Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 1171 ggr
Mixie
0

OT: Tips på andra bra filmer?

Väntan på att New Moon släpps på DVD känns lång, väntan på att Eclipse släpps på bio känns ännu längre.
Har ni något annat bra filmtips som man kan fördriva tiden med?

//Mickan

LaSadie
0

Juno är en jävligt bra film… den ska man se Glad

sotgurkan
0

1# har faktist sett den en gång ganska bra :D .Men Torkel i knipa är ju ett måste . HAHA skoja( alla i min klass går och sjunger på den xD) Annars 2012 en riktigt spännande film :P

flikkan
0

Gäller det bara filmer som går på bio?
Annars måste jag säga Titanic (a'
Dom flesta har nog sett den men den är ju så bra!
Marley och Jag e också bra o The Proposal ;P

sotgurkan
0

3# the proposal är ju riktigt bra haha <33

Mixie
0

#3 Nej, inte alls. Har upptäckt hyrfilm på nätet :P Verkar jättesmidigt, Marley och Jag är ju urgullig men så otroligt sorglig på slutet =( The Proposal är kul!
#1 Juno är ju störtskön!!

//Mickan

ESmedberg
0

Mina favoritfilmer är ju (förutom twilight&new moon då!) Walk the line, Forrest Gump, Titanic & Ladder 49, de har väl de flesta sett haha, men om inte - ETT MÅSTE. <3

Mixie
0

#6 Åhh, Walk The Line är ju bara helt fantastisk!! Jag bara älskar Johnny Cash!

//Mickan

ESmedberg
0

#7 Jag med! Älskar hans musik :)

Sen är ju också Joaquin Phoenix min favoritskådespelare med, haha :*

[Caaassie]
0

Harry Potter filmerna är ju väldigt bra :]
Man hinner nog precis se klart alla innan Eclipse har premiär ;)

Endroppeihavet
0

Prova se Bin Jip (Järn 3:an) En cool koreansk film om en ung kille bor i lägenheter där familjerna är på semester. Han tvättar deras tvätt, fixar trasiga saker osv. innan han åker därifrån på sin motorcykel. Men sen kommer han till ett hem med en misshandlad kvinna som är så rädd att hon är tyst och iaktar den unga mannen medan han tvättar och äter osv.

Järn 3:an

Detta är bara de första minutrarna så jag har inte avslöjat för mycket.

En annan cool koreansk film är
I'm a Cyborg, But That's OK som handlar om en tjej som hamnar på mentalsjukhus och tror att hon är en robot. På grund av detta äter hon ingenting utan sitter och slickar på batterier i matsalen. Hon möter en kille på sjukhuset som tror att han kan stjäla allt, inte bara fysiska saker utan också själar och rädslor. Killen fattar tycke för sin cyborgflicka och försöker vinna hennes hjärta

I'm a Cyborg But That's OK

Kanske märks att jag gillar ovanliga filmer!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

LaSadie
0

Vi har annars på månväsen.ifokus en massa tips om filmer med vampyrtema  :D

wilda-zero
0

Jag gillar: Kwowing, Star Trek, Nurse Betty, Bond-filmerna mm.

Det finns många fler som jag inte kommer på nu Skrattande

linhof
0

Jumper, Avatar (fast då får du gå på bio) The librarian (en jäkla massa, typ 4 st)…. sen en serie som e bra: The legend of the seeker Skrattande

LaSadie
0

såg Notebook igår… den var fin. Även jag som är Icequeen och gillar mest skräck fällde en tår i slutet och tyckte den var fin :)

EbbaB
0

Harry Potter och den flammande bägaren (Bara för att Rob är med) (a)

flikkan
0

#15 ååh. tänkte se den imorgon när den går på teven… Av samma anledning som dej givetvis… Var Rob med mycket under filmen? (:

EbbaB
0

#16 Ja, såg att den går imorgon :D Det var ett tag sen jag såg den, men jag tror att han är med ganska mycket ;D

ellenbellen
0

Armageddon, Never Back Down.

Det är två favoriter det, gamla, men guuuud så bra.

/Ellen (:

FeliciaS
0

Frozen River är en riktigt bra film, Damernas detektivbyrå och Benjamin Buttons otroliga liv likaså. Little Miss Sunshine är en fin film, Djävulen bär prada är bra också :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

oblivionocean
0

åh det finns så många bra… The crow (den första med brandon lee)…ehm, hard candy är bra.. hon som spelar juno är med i den.
och så har vii.. Big stan (om vi gillar jackson rathbone), och så gott som alla tim burtons filmer (nightmare before christmas, edward scissorhands, corpse bride, sweeney todd, sleepy hollow..m.fl)..

usch nej det finns hur många som helst… kan sitta och räkna upp hur många som helst.

FeliciaS
0

#20 Hur kunde jag glömma Sweeney Todd (!) - den är verkligen jättebra! Eller hur, det finns verkligen oändligt många ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lojs
0

Jag älskar den första Pirates Of the Caribbean-filmen. De förlängda versionerna av Sagan om Ringen-filmerna är ju grymma med.

Om du vill gå på bio så är ju Avatar oslagbar just nu!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Yaeko
0

Min favoritfilm: Ciderhusreglerna

neonrosa
0

Green Street Hooligans, eller bara Hooligans är nog en av mina riktiga favoritfilmer. Grym!

minkaninester
0

Två filmer som går på bio nu,

Är två superbra filmer, speciellt Avatar! (:

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Marija
0

1408 är nog min absoluta favoritfilm! The Prestige är också riktigt bra :) En film jag annars väldigt gärna vill se är Benjamin Buttons otroliga liv, har hört att den ska vara bra!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

emeliekarlssoonn
0

Jag har väll alltid haft lite strange film-smak men Ondskan är nog banne mig den film som satt sig bäst efter att jag sett den. :D
 Och underbara komedier är ju definitivt Natt på museet 1+2 och Ice Age-filmerna dunderbra :D

Och vad går upp mot en riktig skräckkväll tsm med polarna :D Haha.

emelie92
0

A walk to remember är en mycket bra amerikansk film. Den är jättesöt & jättesorglig!

Mimmie94
0

Jag älskar Speak där har Kristen Stewart huvudkaraktären :)

AnnieLarsson
0

#29 Älskar den också! Den är asbra och jag tkr det är ett måste att se! :D