Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1744 ggr
ellenbellen
0

New Moon: Jacob, sjukt vältränad?

Herreminjesus, jag kunde inte ens andas när jacob dök upp i rutan. Hon som jag såg med fick ett antal armbågar i sidan när jag drog efter andan.

HERREGUD VAD SNYGG HAN VAAAAAAAAAAR!

Jag har nu gått över till Team Jacob, och jag tycker faktiskt att hon var lite elak med honom i filmen?

Filmen var iaf toppen!

/Ellen (:

KitoBonito
0

Haha men du kan inte byta team pga utseende! xD Man gillar Jacob för hans grymma karaktär :') (och grymma kropp..)

Och jo, Bella är ofta 'elak' mot honom i böckerna, det har jag alltid tyckt. Men … vad gör man? :P Hon vill ju ha sin Edward!

ellenbellen
0

Jag har likom varit Schweiz innan, nu blev det Jacob ;)

Ja men inte såååå elak va? ;) Tyckte att hon var väldigt elak i filmen!

/Ellen (:

KitoBonito
0

Hmm.. Nu kan jag inte böckerna i detalj.. Men det kanske blir kraftfullare när man får se det så live? ;D

ellenbellen
0

Jo kanske.. Ska läsa New Moon och Eclipse igen, då blir det att kolla ordentligt!

/Ellen (:

Maja
0

Om jag fick välja mellan Edward och Jacob så skulle det nog bli Jacob faktiskt.. Han är ju hur underbar som helst! Och ja, sedan är jag hundmänniska rakt igenom. ;)

Buffaomini
0

det gick ett su genom bio publiken när han tog av sig tröjan :-p

toppen film.
team jacob

Imitten
0

jag tyckte bella var väldigt elak mot jacob i slutet när hon, jacob och edward står i skogen… elak är hon absolut inte i boken!

Lojs
0

Jag är team Edward när det gäller böckerna, men numera, efter New Moon, team Jacob när det gäller filmerna… (För jag är nämligen den enda av kvinnligt kön på jordklotet som inte tycker Pattinson är särskilt snygg… Taylor är kanske lite väl ung för min smak, men kroppen är inget fel på…)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

ellenbellen
0

TYCKER INTE HELLER ATT PATTINSON ÄR SNYGG! :D

Nej hon är absolut inte lika elak i boken. Uscha ;)

/Ellen (:

Imitten
0

jag tycker att Taylor är MYCKET snyggae än Robert! fast Robert är väl inte ful direkt ;)

AnnieLarsson
0

Rob är mkt snyggare än Taylor! :O

ellenbellen
0

Nej gud nej, Rob och hans äckliga tänder.. nejnejnej!

Tacka gud för Taylor!

/Ellen (:

Imitten
0

fast att jag tycker så kan bero på taylors muskler!!! hihi ^^

ellenbellen
0

Och ansiktet, och allt annat på honom..  :D

/Ellen (:

Peppe
0

jag är team edward, gillar inte biffiga killar ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

ellenbellen
0

Det är ju faktiskt inte bara att han är biffig.. Han är ju otroligt snygg annars också! ;)

/Ellen (:

Imitten
0

#16 eller hur!! fast musklerna är ju ingen nackdel direkt ;)

KitoBonito
0

Jag vet inte vad ni andra tycker men Jacobs personlighet i böckerna väger såååå mycket mer upp än vad hans utseende gör, lätt! Jag tycker Taylor är GRYMT snygg och har grymmaste kroppen, men Jacobs personlighet är så, så, så mys. Därför är jag Team Jacob (whateverthatmeans).

Jag kände att jag var tvungen att utmärka det nu när det är så mycket hysteri över hans kropp ;)

Jag och en kompis låg och snackade om hans kropp hela natten igår - och nej, jag skojar inte. Vi satt och fnittrade och fjantade oss. Taylor ska vara lycklig som inte vet! ;D

emms
0

Taylor har köttig näsa (A) Med bättre näsa skulle han nog inte vara långt ifrån Robert ;D

Han som spelar Paul är <3

Emma

Peppe
0

#19 words! förutom det där med Paul ;)

emms
0

#20 Hahah ;D

Emma

KitoBonito
0

På tal om Paul (dvs andra pojkarna i flocken ;D) . Bara jag som tycker Embry var dödligt snygg som korthårig i filmen?

Då innan när han säger åt Bella att inte stirra..  Åh, vilka underbara kindben …. Jag dreglade nog lite!

Skitsnygg!

ellenbellen
0

#18, Ja herreguuud, måste ju vara världens goaste. Speciellt det att han är så pass öppen, säger vad han tycker och inte mesar på! :D

/Ellen (:

sharoon
0

#22 embry är min favorit efter jacob, läääääääääätt!

Jenvill
0

Jag skulle kunna se filmen om och om och om och om igen. any time

[Wera]
0

Jag har också övergått från Team Edward till Team Jacob! D: Har insett att Taylor/Jacob är mkt snyggare än Rob/Edwrad (iaf. nu när han har kort hår) 8)

Och så är Taylor/Jacob i min ålder också (y)

ellenbellen
0

Men jag vill än en gång påpeka..

ROB/EDWARDS TÄNDER? Har ni sett hur äckliga dom är?

/Ellen (:

[Wera]
0

#27 Inte sett dom men har läst att han fixat tänderna? :P
Här ser man en bild då han fixat dom (?) för dom är fina där :P

För övrigt tycker jag att det är jätte viktigt med fräscha tänder/mun! XD

KitoBonito
0

Åwh, jag tycker inte om när folk säger att andra människor är äckliga hit eller fula dit :( They cannot help it!

TerriZue
0

Jag tycker inte direkt att Rob är snygg när han är "civilklädd" han är bra mycket snyggare när han är sminkad till Edward. Jag tycker också att Taylor/Jacob ser väldigt bra ut (hatar dock att han klipper av sig håret ett tag där i andra filmen).

Men jag är rakt igenom Team Edward! Oavsett hur någon av dem ser ut föredrar jag Edward, jag älskar hela karaktären, han är så intressant och härlig att läsa om och jag gillar faktiskt att han är lite överbeskyddande, jag tycker sånt är gulligt. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

ellenbellen
0

#28, Det var en scen i NM, då såg man hans tänder, och de var verkligen ofräsha! Minns dock inte när.. Det var typ närbild på honom och kan ha varit ganska mörkt.. Äsch, minns inte..

#29, Man kan faktiskt sköta tänderna! ;)

#30, Sååååå mycket snyggare i kort hår! :D

/Ellen (:

KitoBonito
0

#31 Vadå är de gula eller fulla med matrester eller vad är grejen? :/ Det enda jag har märkt är att de ser lite knas ut.

ellenbellen
0

#32, Typ gula med svart mellan.. Rök och snuständer typ.. ;)

/Ellen (:

Peppe
0

#33 sånt retusheras på film, ser de ut som "rök o snuständer" så ska de se ut så enligt regisören, annars hade det tagits bort direkt! Rob har för övrigt alltid vita tänder på andra bilder, om det inte kanske handlar om en fyllebild men alla som druckit vet att tänderna är allt annat än fräsha då…

ellenbellen
0

Hm, ska kolla filmen igen så snart jag kan och berätta vilken scen det var :)

/Ellen (:

[Caaassie]
0

VILKEN BIFF HAN HAR BLIVIT ALLTSÅ. Enorm och snygg :o
Tack gode gud för att regissören inte fick för sig att han skulle ha sin vidriga peruk i New Moon också, då hade jag avlidigt rent utsagt.

Från att ha varit 5 procent team jacob så är jag nog switzerland efter att ha sett filmen. :D

ellenbellen
0

GO TEAM JACOB! :D

/Ellen (:

teamedward
0

Han är gryyyymt het med sin kropp nu, men jag är fortfarande Team Edward. Nothing compares to him <3

ellenbellen
0

Jag känner faktiskt att jag blivit lite besatt av honom. Googlar taylor, på youtube.. hööhöhö

/Ellen (:

SSAA
0

fast ni…

tänk er Taylor Lautner om ett par år när han inte tränar lika mycket, hans muskler kommer bara vara en stor fettklump, typ som som john travolta,… :S eller så svälöter han sig och får en massa gäddhäng, visst att det finns plaskirurger i hollywood men tänk honom som vuxen, han kommer inte se likadan ut så tyvärr :P

jag håller mig till killar jag verkligen kan få ;)

KitoBonito
0

Äh! Han är ung och kry och kan säkert få tillbaka sin naturliga kropp utan konstiga bieffekter. John Travolta är tjock helt enkelt, inget annat :P Jag tror inte det blir några problem om man "normaltränar" och är aktiv.

SSAA
0

men "pumpningen" han håller på med nu, det är inte nyttigt för någon, vilken ålder man än befinner sig i..

det kommer helt säkert märkas av i framtiden, tro mig, jag har sett folk göra sånt… :S :)

KitoBonito
0

Vi kan hoppas på det bästa helt enkelt ;D

ellenbellen
0

Jag tror han är snygg livet ut.. höhöh

/Ellen (:

SSAA
0

haha mjo, med nutidens plastikkultur :P

ellenbellen
0

äh, naturligt snygg! :D

/Ellen (:

heffaklump
0

Höhö är lite team Jacob jag ;) Han är så charmig, snäll, ärlig och snygg! :D Man blir ju helt såld på hans leende =) Åååw, man sitter ju och dagdrömmer om han hela tiden xD

KitoBonito
0

Word ;D Älskar hans personlighet…

Belindaa
0

Vältränad. Visst. Men jag är ändå team Edward. Tycker Jacob är så jobbig i tredje boken, gillar honom inte på något sätt ;D

ellenbellen
0

TEAM JAAACOB! (L)

haha

/Ellen (:

KitoBonito
0

Åh jag älskar honom i Eclipse :O Fast … Jag älskar honom i alla böcker, men jag förstååår inte hur folk kan tycka att han är jobbig. :'o Han vill ju bara vara med! Haha Oskyldig

ellenbellen
0

Ja precis, vill ju bara ha lite kärlek! :)

/Ellen (:

Faidra
0

Jag tycker absolut inte om Rob Pattinson, men Edward… det är en helt annan sak ^^