Jag har som intresse litteratur, hälsa och katter. Läser till Folkhälsovetare (på Mälardalens Högskola) som i princip handlar om allt omkring en som skapar hälsa eller ohälsa och man arbetar med att stärka de komponenter som skapar hälsa.
Litteratur är helt enkelt att jag älskar att läsa och har läst Litteraturvetensap A och B på Linköpings Universtitet.
Katterna och främst Norsk Skogkatt är ett annat intresse. Har en lite uppfödning av Norsk Skogkatt och kommer få en andra kull i början av nästa år, en massa rödtottar kommer det bli 
Är medlem på: *Katter *Norsk Skogkatt *Smyckestillverkning *Studier *Twilight *Månväsen sen skuttar och in och ute på sajter. Jag är en periodare i vissa saker 

Ja, förrutom Twilight…
Jag är ett stort Fan av Titanic :) och har läst mycket runt det ämnet 
Annars så har jag 1 häst, 1 hund, 4 katter o 5 kaniner så djur är ett stort intresse här! :D
Jag tycker väldigt mycket om att läsa och lyssna på musik på fritiden också (:
T.ex Twilight böckerna (såklart;) o Romeo o Julia.
Hihi, Håller faktiskt på att läsa Svindlande Höjder nu (Ja, var ju tvungen)
Sen vet jag inte rriktigt, Har väll inget annat "stort" intersse förrutom djuren o Familjen (:
Jo.. Fota får jag inte glömma! Min älskade kamera är ett stot intersse också 
Jag är medlem på: Kanin.ifokus, Twilight, Film, Musik (:
Krramar
Mina kaniner är mitt andra stora intresse och även fotografering.
Har 4 kaniner (3 teddyvädurar/blandisar och en dvärgvädur), 5 gerbiler och en Canon EOS 400D.
Sajter: Teddykaniner, The Sims, Hälsa, Sphynx, Vegetariskt m.fl.
Förutom Twilight som intresse älskar jag att sjunga (kan inte sjunga spc bra så jag sjunger i kör och undviker solon ;P). Jag älskar även att läsa. Förutom Twilightserien älskar jag sci fi-bokserien The Uglies. Den är asbra! 
Jag älskar teater och går i en dramagrupp på fritiden. I vår ska vi spela en pjäs om utomjordingar för lågstadiet.
Jag hoppas lyckas som skådespelare när jag blir äldre, för att göra det ens en gnutta möjligt ska jag flytta till L.A när jag är typ 20 år. :)
Jag har en Golden Retriver-hund som heter Maya som har en njursjukdom, vi har haft en hund innan som hette Nellie som hade samma sjukdom men hon dog när hon var 3 år gammal. Maya är 5 år i år. :)
Sajter: Twilight och Litteratur (är inte inne så mkt på den dock…)

Förutom att jag är istortsett besatt av både filmerna och blöckerna så är jag också besatt av djur och min kamera :)
Har hemma en hamster, 10 akvarium (då räknar jag med alla små) och en hund. Djuren är ett extremt stor del av mitt liv, jag skulle aldrig klara mig utan dom.
Min kamera (igentligen pappas men jag har adopterat den, han var ingen bra kamera ägare ;) ). Har en Pentax K200D men ett teleobjektiv till. Fotar allt från stenar till hästar. Blir för det mesta djur då, men blommor är också kul att få till bilder på :P Kameran är med isortsett hela tiden, vart jag än åker ;)
Tänkte visa en bild jag har fotat (:
Glömde nämna att jag älskar att fotografera också! :D
Mitt största intresse är hästar. Har en egen ponny jag lägger mycket tid på.
Har även 3 kaniner, som jag älskar mycket. Intresset för kaniner i allmänhet är dock rätt litet för tillfälligt, även om intresset för just mina tre är stort än.
Annars gillar jag även fota och har en Nikon D40x med endel objektiv.
Galopp ägnar jag endel tid åt och kommer flytta till England i januari för att följa min drömm om att kanske bli jockey en dag.
Mina 2 största intressen är kaniner, (avel, utställning, hoppning mm) och att fota!(har en nikon D40 och några objectiv)
Förutom att vara med mina kaniner och fota brukar jag mysa med min nyinköpa guldhamster Alien:) Jätte söt tjej:P
Annars är jag med kompisar och festar och har skoj:D
--------> Alien(Ursäkta att nosen inte har ngn fokus, svårt att ta kort när hon rör sej;)
Är annars inne på Kanin, djurfoto, kaninhoppning och lite hamster ifokus:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Har häst och hund, men häst är det överlägset största intresset även om jag älskar min lilla vovve =)
är medlem på de flesta av hästsajterna samt hundar och några till som bara hamnat där vid nåt tillfälle men som jag inte brukar gå in på så ofta =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag rider, galopp är favoritgrenen. Hoppas att kunna bli jockey i framtiden, och ska satsa hårt för att lyckas :)
Annars tycker jag även om att fotografera (gärna hästar/natur), att skriva, och även att måla :) Bilden här nedan är en bild på Robert Pattinson, som jag har målat med blyerts :)
Medlem i bla. Galopp (där är jag medarbetare), Engelskt Fullblod, Hästfoto och Teckning iFokus :)
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus

#12 åh! så duktig du är på att rita!
Såg direkt vem det var ju :D

#13 Tack så mycket! :D
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus
#15 Haha, älskar din förklaring ;)
Och nu vågar jag mig in här igen, eftersom jag äntligen sett New Moon. :)
Mina intressen är allt det där man inte kommer någon vart med - Ja jag är en evig optimist, märks inte det?
Nej, men jag Ritar - brukade rita på beställning men har lagt ner det. Nu ritar jag enbart för mig själv.
Dansar - Line dance, är även ledare.
Sjunger - mestdels för mig själv nu mera också. Har gått i musikklass i 6 år tidigare.
Skriver - framförallt på mina böcker. Hoppas väl på att det faktiskt ska leda någon vart.
Utöver det har jag en hund (amstaff/dogo argentino) och en katt (cornich rex) som jag älskar.
Och så är jag en periodare, så jag ägnar mig oftast åt en sak i taget allra mest och det andra i bakgrunden. Just nu är jag även besatt av Anime/manga och läser/ser på det varenda dag. Och tack vare det är jag väldigt intresserad av Japan överlag.
Älskar också film!
Thats that…
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆