Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 1391 ggr
Loveofmylife
0

Twilight hatare

Allt jag nästan hör är hur dåligt Twilight är, jag börjar bli trött på det.

Som just nu så finns det en på bdb som har skrivit på sina byxor att Twilight suger. JAg kan inte förstå varför dom har all rätt i världen att vara löjliga när det gäller att hata twilight…

Varför kan inte vi få rätten till att älska Twilight?

Mimmie94
0

Precis, dom måste ju inte läsa/se Twilight..

emms
0

Ja, det finns SÅ många som hatar Twilight även om dem inte har sett filmerna eller läst böckerna. Om dem skulle ha gett det en chans skulle dem nog inte tycka så illa om det^^

Men det är många som säger det bara för att det är "fjortisfilmer". Vilket det inte är. Jag vet tillochmed killar som har läst böckerna och tyckt om dem ;)

Fattar inte varför böckerna skulle säljas så mycket om dem var så himla dåliga? ;D Och varför går så många på filmerna när dem är så sjukt dåliga? ^^

Emma

LaSadie
0

Skoj att vara här där alla älskar Twilight Flört

AndreaK
0

#3 Håller med! Äntligen ett ställe där man kan vara det hängivna fan man är utan att få töntstämpel :D

sharoon
0

www.twilightsuger.blogg.se <-- den här männsikan är ju S-J-U-K.
men endel bilder är roliga, fast nog bara jag som tycker det. rå-humor, hehehe…:D
typ.

mollycrimson
0

håller med. har också hört om killar som läst böckerna och gillat de. men så har de ju också gjort filmerna lite mer åt tjejhållet. tycker Twilight är bättre än New Moon, robert är mycket bättre i Twilight, där han gör sin roll precis som jag tänker mig i boken. New Moon är lite smått fjantig med alla spännisar, men ändå så är jag en sån twilight-nörd ><

mollycrimson
0

btw så har jag så lätt att skratta åt haters och folk som gör såna där bloggar eller bilder, även om jag älskar Twilight är det roligt^^

AnnieLarsson
0

#2 Min storebror som fyller 24 i år har läst böckerna och sett filmerna. Han tkr dom är jättebra. Det är klart att många killar också gillar böckerna och filmerna. Det är svårt att nt gilla dem eftersom det är en sån fin kärlekshistoria. Om man nt gillar ngt med Twilight alls är man lite konstig! ;)

Mililot
0

Jag har en killkompis som riktigt hatar Twilight! MEN han har varken läst böckerna eller sett filmerna. "Jag vet allt jag bör veta för att hata Twilight, jag menar glittrande vampyrer…..!! Usch!!" säger han. Jag har sagt åt honom att han inte kan säga så när han inte ens har läst böckerna eller läst någonting om böckerna och inte heller sett filmerna, men han är väldigt motsträvig… Min bror och sambo däremot har sett filmerna och läst böckerna, och dom säger att böckerna är helt okej. :)

mollycrimson
0

min pojkvän HATAR Twilight, och även om han inte vågar erkänna det så är det faktiskt bara pga att jag tycker att jasper är het, fast han tror att det är edward jag är "kär" i. killar alltså….

[Emma1309]
0

Jag förstår inte dom som inte gillar Twilight? Det är dom bästa böckerna i världen. Men dom som inte gillar Twilight behöver ju inte sabba för oss som gillar Twilight!

cecililia
0

#5 Åh herregud vilken blogg. Gick just in på den. Det som inte verkar logiskt för mig är hur denna person som säger sig hata Twilight har orken att sitta och skriva om det så ofta. Den har skrivit sen i Augusti liksom?

Hatar man Twilight, varför ens lägga ner tid på det då? Personen verkar ju inte ha mycket till liv iaf! Patetiskt!

[chriistina]
0

Jag är bara så imponerad av hur folk orkar lägga så mycket energi på att verkligen hata något. Som den bloggen #5 har länkat till.
Jag kan liksom förstå att alla inte gillar Twilight och är helt besatta i det som vissa här (a) Och de får ju alla acceptera. Men att lägga så mycket energi på att hata det som vissa gör är oförståligt.
Jag brukar hålla tyst om Twilight om jag vet att ngn inte gillar det, för alla/bådas skull.

Och om man ska prata om killar och Twilight har jag en yngre bror på 18 och en äldre på 22, och båda tycker filmerna är väldigt bra. Böckerna skulle de aldrig orkar läsa dock ^^

kaka1234567
0

Jag tycker de är så töntigt när folk håller på så gud.

Nu älskar jag filmerna och bökern (Twilighet)

men om jag nu inte skulle gilla de skulle jag inte göra så.Bara att jag holle min åsikt för mig själv finns de folk som gillar den ja ok.

man ska inte holla på så.jag gillar ex. inte Alvin och gänget men jag går inte runt och skriver de och skriker högt och beter mig som en tönt.Jag axepterar de anndra som gillar den.

Ush vad folk holler på.

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

cecililia
0

Jag förstår inte riktigt vad de får ut av det.

Att det finns många som hatar Twilight det är fine, men att de tom gör en blogg om det är sjukt. Trovärdigheten i det så kallade "Hatet" blir inte trovärdigt längre då man tom lägger ner så mycket tid på det.

Min systers pojkvän har aldrig läst böckerna eller sett Twilight, har aldrig riktigt förstått vad som är bra med det hela men när han såg New Moon för första gången igår så blev han såld. Han frågade direkt imorse om vi skulle se den igen :P haha.

Folk har så förutfattade meningar hela tiden.

emms
0

#14 Håller med dig ;) Jag gillar inte Star Wars men jag sitter ju inte direkt och skriver en blogg om det och säger till alla att jag hatar Star Wars (hatar det inte)

Varför göra en så stor sak om det? Bara patetiskt ^^

Emma

sharoon
0

#12/13, håller med båda! så onödigt, haha, sitter mest och skrattar. men sen så har jag fattat att det inte är någon ide att sitta och diskutera med folk som inte har gett saker en chans. jag menar pratar man med en person som varken läst eller tittat på Twilight och verkligen avskyr det så är det ingen ide att försöka övertala eftersom de står fast vid det lika mycket som vi. jag orkar ärligt talat inte bry mig längre, haha :)

kaka1234567
0

Gud vad jag stavar hatar min dyslexi aja.

#16.Ja men man blir ju så iriteran.

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

spiritedaway
0

Lånade böckerna av en kille (25 år) så klart det finns killar som gillar dom också.

Men det är ingen idé att slösa energi på dom som hatar Twilight. Låt dom göra det då. Om man bryr sig och säger hur töntiga dom är osv så tycker dom bara det är roligare att fortsätta. Låt "hatarna" vara ifred så lär dom inte hålla på lika mycket.

Brownie
0

Tycker synd om de som tycker så för de har ju uppenbarligen inte upplevt "magin" som vi upplever med Twilight,som är så härlig :)

sotgurkan
0

Asså visst man behöver inte gilla Twilight men man behöver inte Hata de heller . asså det finns en gräns . min går när man blir irritarad när jag nämner Twilight . man får inte hata twiight mer än så ! för mig altså OwO

Denna kommentar har tagits bort.
cecililia
0

Äsch, de är bara töntiga och har tråkigt. Man kan ju hoppas att de får ett roligare liv senare någon gång så de inte har tid med att sitta och ödla tid på sådant :)