.

Skruv
0

Mmmm, vi är fler som tycker att det var fräckt att inte vara mer detaljerad under just detta kapitel. Vi kan ju hoppas att dom inte är lika pryda i filmen fast då kanske Kristen sätter stopp, hon känns lite pryd…

Liss
0

Jo jag håller med. Jag förvänta mig lite mera än att hon skulle hoppa över de varenda gång och sen var de morgon. Men så tänkte väl jag, som de redan sagts, att de är många ungdommar som läser dem. Och då kan man kanske inte ha de så detaljerat. Fast vad ser inte ungdommar på tv eller hör om/läser om. Jaja!

De är nog mest pågrund av hennes religion. Men lite mer hade inte vart fel. Man blir ju inte direkt pervers bara för att man vill ha lite mer innerligt liksom :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna
0

Jag blev också lite besviken. Men detaljerna som beskrevs morgonen därpå var helt i min smak ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
0

Hehe, jaa vem gillar inte sönderslitna möbler :P Snacka om passionerat.

Jag hade verkligen inte behövt värsta porriga eller något sånt. Men ändå mer än vad som gavs. De var ju ändå en viktig liten del av allting.

Kimmie
0

Hade inte heller behövt världens ingående beskrivning, men liiite mer ville man ju ha :p Hoppas som er andra att de blir lite mer i filmen =)

LaSadie
0

Lite händer på kropp har inget barn dött av. Man kan faktiskt göra det hela smakfullt och inte tacky

Marija
0

Håller med er andra =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

[Vetauriel]
0

Vad SKÖNT att höra att det inte jag som är världens pervo, hahaha. Lite snuvad på konfekten nu när man väntat SÅÅÅ länge, rentav lite elakt faktiskt. Hmm.. Menmen..

linhof
0

jag blev oxå besviken…herrejisses…hångelscGladenerna var ju 10 gånger hetare… så liiite snusk hade ingen dött av…. det går ju faktiskt att skriva smakfullt

[Vetauriel]
0

Ja, jag håller verkligen med..men så vet vi ju hur överbeskyddande man är på vissa ställen och tror att barn kommer att bli OOONDAAA om de får läsa om sex. Taskigt att snuva oss andra på det bara :P

LaSadie
0

Kanske Meyers ville nå en bredare publik med att ta bort sådana scener

Endroppeihavet
0

Personligen tror jag hon har svårt att skriva om sex. Mormon som hon är och allt.. men det fattades…. Hon har ju beskrivit kyss scener in i minsta detalj… Så det blev bara konstigt att hon hoppade över sexet.

Anna
0

Jag kan mycket väl förstå att hon hoppade själva "akten" eftersom hon antagligen visste att barn långt ner i åldrarna även de skulle läsa böckerna, trots att hon skrev dem till ungdomar.

Men lite… förspel har väl ingen dött av Flört Hon beskrev ju andra scener, speciellt i Eclipse, väldigt detaljrikt.

annaattlid.se

Skruv
0

Tydligen så skrev hon Breaking Dawn mer detaljerat från början men fick order om att skriva om av bokförlaget för att det inte var lämpat för barn… Suck!

Papaya
0

#17 Trist. :( Tycker de kunde gett ut en censurerad och en ocensurerad version då i sånna fall. ;P

//Emma

Livzson
0

Reagerar faktiskt inte alls på det, haha. Det känns lite som emot principerna att skriva ut alltihopa. Med tanke på att tolvåringar och unde r läser böckerna samt komplikatonerna från Stephenies religion. Det är såklart tillåtet att skriva om det, dock inte särskilt omtyckt troligen.

// Lisa, medarbetare på Twilight

LMTEJ
0

Jag tycker definitivt att det borde ha varit mer av just den delen. Hon kunde iaf ha skrivit lite om det ist för att bara skita i det. :)

Endroppeihavet
0

#17 Så alltså fattas det ett stycke… Det är ungefär känslan man fick.. JÄVLA SKITBOKBOLAG!!!!!!!!!

LaSadie
0

Säg Jävla Amerika istället. Det finns inget land som är sååååå jävla pryda och rädda för allt som innehåller naket och sex öht

Metinia
0

Men då kan man ju hoppas att om det är som #17 säger så kanske, kanske, den lilla saknade och mer detaljerade delen kan läcka ut på internet istället så man kan läsa den där? Man kan ju alltid hoppas att Stephenie själv tycker att den ska komma så att hon lägger ut den på sin hemsida på samma sätt som Midnight Sun ligger ute.

(Tvivlar dock själv ganska starkt på att det skulle bli så, men hoppas kan man ju alltid.)

Papaya
0

#23 Då hade jag blibit glad iaf. ^^

//Emma

Anna
0

Hon har ju publicerat outtakes från Twilightboken, så man kan ju hoppas att de från BD dyker upp också… :)

annaattlid.se

Liss
0

Jo de är sant. Hon kanske skrev något mera om det men att inte dem som publicerar de ville ha med det:)

MrsCullen
0

#0 håller verkligen med dig! trodde fan nån hade tagit bort sidorna, så himla dåligt! dom stod i vattnet,höll varandra i handen och sen mooorgon! *suck*

Mimmulih
0

jag läste boken både på engelska och svenska och reagerade inte det minsta på det Obestämd jag är säkert inte så bra på att märka saker Tyst men jag tkr att de går bra så som, det är oxå Glad

karinlindberg
0

Haha, det kanske borde funnits en "pryd" bok att sälja till amerikaner och människor under 12-13 år, och sedan en snuskigare för oss lite äldre européer? Hihi.

Metinia
0

#29: Haha, Skrattande. Om jag någonsinn blir författare så ska jag nog följa ditt tips där, det var ju riktigt bra! (Och kanske passa på att reta amerikanerna för att de är så extrema)

Peppe
0

VAA står det inte utförligt i boken?? Jag som hade tänkt hoppa rakt fram till den biten när jag fick hem böckerna *morr*

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Anna
0

#31 Utförligt och utförligt… Man får det beskrivet relativt bra i efterhand men man får inte direkt följa med in i akten ;)

annaattlid.se

Peppe
0

jaha… ja jag kanske kan fylla i luckan själv då ;)

MangoMelon
0

Jag måste bara hålla med.. Blev rent ut sagt förbannad när jag kom till det stycket. Jag trodde som ni andra, att någon rivit ut sidorna, och blev först förundrad och sedan arg.. Såsom man väntat på att det skulle hända!

Det enda jag reagerade på var att det inte på nåt ställe ens nämndes något skydd då det blev tal om sängkammarskoj. Är det för att Edward e vampyr som det inte skulle behövas eller vad var tanken bakom det?

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

LaSadie
0

Antagligen så tror dom inte att Bella kan bli gravid som det inte blir nogåt tal om skydd så att säga. Dessutom när de pratar med Carlisle så verkar Edward vara chockad och Carlisle förvånad

Hamzter95
0

har fortfarande några sidor kvar ur boken. Men jag vart faktiskt också ganska besviken, som någon sa, de höll varandra i handen i vattnet och sen morgon. haha jag kollade efter noga att jag inte missat någon sida, hoppas det läcker ut på internet så man kan läsa nån gång =P

sharoon
0

haha, det här kommer verka helt sjukt, men på tal om skydd, hur kan edward producera sper*a men inte tårar m.m?

haha, ni tror jag är värsta pervot, men jag tänkte faktiskt på det. hehe Glad

MangoMelon
0

Jag har funderat på samma sak, men inte vågat uttala mig om saken av oro för att bli utskrattad eller nåt .

Bra att du tog upp det så slapp jag xD

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

sharoon
0

haha, you're welcome, men jag var bara tvungen. like, it's bugging me :o:D

LaSadie
0

Det är lite konstigt men… Men det är som frågan jag hade om de kunde producera hår… Men det kanske är två saker de kan göra =) Men logiskt sett ska dom ju ha frusit fast i det stadiet dom blev vampyrer i så han borde inte kunna producera några spermier men men…

Peppe
0

#40 han kanske använder sig av fryst sperma, som man gör på hästar ;) kanske kan han bara kan göra nån gravid första gången eller nåt, tills lagret är slut? ;)

håret har jag också funderat på och har ingen teori annat än att det inte växer alls utan dom får ha det som det är eller göra det kortare/hårförlängning

Matilda97
0

Ja jag tycker oxå att det var lite tråkigt att dom dara gick och la sig och sen var det morron..

LaSadie
0

Ja, han kanske har sparat i sig och det kom ut så att säga när de hade raj raj på ön =D Hahaha, vilken diskussion…

sharoon
0

nu sitter jag och skrattar, haha!
men om han kunde spara det, vrf skulle han inte kunna spara tårar :o?

och det där om håret, jag tror att dom har samma frisyr som dom hade innan dom blev vampyrer. för det verkar ju inte som om dom går till frisören och klipper sig och håret verkar ju inte heller växa :)

LaSadie
0

man kan la inte spara tårer eller O_o? Jag vet inte.. men tårar produceras när det behövs =) Spermier produceras hela tiden om jag minns biologin rätt =D

LaSadie
0

till tråden om vampyrhår här

LaSadie
0

Man kanske ska fråga Meyers hur hon tänkte O_o…

Marija
0

#47 Hahah jaa, det tycker jag!

KitoBonito
0

MWAHAHAHHA, jag bara sitter och flinar åt den här tråden!

Ni har så rätt! Meeeeer av godiset tack!

Endroppeihavet
0

Men.. hahaha.. 100 år gammal sperma? Mja.. Känns ju som om han måste producera nytt för att det ska fungera… Visst.. Det går väl att frysa och så.. Men i 100 år?

KitoBonito
0

#50 Haha!! Ähh, de har superkrafter de små krabaterna.. Starka jäklar! Stenhårda. SNABBA.

(Okej. Ska sluta)

Anna
0

#51 HAHAHA!

annaattlid.se

LaSadie
0

#51 LOL

Endroppeihavet
0

#51 LOL!!!!!

Marija
0

#51 HAHAAHHAA

sharoon
0

#51 HAHAHA SNABBA JÄVLAR

nämen jag håller med #50, 100 år liksom? jag vill gärna veta hur meyer tänkte!

Bim
0

#51 Hahahaha! xD

Jag håller med… inget ändras ju i hans kropp lixom… Han lär ju inte kunna producera nya spermier… Eller, kan han det? :P

Anna
0

Men produceras det inte nya spermier HELA tiden?

När de blir vampyrer blir de ju förevigt frusna i de tillstånd de är i. Men om de nu producerar spermier hela tiden så fortsätter de ju även göra det när de är vampyrer. Eller?

Kvinnliga vampyrer kan ju inte bli med barn eftersom deras kroppar måste förändras för att kunna bli gravida. Killar förändras ju inte på samma sätt under… proceduren ;)

annaattlid.se

KitoBonito
0

Nej, lyssna nu här: Det är samma gamla hederliga 1900-tals spermier han går runt med - varför ska han behöva göra nya? De bör ju vara lika starka och långlivade som han själv?

Han har ju inget behov av att förändras för att kunna fortplanta sig till skillnad från Bella som måste kunna föda barnet inom sig och förändras kroppsligt och hormonellt. (Eller vad tusan det kallas).

(Förlåt om jag låter oseriös ännu en gång, men det behöver inte nödvändigtvis vara det den här gången :'P Dock finns det en risk att ingen fattar sig på det jag just skrivit men jag skyller på en seg och trött dag!).

sharoon
0

#58, rimlig förklaring! #59 med!

att det är samma sperimer som inte har förändrats, precis som edward som inte har förändrats. that makes sense!

LaSadie
0

#58 Ja precis så tänkte jag med att dom produceras hela tiden.

Har kvinnliga vampyrer mens då om man fastnar i det tillstånd man blir förvandlad i O_o? För kroppen förändras inte när man har det (det är bara i huvudet man ser ut som en flodhäst) som när man är gravid. Blir man aldrig av med skiten liksom?!

Metinia
0

#61: Jo, kroppen förändras när man har mens. Det är massa värden av kvinnliga hormoner som stiger upp och ner och annat mojs. Därför är det ganska rimligt om kvinnliga vampyrer faktiskt inte har mens alls.

LaSadie
0

#62 ännu en anledning varför man ska bli vampyr…

Yaeko
0

#63 Eller hur! Kom nu Edward, jag väntar :D

emms
0

Kolla min teori i hårtråden :D

Man behöver inte förändras för att tillverka spermier eller hår. Det gör män (och kvinnor hår då) tills dem dör lixom :) Men kvinnans kropp måste förändras för att få mens. Och det slutar innan kvinnan dör. ;) Jag gillar min teori xD

Emma

Metinia
0

#65: Jag gillar också din teori,Glad. Om jag gissar så tror jag att det är det Stephenie har varit inne på när hon skrev boken och tänkte ut storyn…

sharoon
0

det här är kul :D

Salladshataren
0

We wan't mooooooooooore sex ;D

Haha, de borde verkligen ha lyssnat på Charlie när han pratade om graviditet ;P

Är det bara jag som tyckte Bellas graviditet var bisarr? Kanske för bisarr för tolvåringar :P

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Yakamoto
0

men om nu saliv och tårar är fyllda med gift…. borde inte hans sperma vara giftig också?

Oc jo nog känner man sig snuvad.

Salladshataren
0

Kollade på trailers igår, fanns tydligen till breakning dawn… Där var de lite mer detaljrika Oskyldig iallafall förspelet, hehe Flört

sharoon
0

länka trailern ffs ! :DDDDDD
hehehehe….

linhof
0

ang teorin om håret…. visste ni att hår o naglar kan växa lite efter man e död? Flört

Maddepadde
0

Det där är väl ändå en myt?

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Metinia
0

#72: Det jag har också alltid trott att det är sant, men slog det på Wikipedia precis och det är som #73 säger, en myt. Anledningen att det såg ut som naglar och hår växte var för att huden krympte ihop och då blev naglar och hår med framträdande stod det.

Maddepadde
0

Just min tanke, vara bara osäker på om jag var helt ute och cyklade med hud-teorin, hah!

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

linhof
0

#74 du har rätt… men sen "växer" det en bit ändå….typ 1 mm…..Flört

Sa juh aldrig att det växte mkt….. celldelning fortsätter faktiskt en stund efter hjärtat slutat slå med…. hörseln är det sista som försvinner tex….

Lill-sass
0

#69 Hans saliv är väl inte giftigt? De är la typ tänderna som är giftiga?

Tror jag..

emms
0

#77 Det utsöndras gift i munnen typ. Det står på många ställen ;D

Typ "Jag kände giftet rinna till munnen" eller något ;D

Emma

Lill-sass
0

#78 Aha! Jag trodde de stog "Jag kände giftet rinna till mina tänder"… Typ. Men jag läser lite för fort så XD

iCandy
0

Tänker dem skippa sexet i filmen oxå lr vad ;P

[Alexandra89]
0

Jag är uppriktigt sagt väldigt förbannad och ledsen över att det inte va några smaskiga detaljer! Hur kan man utelsluta sånna på deras smekmånad lixom, gah! Och i alla böcker överhuvudtaget.

DET är något jag hoppas att det lägger till i filmen, mohaha ^^

LaSadie
0

Det var ju inte ens sex i boken -_- Tror eftersom det är i pryd-USA så blir det knappast något sex i filmen.

KitoBonito
0

Det finns ju biljoner amerikanska filmer med sex i. Det JAG tror, OM de skulle välja att inte låta dem ha sex i filmen är för att Twilight började så mjukt och barnvänligt, att det skulle vara "konstigt" att de helt plötsligt blev väldigt intima ..

LaSadie
0

Men Twilight läses av även de som inte är byxmyndiga och sex är väldigt kontroversiellt i USA. Det är ju 15 års gräns på filmen.

[Alexandra89]
0

Ge mig en ocensurerad bok och film. Ge mig vad jag vill ha! ;D

Seriöst lite lame att det inte är några ingånde detaljer =/ Dåligt, mycket dåligt! Som någon sa hur barnvänlig är Bellas unge när den är i magen och äter upp henne och sparkar sönder revben? Hmm… Dubelmoral?

LaSadie
0

Äsch, det vet man ju att det bara är fiction =)
Som det har spekulerats i tidigare kan myket vara med Meyers religiösa syn som gör att det är lite av det "barnförbjudna" i böckerna och speciellt BD där dom ändå är gifta.

[Alexandra89]
0

Vet barn att det är fiction då och spelar det roll. Är der farligt för barn att se  lite het sex men inte av att Bella kommer ätas inifrån, få blåmärken överallt och att det skär upp hennes mage? Jaja ^^

Kunde gjort två upplagor, eller bara gjort en vuxen varaiation :p

Lill-sass
0

#87 Och sen när filmerna kommer: Cencurerad och en ocencurerad.

För hur fasen ska de göra födelsen?! De lär ju bli blodigt..

[Alexandra89]
0

Nej precis, tycker det är väldigt konstigt. Det är OK att barn läser om hennes  graviditet och allt med magen som skärs upp. Men NO sex, kom igen lol!

HOPPAS på nya upplagor böcker och bättre scener i filmerna :D

ylvaah
0

Hahaha, vilken flummig tråd.

Nej, men jag håller med, man blir snuvad. Liite mer detaljer hade varit susens. ;)

[Alexandra89]
0

Inte är vi flummiga, vill bara ha rättvisa ^^ Mera detaljer åt folket!

LaSadie
0

Well ja det är dubbelmoral men det är inte jag som har skrivit böckerna eller ser det vettiga i USA's sexualundervisnings system. De delar tex inte ut kondomer för det kan uppmuntra till sex så alla har oskyddat sex istället typ…
Jag trodde sidor hade försvunnit när jag läste BD eftersom de var i vattnet och sen i sängen dagen efter liksom :D
Och som sagt… filmen kommer nog med stor säkerhet ha 15-års gräns, med tanke på allt som händer. Och jag tror inte de kommer ha med allt som händer med Bellas graviditet utan kommer nog censurera den med…

Maja
0

SPOILER NM:

Jag har alltid undrat hur det kommer sig att Jasper attackerar Bella när hon får sin papercut.. Jag menar, hon måste väl ha haft mens någon gång när de har träffats och på så vis så måste han ju ha träffat henne när hon "blöder" innan. :P Varför attackera just nu? ;)

[Alexandra89]
0

Dålig som sagt, vilken besvikelse. Plågas i 4 böcker utan ingånde handling och vänta i 4 böcker på att hon ska bli vampyr. Herregud ;)

Lill-sass
0

#89 Hoppas de gör vi allihopa, allihopa, allihopa… :D xD

[Alexandra89]
0

Vi får skicka klagobrev, eller ett vädjande brev kanske är bättre ^^

LaSadie
0

#93 Det tänkte jag med på men i film o böcker har man inte mens XD Jag vill leva i en bok…

Lill-sass
0

#96 de gör vi!

#97 Åh, vilken saga! Vem skulle inte vilja? :)

Faidra
0

Jo, lite mysscener hade jag oxå väntat mig :P

Peppe
0

#93 har tänkt exakt samma sak. vampyrerna borde ju känna sånt ;)

sharoon
0

# 93
oj nu kmr jag låta ännu mer pervers. men i BD så får man ju typ vet att bella använder tamponger (om man inte hade listat ut det) och när man använder tampong sugs ju blodet upp inne i kroppen. och då märker man inte av det mer än resten av blodet som rinner i armar och ben och hela kroppen. så det kanske är därför jasper och alla andra inte märker nått.

Metinia
0

#101: Det är ju en vettig förklaring. Men Jasper hade det ju svårt i skolan också, han var ju väldigt känslig för allt människoblod. Jag tvivlar på att alla tjejer i hela Forks Highschool (heter den så?) har tamponger när de har mens. Men the Cullens kanske hittade någon lösning så Jasper klarade skolan iaf…

Imitten
0

håller stenhårt med! man kunde ju få veta hur bella tänker lixom :P som när hon tyckte "det känndes som varenda närvtråd i kroppen sprakade och gjödde" Flört

emms
0

Angående mensen så har Stephenie Meyer förklarat att dem inte märker av det för att det är typ dött blod. ^^ Typ (A)

Emma

[Alexandra89]
0

Dött blod? Det är väll ingen skillnad på det i ådrorna och mens blod, heheh ^^

emms
0

#105 Jo det är det. Mens blod är ju typ näring och shit till barnet i. Tror det byggs upp där under en tid sen när ägget inte befruktas så släpper kroppen det. Är inte så insatt så jag tror jag har hört det på sexualkunskapen någon gång xD

Kan ha fel ^^

Men det måste väl finnas någonting att skylla på ^^

Emma

[Alexandra89]
0

Haha, ja något ska man väll skylla på…

AnnieLarsson
0

#104 Sa hon det i en intervju?

emms
0

#108 Nej jag tror det var någon som frågade på hennes hemsida eller något. Min kompis sa det till mig :P

Emma

emms
0

Sorry det blev dubbel. Datorn laggar -.-'

Är så trött på den! :(

Emma

linhof
0

#105 menstrationsblod är inte rent blod. Det är slaggprodukter/slemhinna mmm…alltså: mer vävnad än blod.

Ni ska få en (urfånig) mensförklaring…

Slemhinnan byggs upp i livmodern efter mens för att kunna ta emot ett befruktat ägg…. så livmodeslemhinnerna blir tjockare…. kommer inget befruktat ägg så stöts det ut= mens… med andra ord…man kan väl likna mensen för en  "skorpa" på ett sår….man "blöder" helt enkelt ut sårvätska o slemmhinna….

#106 lite fel, men inte jättemycke…. det finns bara för att ägget skall fastna…ur ägget skapas moderkakan (en liiiiten del av ägget) o barn o hella faderuttan…moderkakan ger näringen….

Vilket fall som helst….Vampyrerna borde reagera på det…tycker jag i alla fall….

Maja
0

#111 - Uäääh, det blir snusk när man tänker på det så där.. :P

oblivionocean
0

det där var en faslig vändning, jag orkade inte läsa allt ni skrivit så jag läste dom första där det står om att bli snuvad på sexdetaljer (vilket jag håller fullständigt med om) till att förklara vad mens är o.O fantastisk vändning, må jag då tycka :D

haha jag har en kompis som inte läst alla böcker, hon kommer att bryta ihop när hon har läst klart alla. För när hon hade sett filmen så bröt hon nästan då ihop bara för att det inte var nå snusk.

Maja
0

#113 - Haha, vi lyckas med det mesta.. ;)

oblivionocean
0

haha jag märker väl det :P

Lill-sass
0

Mens.. Jag tror inte de är något vampyrer vill dricka, så de känner kanske inte av de så mycket som rent blod? Hm.. Mens är ju så naturligt, så vampyrerna  stöter bort tanken på mens..? Nej ja bara fantiserar -.- Jag har faktist ingen aning.

LaSadie
0

Nja det är ju dött blod…

Maja
0

HAHAHAHA, vilket snack alltså.. :P

Jag tror att vi är de enda människorna i världen som har lyckats få Twilight till mensblod. :P

ylvaah
0

#118 HAHAHA du har nog rätt! :P riktigt populär tråd. ;)

emms
0

Hahah! Vi Twilight människor är bra vi ;D HAHHA! Lite sjuka kanske, men det får man ta ;D

Är man beroende av ett par böcker en längre tid kanske man blir lite störd (A) Men det gillar vi! ;D<3

Emma

oblivionocean
0

ÅH! jag kom på en jätte rolig historia föresten! påtal om vampyrer och mensblod.

Tre vampyrer kommer in i en bar, ena kommer från england, andra från frankrike och tredje från typ tyskland.

Vampyren från frankrike beställer en kopp varmt blod, den från Tyskland gör det också. Vampyren från england beställer en kopp varmt vatten och dom andra två kollar konstigt på honom. Han drar fram en använd tampong och säger "Tea time!"

8-) min dåliga humor.

Maja
0

#121 - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

oblivionocean
0

I KNOW! visst är den rolig? :D jag kissade nästan på mig när jag läste den första gången.

emms
0

#121 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH! HAHAHAHHAHA!!

Emma

LaSadie
0

#121 HAHHAHAHAHAHAHA

Lill-sass
0

#121 WAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA  XDD Nejmen fifan X'DDD

AnnieLarsson
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Eftersom vi snackar om mensblod och vampyrer kan jag hänvisa till en video där en som heter Shane Dawson har gjort lite perodi på det. Faktiskt väldigt kul! (men jag kanske bara har dålig humor…)

Lill-sass
0

#127 Ja prenumererar på honom (a)

Maja
0

#127 - HAHAHAHA! XD

[Alexandra89]
0

OMG ahahahaha

Anna
0

Ooooo…

Eeeem….

Eeee…

Ni är konstiga men jag skrattar högt!

annaattlid.se

linhof
0

#112, #113 Flört

#121 ASGARV!!!!! Skrattande

Lill-sass
0

Jag ÄLSKAR denhär tråden :D

linhof
0

#133 ja med Skrattande

Men ja hoppas verkligen dom klämmer in en massa heta scener i filmerna i alla fall…… behöver ju inte vara värsta orgierna… men liiiite hud o tafs o hångel o sånt vill jag allt haOskyldig

Lill-sass
0

#134 Håller med :)

sharoon
0

sexscen till mensblod. keep up the good work !

linhof
0

#136 urk! va du e äcklig Tungan ute

Lill-sass
0

#137 Sant jue ;) (aa)

sharoon
0

men det är ju kul :D

LaSadie
0

Dessutom är det allvarliga saker vi pratar om här… Sex och samlevnad, liten uppfräschning av den lektionen man hade i typ… sjuan :D

linhof
0

#140 vet inte hur det är för dej men för mej är det…..typ…100 år sedan jag gick i 7an! Tungan ute *asgarv*

LaSadie
0

Jag är 26 ;)

sharoon
0

själv börjar man 8an på fredag XD

men kan det mesta om sex :D

sharoon
0

okej, inte det mesta, men ganska mkt……

[Caaassie]
0

Jo jag håller med. Var bärgis på att jag hade missat en några sidor men nej nej! :P

#121: hahhahahha omg xD

Lovizaa
0

HAHAHAHAHAH!

Lill-sass
0

Jag kan inget om sex (a) Waha x) Dedär med vad mens va för något va ju.. nyttigt o_o

linhof
0

#142…..ja e 10 år äldre Skäms

LaSadie
0

#148 jaa…. då var det ett tag sen…

linhof
0

#149 ………….mmmmmmmmmmmmmmmmmm Skäms

sharoon
0

amen vafan! Twilight är för alla åldrar ! :DDD jag kommer fortsätta läsa dom till jag förlorar min syn :DD

Lill-sass
0

#151 Samma här!

sharoon
0

jag har berättat för alla mina kompisar om skämtet i #121. jag gapskrattar varje gång jag berättar, HAHA, men tjejerna blir lite smått äcklade medans killarna skrattar som jag vet inte vad. hehe, lite kul att se reaktioner. men jag hjärta skämtet

teamedward
0

#121 Hahahha x)

Och jag blev också lite besviken när det inte var mer detaljer än så…

LaSadie
0

Läste om The Vamp på aftonbladet, en glittrande dildo XD Till aftonbladet -> länk

Lill-sass
0

Haha, ja såg de mä häromdan XD Helt sjukt xD

teamedward
0

#155 Hhahahaha x)

Bim
0

#115 Amen oj! :P "Lägg den i frysen" Tänk om dom skulle få gäster som råkade öppna frysen då… De skulle få liite skumma tankar tror jag! :P

[Alexandra89]
0

Förvånad OMG Hahaa, det är inte sant!

Kul att förknippas med leksaker, asg…

Maja
0

#155 - HAHA! Men herregud! :P Tjaaa, is brukar ju fungera i vanliga fall så.. ^^ ;)

LaSadie
0

#158 "Nej mamma… det är en  stafettpinne"

oblivionocean
0

#153 haha jag känner mig hedrad :D men fantastisk är den!

KitoBonito
0

HAHA! Meen varför just rosa liksom? o.O

sharoon
0

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

#161 - "nej mamma… det är en stafett pinne"

Endroppeihavet
0

#164 En rosa stafettpinne, formad som en.. ja.. och glittrar och vibrerar. Vilken fiffig staffetpinne ^^

Endroppeihavet
0

#161 Känner hur jag helt plötsligt blev mer attraherad till sport och stafett i synnerhet. hahahahaha

LaSadie
0

#166 hahahahahaha

Mille
0

jaaa, här har det visst spårat ut lite… Men jag hade iallafall förväntat mig lite mer scener i stil med Kelley Armstrongs varulvar. Där snackar vi folk som verkligen inte kan hålla tassarna ifrån varandra!

Anna
0

Okej… Boooorde kanske låsa tråden för enbart 18+ nu?! Flört

annaattlid.se

Micky
0

Den här tråden har tagit en Hmm… *intressant* vändning

Bim
0

#169 Då får väl inte du heller läsa den! :P

Micky
0

Nä lås inte det här är komiskt/roligt att läsa:P

Hamzter95
0

#169 haha nej lås inte xD men som #171 säger,, då får väl inte du heller läsa den ? Förresten måste man inte vara 18 för att vara Sajtvärd ?

Hamzter95
0

#155 HAHAHA såg ni komentaren: Vad kommer sen en man lägger i micron så den blir extra varm som jacob

LOL!!!!

LaSadie
0

Noooooo lås den inte! Det står tom perversa läsare som rubrik O_o

#174 HAHAHAHAHAHA

sharoon
0

åh, ni är för goa.

Anna
0

Haha klart jag inte ska låsa den, jag skojade bara.

Har själv bara läst en liten del av tråden och är lite rädd för att läsa resten ;)

annaattlid.se

sharoon
0

#177 - snälla läs hela ! :D

Lill-sass
0

#174 HAHAHAHAHHAHA XDD

[Wera]
0

Trevlig tråd O.o haha!! Helt sjukt, sitter och äter samtidigt som jag läser om… mens? :S

Lill-sass
0

#180 Och myyyycke mer :)

teamedward
0

Hahahhaa, tråden är ju bara så skön xD Spårat ur något? (aa'

#174 Hahah, varför inte?

Clariiz
0

#180; Ser inget fel med det, nått måste ju komma in för att annat ska komma ut, right? ;D

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

AnnieLarsson
0

Hehe jag berättade skämtet i #121 för 2 kompisar dom skrattade jättemkt! xD

MoaL
0

*ASG* Det här är lätt den flummigaste och roligaste tråden jag har läst på evigheter, hahaha! :D Jag sitter på bibblan och försöker hålla tyst, men det är sjuhelsikes svårt! :P

Men jag måste faktiskt hålla med om att jag saknar some erotik för sjutton. Det är ju en viktig ingrediens som måste finnas i alla böcker (som inte är direkt riktade till barn alltså)! :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

oblivionocean
0

#174 då skulle jag lätt köpa båda två xD

faast, jag har funderat på en sak… hur skönt kan det vara att ha en…hm…dildo som legat i frysen….det kan INTE vara skönt :o (typ urinvägsinfektion?)

Endroppeihavet
0

#186 Man får lida för känslan ;)

oblivionocean
0

#187 eh, jag tror inte jag är SÅ pass galen i det, jag klarar mig utan ;) jag tar hellre emot en som man värmer i mikron. haha

Peppe
0

#186 du måste ju inte ta den direkt från frysen, tvivlar på att vampyrerna är iskalla. låt den ligga framme lite så den blir sval bara ;)

oblivionocean
0

men ändå! som jag sa tidigare, har mycket hellre en som är varm än kall. :P

LaSadie
0

Den ska ju inte vara rumstemperatur =P Då får man inte känslan av att ha sex med en vampyr ;D

Birke
0

Jag blev fett besviken när sexet var typ borta XD det var ju typ en stor anledning till att jag ville läsa boken haha :P

Kul tråd iaf. Det behövs flum bland alla andra seriösa människor :D

sharoon
0

jag älskar att den här tråden är en av de längsta trådarna, och den är ju inte OT eller så heller :D

Salladshataren
0

Man kan ju alltid hoppas på att någon gör en porr-film parodi på Twilight Flört Det finns porr med scrubs, pirates of caribean med mera ;D

Annars får vi slå ihop våra kloka huvuden och skriva erotiska noveller med Twilight Oskyldig Jag föreslog nånstans att vi kunde ha en privat grupp på Twilight med åldersgräns…

Duracells-Gerbiler
0

Haha, väldigt rolig tråd att läsa igenom! Men jag håller faktiskt med dom flesta här inne, jag menar, jag tror nog inte folk skulle dö om hon hade skrivit lite längre in i scenerna =P

#194 Haha, annars finns det ju typ redan bra engelska novellerOskyldig 
Kan vi ta 15-års gräns i så fall? ;) Annars kommer jag ju inte kunna läsa nåt, haha xD

LaSadie
0

Läste just det delen i Breaking Dawn… Kände mig lika snuvad som när jag läste det på svenska. Behöver ju inte vara a la Jean M. Auel klass men lite mer utvecklat hade INGEN dött av =P

MalinL
0

Om man återgår till ursprungsfrågan så tycker jag att det är oerhört irriterande att en ynka liten sexskildring inte kan få förekomma i den sista boken i en serie som just baseras på romantik och sådana känslor.

Jämför man med svenska ungdomsböcker så innehåller de svenska inte sällna sexuella skildringar och t o m ganska detaljerat.

Skulle amerikanska ungdomar fara illa att läsa om lite romantiserat sex men inte av att läsa om lemlästade kropar, blod kamp på liv och död m.m?

Har fruktansvärt svårt för denna dubbelmoral. Skrikandes

Salladshataren
0

Det finns en porrfilm baserad på Twilight. Den heter This is'nt Twilight. Har sett lite utav den, och den är ganska kass :P Dem har tydligen använt lågbudget till den, inte ens Edward är snygg heller! Obestämd

KitoBonito
0

Porrfilm kanske är lite att ta i ;D

sharoon
0

okeeej… detta kanske inte hör till Breaking Dawn, men det är iaf ite perverst, hehehe…

**SPOILER New Moon så ni som inte har sett New Moon slutar att läsa nuuuuuuuuuu!
**

bara jag som tyckte det var nått mysko med edwards ena bröstvåra…? haha, somsagt, liiiiiiiite perverst..!

KitoBonito
0

Hah, är det hårbeväxten då tänker på då? :P

Personligen tycker jag de kunde ha rakat hela hans bröst för att få honom att se "perfektare" ut. Jag är inte ett större fan av hår på bröstet, men oftast är det ok. Dock har jag väldigt svårt för killar som har "ringar" av hår runt bröstvårtorna :P Det tycker jag ser lite sådär ut …

Loveofmylife
0

Jag tyckte det såg konstigt ut med xD

sharoon
0

#201 fast i det här fallet var det typ nått runt….rosafärgat, haha :D och jag är inte heller ett fan av hår på bröstet, och när man tänker vampyr så tänker jag inte hår på bröstet direkt ;)

KitoBonito
0

#203 Haha, nej precis, jag tänker inte heller hår på bröstet. Detsamma gäller när jag ser håret på Robs/Edwards armar.. Jag bara; "Måste det vara där? Så ovampyrigt.." Med tanke på hur "steniga" de verkar vara ;D

Peppe
0

#200 tänkte på det jag med, den VAR konstig!! X'D

AnnieLarsson
0

#204 Det hade kanske sett lite konstigt om dom rakade hans armar ^o)

sharoon
0

#206, haha, jo, det skulle det ;D men när bella beskriver edward och andra vampyrer använder hon nästan alltid ordet marmor hud och dylikt, och marmor har ju inte direkt hår på sig, så jag förstår vad hon menar ;)

Imitten
0

#207 hahahaha håller med dig! jag har alltid tänkt mig han helt slätt överallt ;)

oblivionocean
0

#207 tycker du att all kroppsbehåring ska falla av när man blir vampyr?:P jag håller med till viss del visserligen, hår på armarna tycker jag inte gör något men hår på bröstet…njae, men det kanske är för att jag absolut inte tycker om det på killar överhuvudtaget:P

Jag har stört mig på hans bröstvårtor sedan jag såg första bilden… :P

sharoon
0

#209, haha, vet jag inte Glad men typ hår på bröstet behöver dom ju inte ha… ;D

LindaKarlstrom
0

Ja herregud, det här är den roligaste tråden jag läst på länge!  Jag har ett lite tips till #194, besök fanfiction.net, där finns det en hel del noveller Oskyldig

LaSadie
0

det jag annars stör mig enormt på är att vid scenen i volterra när edward börjar gå ut så är hans byxor nästan nere vid juvelerna…. otroligt fult… har aldrig förstått på mig på det, antingen naken eller påklädd ffs >_<

Endroppeihavet
0

#212 Ellerhur!!! Så jävla fult.. Fast mig stör det nog mer att han har hår på överkroppen.. Lixom vafan.. Han va ju vaxad i Twilight… Han ska ju ha marmorhud… Inte hårig!

LaSadie
0

#213 Ibland ska män/pojkar vara ohåriga… Vilken miss att inte vaxa honom inför denna filmen då han verkligen är skjortlös längre än i Twilight

Endroppeihavet
0

#214 Jo men verkligen… Va fan.. Det ska ju vara så.. Riktigt störigt.. Vi vill ju ha vår karaktär Edward^^ Inte håriga Rob.

teamedward
0

Jag tänkte faktiskt inte på det där med håret, men visst, när man tänker "marmor" tänker man inte "hår". Fast det är lite manligt kan jag tycka.. Oskyldig

AnnieLarsson
0

#213 Han var inte vaxad i Twilight. I scenen i Twilight där man ser hans mage var det bara att glittret döljde hans hår.

Endroppeihavet
0

#217 Då kunde de dolt det i denna filmen också^^ !

JessicaN
0

Jag skulle vilja komma med några frågor så här i efterhand..

Hur kommer det sig egentligen att vampyrer är så kalla? Är det för att dom inte har något blod som rinner i ådrorna, att det har stelnat?

Sen tänkte jag på det här med att Jasper reagerade så starkt på Bellas skärsår i NM, men varför reagerade han inte starkare på hennes helt uppskurna lår i Twilight? Det borde han väl ha känt mer som ganska nybliven "vegetarian"?

linhof
0

#219 att jasper reagerar mindre i Twilight beror väl på att balett salen e såååå stor…. DVS bellas papercut: de befinner sig 7 stycken vampyrer i ett litet utrymme, jasper e empat så det är juh inte bara hans egen "lust" mot blodet han känner utan även de andras… i Twilight är de juh även förberädda på att det har hänt nåt o i NM så kommer det akut….

har för mej att det står nånstans…..

sotlynx
0

#219 Vampyrer är döda. Döda människor har ingen kroppsvärme.

För övrigt: Vaddå hetare scener från smekmånaden? Hur har ni det med fantasin tjejer? ( Jag behöver inte mer info.)  SkrattandeSkrattandeSkrattande LOL!

oblivionocean
0

jag började fundera på en nasty sak… när jag satt och läste om sperma-snacket ni hade runt #50-#60 däromkring… om dom skulle ha mens när dom blir vampyrer… tänk om dom skulle ha mens HELA tiden då… :o fast det blir ju förstås inte så med tanke på att dom inte blöder och huttanduttan… men ändå..

LaSadie
0

#222 hihi, en tanke jag hade idag var om du var gravida när det blev vampyrer så skulle de vara det resten av deras pja, "liv"

oblivionocean
0

#223 haha jag hade samma tanke för någon dag sedan :P

LaSadie
0

#224 Glad

Rero
0

Sjukt sjuk och rolig tråd Tungan ute

AnnieLarsson
0

Hehe couldn't agree more! ;)

spiritedaway
0

Hahaha ojojoj ;D

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.