Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 997 ggr
Maja
0

Fel från NM-filmen

Hamzter95
0

Jag har äntligen sett filmen idag den var jääääättebra!! Måste se den igen :D:D:D Men jag hittade inga fel i den :P

LaSadie
0

Alltså… letar dom allvarligt efter dom felen :P Vem orkar se sådana saker när man ser filmen Skrattande

Maja
0

#2 - Tja, jag letar inte efter fel första gången jag ser en film, men om jag har sett den omkring 20 gånger så ser jag bara felen. Så är det med Twilight nu. Jag ser alla fel. När man ser kameramannen i fönsterrutan, när Bellas hår ligger fel, när saker och ting byter plats.. ;)

emms
0

#3 Sån är jag med efter att ha läst på sånna sidor så jag tänker inte göra det mer xD

Emma

Anna
0

Jag såg ett fel när jag såg den på bio.

När Jake pratar med Bella utanför hennes hus, hennes hår ändrar position från bakom öronen till framför öronen ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LaSadie
0

men jisses… ändrar man inte håret i verkliga livet. Jag kan ändra positionen på mitt hår stup i kvarten om jag känner får det just då.

Anna
0

Haha jo visst, men när det varierar fram och tillbaka med mikrosekunderlånga klippningar mellan scenarna ser jag det som fel i filmen, vilket absolut inte är något som stör mig, men jag såg det. Det ändrades inte en gång utan flera gånger ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AnnieLarsson
0

Jag ser aldrig filmmisstag om jag inte läser om dom först och sen ser filmen :P

emeliekarlssoonn
0

Jag har inte brytt mig om att leta fel än. :)
Kommer igen sen när filmen kommer ut på DVD då jag kan kolla på den så många gånger jag vill :D

bea28
0

det jag störde mig mest på var att man såg att bella hade mörkbruna linser i en närbild på hennes ansikte. Liksom linskanten syntes verkligen mycket, det var lite störande :P

emms
0

#10 Det såg jag med, störande! ;D

Emma

hhannaz
0

En grej jag stör mig på varje gång jag ser filmen är att Edward har svarta ögon när han är i Italien i och med att han inte ska ha ätit på länge. Men i filmen har han ju guldiga…

Samma sak med The Volturi. Alla har blodröda ögon. Ska inte de också ha svarta?

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Maja
0

#12 - Men det är väl skillnad på om de dricker människo- eller djurblod? :)

Men ja, i Twilight har han ju svarta ögon när det är så. :P

bea28
0

#12 jag håller med dig där. Den enda skillnaden var att han hade mer framträdande mörka ringar under ögonen, men själva ögonfärgen var densamma… Vilket den inte borde ha varit.

emms
0

Ja, ögonfärgen är lite störande. Alla vampyrer har samma färg på ögonen hela tiden. Som när Alice kommer till Bella så har hon inte svarta ögon :P

Emma

teamedward
0

Jag var alldeles för tagen av filmen för att se några fel. Sen när jag sett den typ 10-20 ggr som med Twilight, då kan man ju börja kolla sånt. ^^

Jojaton
0

#8 Haha eller hur ;) Fast med undantag för slangarna i Twilight ;)

Johanna - Instagram

Jojaton
0

Läste igenom några av felen - och ärligt talat - vem orkar sitta och leta efter hur håret är i de olika scenerna? Haha ;)

Johanna - Instagram

hhannaz
0

#12 Ja men jag menar att när de är törstiga så ska de ha svarta ögon, oavsett om de dricker människo- eller djurblod. :)

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

JessicaN
0

Håret är en av de första sakerna jag lägger märke till som är fel i en film. Jag letar inte fel men jag brukar ha ganska lätt för att se felen.

Så är det med till exempel Pirates of the caribbean, den kan jag se hur många fel i som helst. Tror jag räknade dom en gång bara för skojs skull och det var säkert mellan 20-30 småfel.

Juve - är det i Twilight man ser kameramannen? Vilken scen?

Som sagt, jag letar inte fel men jag tycker det är kul att se om det är några fel.

Maja
0

#20 - Jag tror att det både är i den scenen när hon precis har fått bilen och Jacob ska visa hur den fungerar, samt när hon kommer till skolan första gången och bilen smäller. :P

mollycrimson
0

det är ju något som t.o.m bella säger till honom i första filmen annars :P att hon märker att hans ögon skiftar färg från svart till bärnsten^^

JessicaN
0

#21 Såg nu att man såg kameran när bilen smäller men jag såg inte när han ska visa hur den fungerar..

alicija
0

jag märke kamera mannen i fönstret redan andra gången jag såg New Moon :P Dock bara en gång ;)