Twilight för 20+
Yeah, jag blir 20 år om ett par dagar.. ;)
Ja, det är en underbar story, en sådan som man kan drömma sig bort till och släppa allt det andra här hemma. Storyn, karaktärerna, allt.. Ja, det går inte att göra något annat att älska Twilight!
Sedan att jag tycker att det är rätt så kul att jag tycker att en 3 år yngre kille är dö-het.. ;)

I'm 26 v^_^v Älskar storyn med. Helt underbar!

hallo! är 36 i december…
Älskar serien… den får mej att bli 15 igen
o ja lovar…jag minns ALLT!
#1 ja tycker att han e snygg me…o du kan juh räkna ut själv: jag kunde ha vart hans mamma! 

Är 22 och älskar böckerna :D
Jag är 21 och ändå helt besatt! :D
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

o ja va visst äldst? 

Är 20 år och är totalt förtrollad av Twilight.
Såg filmen utan att ens hade hört talas om böckerna, såg på en dålig biograf i ett litet samhälle nära där jag bor. Var tvungen att köpa första boken och sedan blev jag ju tvungen att köpa resten, sedan alla fast på engelska så jag fick läsa dem också :P Blev helt besatt. Känns lite udda för att vara 20 men jag hade en väldigt dålig period där ett tag och Twilight rädda mig på något sätt. Man fick gömma sig i en annan värld, satt och läste hela min vakna tid så man slapp allt jobbigt.
Stephenie Meyer har gjort ett bra jobb :)

Är 29 bara fägslats av serien kan inte lägga ifrån mig den 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder
Är 20 och börja läsa Twilight i sommras, men fassna inte alls för de. Men så såg jag Twilight (filmen) och blev fast direkt. Boka direkt biljetter till New Moon och läste sen de två sista böckerna.
Såg filmen när jag inte bådde så bra och det va så skönt att komma in i en annan värd, som jag nu inte kan slita mig ifrån.
Sen att många av skådespelarna är sjukt heta gör ju inte det sämre.

hehe…idag är ja närmre 40 än 30…o vaknade me känslan om att jag fortfarande e tokig i twiligt! vilken tur att det inte försvann…. 
34 år. Gillar serien starkt och har läst alla böcker. Jag är lite svag för "vampisar" över huvud taget och har varit det hela livet tror jag. Blev väl frälst när jag såg en vampyrs bekännelse när den kom. Jag kollar både på True blood och Vampire diaries också. 
Jag undrar om man börjar bli gammal när man inte ens minns hur gammal man är? :P Var tvungen att tänka efter…
Men 22 år är jag :) Var besatt i Twilightvärlden rätt nyligen. Men nu mera har det lugnat ner sig och jcg älskar böckerna och resten på ett mer normalt plan :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag är 34, min syster 31, mamma 61, moster 65, mormor 88. Vi är alla Twifans. Men vi älskar Jane Austengrejen också. Det är bara så att Romeo & Julia förälskelser och olycklig/ omöjlig kärlek plockar fram det mest grundläggande, tjejiga, ahhh, oohh, åååhhhh- beteendet i oss alla oavsett hur gamla vi är och var i livet vi befinner oss. Fruntimmer. Jisses. Kan för övrigt tillägga att vi alla tillhör Team Jacob. Citat mormor: - Men sådär får man väl inte se ut om man är sjutton?! Kan det vara tillåtet?
Hahaha.
Linhof: Tack och looov att jag är i gott sällskap! 

Härligt!! Jag försöker få med min mamma/faster/farmor men dom är inte intresserade! Vad föll ni för först, filmen eller boken?
//Mickan
#19 Böckerna!
Såg filmen först och tyckte den var usel :) Upptäckte böckerna och föll pladask, såg filmen igen och plötsligt var den bättre .. Efter det var böckerna min enda livsglöd för ett tag ;)

#18 sotlynx
ja o tack o lov så har ja juh dej 
Min mamma är 40 och tycker Twilight är jättebra. Hon har läst alla böcker och sett båda filmerna ^^
Ja, jag kan ju tillägga att min moder läst böckerna också. Hon är 51 år och tyckte om dem riktigt mycket också. Men hon vart dock inte besatt som jag :)

såg filmen först o tyckte den va jättegullig
sen upptäckte ja (här) att den va baserad på en bok…o sen upptäckte ja att det va flera böcker, sprang till bokia o köpte alla 4, sträckläste o va fast!!!!!
Jag har alltid gillar vampyrfilmer, har dock inte läst böcker för det är helt enkelt inte min grej, vad som gör de här bra är nog handlingen i sig, allt i allo, action, romans mm. De som gör spänningen i det hela e hur de ska gå för Bella o Edward, ska dock tillägga att jag snart är en gammal tant ha ha

Jag fyllder 25 o några veckor!
En av mina bästa vänner föll pladask först för filmen Twilight och därefter för böckerna. Bokmal som jag är kunde jag ju inte låta bli att läsa och så var jag fast!
Böckerna är så otroligt välskrivna och det är en jättespännande story! Man lever sig in i handlingen in i minsta detalj och jag älskar dem!
Jag har läst alla 4 böckerna 2 ggr men saknar alla karaktärer så fort jag lägger ifrån mig böckerna..
Filmerna tycker jag är okej, som en sammanfattning av böckerna. Men jag anser att en film aldrig kan leva upp till detljerna i en bok. Böckerna är oslagbara!
Nu har jag dessutom frälst min bästa killkompis 23 år! Han älskar böckerna! 
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Är 23 och älskar böckerna! :P Böckerna tar fram den lilla tonårsflickan inom en haha.
Och jag tycker om att vampyrerna är lite annorlunda motför hur dom är i gamla historier.
Vet inte exakt vad som gör böckerna så bra, men dom bara är det. Jag fastnade på en gång när jag började läsa.
#19 Jag såg filmen först. Sen lånade jag böckerna av en bekant. Och sen var jag fast. Filmerna är bra, men inte lika bra som böckerna.
Jag hade egentligen tänkt vänta tills hysterin hade lagt sig :P