NM soundtrack! - Favoritlåt!
Vilken är er favoritlåt på soundtracket?
Vad tyckte ni om soundtracket innan ni hade sett filmen?

Jag gillar Death Cab For Cutie
Gillar inte Lykke Li's låt :P Men har inte lyssnat in mig så mycket så kommer kanske ändra mig 
Slow Life - Grizzly Bear
Var min favoritlåt innan filmen och är det fortfarande. :) De har spelning i Stockholm på torsdag och jag vill så hemskt gärna gå, men vet inte om jag kommer att kunna.. :/
Definitivt Death Cab For Cutie! Den ärhelt enkelt bäst! :D (har nästan lyssnat sönder den)
Jag tyckte soundtracket var jättbrea innan jag såg filmen också! :D
Jag gillar Roslyn (Bon Iver & St. Vincent), Satellite Heart (Anya Marina), Monsters (Hurricane Bells, nog favoriten)
Fast gillar typ alla låtar xD
Emma

Jag trodde aldrig att låtarna skulle passa men nu är ju hela soundtracket underbart då man kan associera låtarna med scener :D tycker bättre om Lykke Li´s låt för scenen :)
Sedan tycker jag Monsters med Hurricane Bells är så härlig :D
Muse & Anya Marina's låtar är bra.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Längtar tills man har sin csn så man kan köpa skivan på iTunes…
Monsters - Hurricane Bells, den är helt klart den bästa.
fast jag tycker faktiskt att alla låtar på soundtracket är sjukt bra :)

Är jag typ den enda som knappt lyssnat till musiken i Twilight och NM ? =/ Jag vet inte, jag har bara inte fastnat för någon låt.. Men man kanske måste lyssna lite för att det ska bli bra.. ;P
Jag tycker dom ska ha med "Enya". Jag älskar henne och tycker hon är grymt bra.Men sen har jag lyssnat på henne typ hela mitt liv också.. :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
#10 Jag lyssnar inte heller, iallafall inte på NM's soundtrack :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Muse - I belong to you (a) <3
Jag lyssnade på lykke li's låt innan filmen och tyckte inte alls om den, men sen när jag hörde den i filmen så tyckte jag huxflux om den… men resten vet jag inte, jag tycker oftast inte om låtar i filmer när jag har hört den i en film en gång, för då passar den bara dit… typ ;P

Hmm.. kan inte direkt komma på en klockren favorit.. tycker om dom allihopa.. men Monsters - Hurricane bells e en stor favorit :D

höhö, några stycken (a)

jag gillade bara lykke li's låt och Anya Marina's :)

jag kan bara en låt än så länge och det är lykke li's, så jag får väl säga den då antar jag XD
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

The Meadow är min favorit, helt klart! Dom andra har jag inte lyssnat så mkt på än :P
Jag gillar hela NM-soundtracket skarpt <3 En klar favort är Lykke Li - Possibility och Anya Marina - Satellite Heart.
Hurricane Bells - monsters. Det var så otroligt mäktigt att sitta i en biosalong när högtalarna vibrerade av låten runt en!
Lykke Li - possibility. Fattade inte poängen med den här låten förut, men direkt när jag såg den på filmen så började ögonen rinna. Det var så fint! Och nu kan jag knappt sluta lyssna.
Bands of skulls - friends. Min första favoritlåt på soundtracket.
Jag måste nog säga att jag gillar många av låtarna, men No Sound But The Wind är mysig. Och The Violet Hour!

Jag börjar gilla Lykke Li's låt enormt mycket. Den dyker upp ibland på winampen och den är riktigt bra efter några genomlyssningar

Lykke Li - Possibility
Hurricane Bells - Monsters
Sea Wolf - The violet hour
Det är vell dom jag lyssnar mest på men jag tycker istortsett alla är bra =)
Kan inte välja! Älskar typ alla låtar. Men om jag måste välja så blir det Lykke Li - Possibility, Muse - I Belong To you & The Killers - White Demon Love Song :)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Efter att ha lyssnat på låtarna nu i fler veckor än innan måste jag säga att Possibility, Friends och The Violent Hour har blivit mina favoriter nu :D