Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 1107 ggr
teamedward
0

Robert i Harry Potter ikväll!

Ikväll kl. 18.30 på kanal 5 har ni chansen att se Robert i tv-rutan. Harry Potter and the goblet of fire visas nämligen ikväll och Rob spelar ju som bekant Cedric.
Jag ska iallafall se, inte för att jag är något überfan av HP (fast den är ganska bra) men Robert är ju med så det kan ju inte bli annat än bra ;)

EbbaB
0

Jag och en kompis ska se den ikväll och vi kommer att sitta som fastklistrade framför tv:en ;)

AnnieLarsson
0

Missade den :(

Mixie
0

Den börjar ju nu :)

//Mickan

flikkan
0

Sitter och kollar..
Hatar verkligen Harry Potter men vad gör man inte för Rob Oskyldig

[chriistina]
0

Sitter och tittar jag med. Är inget större fan av HP, även om de första filmerna är ok. Men man vill ju inte missa en film där Robert är med ^^

teamedward
0

Gud vad den mannen är snygg..! Det är omänskligt.

heffaklump
0

Åååh… Jag får inte se Harry Potter >.< Mamma och pappa ska se robinson -.-

emeliekarlssoonn
0

Gosh!
Snyggveee :D

Nu är det ju i slutet av filmen och den stackaren har dött. Men ändå (a) xD

Maja
0

Haha, okej, jag har sett första filmen tror jag och så envisades min lärare med att läsa första boken när jag gick på lågstadiet (eller om det var i åk. 4?). Jag har alltid tyckt att det har varit såååå tråkigt och det tycker jag fortfarande.. :P

Men jaa, Rob var ju het som vanligt.. Haha, jag skrattade lite när de stod i det där tältet och skulle "dra lott" om vilken drake de skulle få. Rob fick en svensk (eller var det skandinavisk?) drake.. ;)

emeliekarlssoonn
1

#9  En svensk kortnosad. :D  Eller trubbnosad? skitsamma, svensk var den iaf ;)

Maja
0

#10 - Jag ville se när han var ute med sin drake i alla fall.. :P Lite action. ;)

emeliekarlssoonn
1

#11 Hahah. Precis ;)

teamedward
1

En svensk kortnosig drake var det ;D Hade också velat se lite action med honom…

heffaklump
0

Haha såg den imorse på repris… Den va dubbad >.< Gud vad fel rösten lät till Robert O.o

oblivionocean
0

Gosh, jag satt och bläddrade genom kanalerna igår och såg att "Oj det är en harry potter film, se där. undrar om det är den som rob är med i"… sitter och gluttar ett tag och inser när dom går ut där innan dom går in i labyrinten att "hmmm… den där kroppshållningen känner jag igen, det är nog rob det där"…. och se på fan, det var rakt av han också. (har han en väldigt speciell kroppshållning?)

[Underground]
0

Grinar alltid till den filmen …

AnnieLarsson
0

Haha efter att jag blivit besatt av Twilight och såg den här filmen så grät jag för frsta ggn ngnsin när Cedric dör! Jag klappade även varje gång han syntes! XD

linhof
0

…..no comments….eller jo! la aldrig märke till han första gången ja såg filmen… så ja va juh tvungen att kolla nu…. hmm…han såg bara "akward" ut…. (herrejisses, min hjärna funkar inte ida) jaja shit happens…han har blivit bättre skådis sen dess…vilket e bra Glad

Muzzy96
0

SNYGGGGGGGGGGGGGGGG!!!