Misslyckad tatuering
Inne på ugliesttattoos.com hittade jag den här. Stackarn, du kunde väl i alla fall gått till någon som KAN tatuera?

nejj men stackarn :( usch,, HEMSKT!
Hah, fast h*n får skylla sig själv.
Nej men gud. :o
Stackars människa!
HAHAHA! FAIL!
Detdär såg verkligen illa ut :O Men till stor del får hon skylla sig själv, lite research om tattueraren hade ju inte skadat. -.-
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
HAHAHAHAHAH kan inte låta bli att skratta. ahahahahah
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Hihihihihi men så tragiskt ful hahaha
Haha, stackars EDWARD säger jag!
Haha ja, eller Robert för den delen.. Tänk att ha en missformad variant av sitt huvud på någons kropp :P hah

Ser inte ens ut som Edward…
Looks like a meatball :)

emmeth o edward i en mix???
Haha, nej men gud, stackars människa :') Tänkt om man har gått och tatuerat sig, och sen ser man ut sådär på ryggen när man tittar sig i spegeln >.<
Hahaha, det gör seriöst ont i mig av att se på den där bilden!
Inte för att jag någonsin skulle tatuera in ett ansikte på min kropp, men jag hade gått och hängt mig om resultatet hade blivit sådär x)

uuuuu, därför ska man inte tatuera sig! xd

neej stackare :(

Hade definitivt kostat på mig att ta bort en sådan tatuering!

#17 jag med :S

Stackars människa;O Men hahahah vad korkad man måste känna sig efteråtxD

Är det bara jag som tycker lite synd om tatueraren också? XD
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jo, om det inte var så att HON hade ritat av ansiktet själv så är det nog synd om tatueraren som är ganska … misslyckad himself. ;)
Nej fyfan, åh… får panik. Haha, lite fail på både den tatuerade och tatueraren. Och synd om Edward som blev avbildad sådär.. huh.
Vilka hamsterkinder xD hahahaha x''d
haha.. Jag skratta när jag såg den där för ett tag sedan. Älskar kommentaren sidan har gjort - en Edward som käkat anabola. :P
Men egentligen är det sorligt. Jag skulle aldrig visa mig utan tröja igen :P Eller ja, första bästa resa till en studio med laserborttagning :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

FAIL!