New Moon´s svenska dvd-omslag
Ser enligt CDON.com ut såhär:
http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/22/03/60/3/99f78c34-469c-4f1e-acf0-ec8eeacc8b54.jpg
Vad tycker ni om omslaget??
Dvd-släpp sker enligt Discshop.se i april.
Edit: Det här är inte det officiella omslaget, får någon syn på det kan ni väl länka i tråden? Och vi kan naturligtvis fortsätta diskutera önskelmål på omslag osv.
//Mickan

Jag tycker eftersom att det på sätt och vis är Jacobs film, att han borde vart i fronten istället för Edward.. Det jag däremot gillar är den "grådaskiga" tonen i färgerna som får den att matcha Twilight-omslaget väl.
Tillägg: Dvdn går att boka på cdon.com redan nu ;)
//Mickan
Asså dvd:n ser inte ut såhär, det är bara en fangjord poster. Har sett en annan på en amerikansk hemsida som faktiskt såg proffsig ut.

Mupp bild på Jacob, hoppas det är en fanmade…
Om man tittar högst upp till höger så står det något namn där. Det är antagligen personen som har gjort bilden. ;)
För det där är inte det riktiga omslaget. Det är inte ens Jacob, utan det är bara en bild på en ung Lautner, eller hur?

Har han haft långt hår irl?
#5 - Nej

#6 Då är det alltså han som Jacob ;)
Det behöver det väl inte vara? :P Han ser alldeles för ung ut på bilden, han kan ju ha haft längre hår i en annan roll. Sedan tycker inte jag att det ser jättelångt ut?

Jag tycker det ser ut som han är när han spelar Jacob. Det är min personliga åsikt. Av de bilderna jag har sett så har han haft samma friss i flera år, dock svårt att se bilder från han tidigare roller eftersom det bara i princip varit småroller.

Går man in på cdon.com så står det under bilden att det kommer att vara det svenska omslaget, om det nu är en fanmade får vi hoppas att dom upptäcker det och byter ut bilden så snart som möjligt :)
//Mickan
Det är en fanmade poster, det är jag säker på!
det är fanmade , precis…
+ man ska inte precis lita på cdon eftersom nere på skådespelare står det:
Skådespelare:
Ashley Greene, Billy Burke, Dakota Fanning, Jackson Rathbone, Kellan Lutz, Kristen Stewart, Nikki Reed, Robert Pattinson, Taylor Lautner, AnnaLynne McCord
och hon är ju verkligen inte med i filmen!

http://www.newmoonmovie.org/images/new-moon-book-cover.jpg - jag önskar att det blir denna, eller nått i stil med den. som #1 sa, det är ju jacob som har den lite större rollen i denna filmen, så därför förtjänar han att vara i fronten som sagt :)

#14 Den gillar jag mer!
CDON har noll koll på en hel del. Postern är fanmade och ja. Jag hoppas det blir den officiella postern.
Haha, på den som CDON har är Jacob… inte snygg. Håret, värsta slick, what's up with that?
Den ser fett B ut. Hoppas på en annan i så fall!

#14 Den var ju supersnygg!! Har faktiskt aldrig sett den förrut… #16 Den har man ju sett på biograferna iaf ;)
//Mickan

Jag tycker dom ska ha den som #16 la in bild på.. tycker den är fin och passar filmens innehåll om man säger så :D
Inte säker men ag tror att Englands kommer se ut så här : http://www.thetwilightsaga.se/new-moon-fodralet/ src="http://twilight.ifokus.se/tiny3/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif" alt="Glad" title="Glad" />
#20 Har sett den innan också, jag tror det var play.com som hade lanserat den men jag hittar inte den på deras hemsida nu. :S
Den ser rätt proffsig ut! :D
Antingen den i #14 eller den i #16 - kan inte riktigt bestämma mig vilken jag gillar mest ;) Den i #16 representerar ju filmens handling bra - Edward försvinner och Jake försöker skydda Bella mot honom.
Och Edwards bild i #14 ser ju precis ut som de när hon hör hans röst :) Ska bli väldigt spännande och se hur den kommer se ut!
Är dock inte jätteförtjust i #20…
Johanna - Instagram
Jag var tvungen att mejla CDON och fråga. Och vi behöver inte oroa oss längre, det omslaget var inte bekräftat och alltså inte det officiella, och nu är de ju upplysta om att bilden är fanmade också så det blir förhoppningsvis en annan.

#23 Bra initiativ 
//Mickan

#14 den va snygg! den hoppas jag på….

hade gärna haft den som omslag på DVDn osv i stället för den som va på bion tex. Tycker att denna är mycket finare.

#27 Den var riktigt snygg! Hoppas också på den!

#27, najs, den var ju jättesnygg. fast tycker fortfarande jacob ska va i fronten.. haha :D