Twilight iFokus

Twilight

Etikett: filmerna
Läst 887 ggr
Endroppeihavet
0

Brad pitt i nästa twilightfilm?

Artikel

Vad skulle ni tycka om Brad Pitt i filmerna?

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Mixie
0

Nja, jag vet inte om jag tycker att han hör till den typen av skådespelare som skulle passa i någon utav filmerna… Sen har jag också svårt att tro att han skulle vara med då det i största del bara finns mindre filmroller kvar och han är en lite för stor skådespelare för det!

//Mickan

LaSadie
0

Han ska inte vara med i filmen som jag tolkade det utan hans produktionsbolag ska tillsammans med Summit göra Vlad filmen. Annars så gjorde han en bra vampyr i En vampyr bekännelse men att han ska vara med i Twilight vet jag inte, det är ju bara BD kvar att göra så vem kan han vara då? Alistair kanske?!

Endroppeihavet
0

#2 Nä det nämner dom bara för att göra folk upprörda. Men det vore en skrämmande tanke. Vadå förstöra hela filmen!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

LaSadie
0

Typ… jag ser hellre mindre kända skådisar i BD

Faidra
0

Nej! Han är verkligen inte min typ, och tycker inte att han skulle passa in. Håller med #4, hellre mindre kända skådisar.

[chriistina]
0

Nej, jag vill absolut inte ha han i filmerna.
Gillar inte han riktigt och kan inte se han i de filmerna.

LaSadie
0

Men nu ska han ju inte vara med i Twilight utan det var ju mer om han skulle vara med i Vlad eller inte som kanske ska produceras…

teamedward
0

Mja, han är iofs inte direkt ful och är en bra skådespelare, men jag tror att det skulle blivit en för stor skådespelare i en för liten roll, att fokusen skulle läggas för mycket på honom bara för att han är Brad Pitt.

LaSadie
0

#8 true… eftersom alla "stora" roller är tagna så är det bara småroller kvar… Det skulle bli fel fokus då BD handlar om annat (inga spoilervarningar nu bara Glad)

teamedward
0

Det hade nog blivit en tendens till att bli: "The Twilight Saga: Breaking Dawn starring Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner and Brad Pitt", även om Brad bara varit en av alla vampyrer som vittnar på slutet. Näe, jag tycker att de har gjort bra val med att välja mindre kända skådespelare till Twilight och New Moon (även om alla som inte var kända innan är det nu). Att ta in för stora skådespelare skulle nog förstöra lite tror jag.

Ninnaa
0

Jag håller med #10 :)

ThreeSenses
0

#10 said it ;)

AnnieLarsson
0

Håller med #10 som alla andra! Man vill ju inte att fokusen ska tas från Rob (elr Taylor för er Team Jacob-fans ;) )!