Kristen & Robert
Vi är nog en del som tycker att dom passar ihop i verkligheten också :) Iaf jag :D
Var bara tvungen att dela med mig av denna underbara bild =)
Vet inte om man får lägga in den här så länkar: http://javiie.blogg.se/images/2009/cusl12_twilight0812_27609213_27979740.jpg
Lovely! :D

Hihi, har den på datan (:

Håller med de passar bra ihop!
(robs min är lite rolig)!
Jag tycker att dom är jääätte fina tms :> Roooligg Rob x''d
Jag tycker de är ett perfekt par jag skulle bli så glad om de skulle bli man och hustru etpar i framtiden.
Ja rob såg skit söt och rolig ut men gillar han inte så mycket off skream.Inte som Petter han är tup den ända som är skit snygg off skream(stavning).

Sitter också och håller på dem :P Trots att så många andra inte gör det och tycker att det skulle kännas fel om de blev tillsammans på riktigt.
Så håller tummarna för dem ;)

Åh vad sött ;D
Det vore ju kul om det var riktig kärlek och inte bara spelad :)<3

Haha men det går väll rykten om att de är ett par eller något? Hänger inte med i svängarna, någon som vet det rätta? ;)
De jag har hört/läst är att de har varit ett par men att de sedan (inte så längesen) gjorde slut p g a att Kristen ville bo i USA men Robert i England (ingen ville flytta från hemlandet alltså).
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

sen kan ju "att vara ett par" definieras på olika sätt! 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Dom passar RIKTIGT bra ihop :D men vet ej om det è pa riktigt xD
Vist är de söta tillsammans och ganska så lika i sitt sätt och så.
Men jag är tveksam om jag vill ha dem som ett par. De verkar vara så himmla bra vänner när man ser på intervjuer och så, kanske kan vänskapen förstöras om det blir en djupare relation, och det vore synd.