ROBSESSED dvd
Idag fick jag hem ROBSESSED, ska kolla på den senare ikväll eller nån annan gång när jag verkligen har tid att leva mig in i den. Jag fick även med en annan film med Rob i huvudrollen.
Nån mer som har den eller sett den?
För er som inte vet så är det en dokumentär BARA om Robert Pattinson =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Skriv sen vad du tycker om den. Vill veta ALLT :D
Ska beställa den sen :D

Ska inte se den ikväll, men kanske tjuvkikar lite bara (A)

Nu har jag börjat titta. Man får inte se så jättemycket av själva Rob, det är mer andra personer som pratar om honom - än så länge. har bara sett 10-15 min =)

Nu har jag sett allt och blev lite besviken faktiskt. det är helt uppenbart att Rob inte är det minsta aktiv i den här filmen. det enda man fick se av honom var bilder som flöt runt i bakgrunden från diverse arrangemang medan andra pratade om honom =(
bara slutet som var lite intressant. Tydligen dejtade han Nikki förut?
En rolig grej var att han nån gång under skoltiden vann pris för stökigaste bänken i hela skolan. Haha

Åh, tråkigt att det inte var så mycket om honom :/ Då kanske det inte är värt att köpa den. Vad tycker du, ångrar du att du köpte den?
Haha jaså? Det var ju faktiskt roligt att veta :D Tycker inte att han verkar vara så stökig!

#6 alltså allt handlade ju om honom, men hade varit mycket roligare om han själv varit involverad i filmen, dvs gett intervjuer och sånt. sagt det med egna ord! =)
ska se den igen nån gång för o kanske hitta fler detaljer. var väldigt mycket störningsmoment när jag såg den, t ex köksrenovering, och det fanns inte text så hörde nog inte allt…

#7 Okej, håller med dig om det. Man hade ju hoppats på lite mer av honom in person, eller hur jag nu ska säga.
Kanske man ser den om någon i omgivningen köper den :) snåltitta ;)