Fotad tillsammans med Edi Gathegi

inte alls avis -.-
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#1 Haha ;)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

är du kort eller är han superlång, för övrigt? =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jag var där vid 12.00-13.00 :) Hade velat ta ett foto men hade inte möjlighet att komma tillbaka för att hämta det.
Haha, jag vet inte riktigt. Jag antar att det är jag som är kort… 160 är jag! Det kändes inte som om han var superduperlång iallalfall.. :)
ÅÅÅH, fusk 

vad lik du är min klasskamrat 
Jag vill också ha en bild med honom! :'''(
haha avis!
måste berätta en sak som en i 6an sa:
"jag kolla på the voice dom sa ju att en från Twilight skulle komma. jag trode det skulle va typ bella eller edward eller ngt. och så är det han Laurent, han betyder ju ingenting i filmen"
Spoiler! ja ba: "vadå inte betyder ngt? hade inte han stått på cullens sida i Twilight och åkt till Denali, och sen viljat döda Bella i New Moon. skulle dom i Denali vilja hjälpa cullens när dom skulle slås mot Victoria, om du skulle vilja hjälpa skulle inte vargarna va med och då skulle inte cullens och vargarna komma överens och kunna försvara sej i BD för att Irina sagt att Renesmee var ett odödligt barn"
hahahahha långt ja vet, men skulle en person försvina skulle hela boken nästan bli anorlunda;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Ja o min kompis va där igår o idag. Vi stod typ bara o kolla på honom hela dan i går så han vinka till oss varje gång vi gick förbi. När vi köpte autograf så skrev han xo xo (puss o kram) och ett hjärta. Han skrev det inte till nån annan, som vi såg iaf.
O så idag när vi va där stod vi o titta på honom igen^^ O sen tog vi foto me honom o då sa han thanks for coming back :) alltså idag. Vi fråga om vi fick en kram men han sa om en får en kram så vill alla ha det, fast på engelska såklart :P. Sen var vi kvar till kl 6 när dom stängde o gick ut samtidigt som han o då var ju inga andra kvar förutom personal, vakter etc, o då sa han what are you doing o min kompis svara looking at you o då sa han I gonna give you a hug good bye o så fick vi en kram :O Vi måste verka lite störda men han var fett söt :D
#7 Jaså! :)

#11 Japp, var tvungen och kolla på din presentation vart du bodde, men min klasskompis kommer från nynäshamn så, men ni var lika
!
#12 Haha! ;)
Jag var också där =) Han var ju jätte snäll!
#14 Tycker jag med! Han verkade jättetrevlig!
#16 ;)

Nej men gud var coolt att ha träffat han!? :O
#18 På Sci-fi mässan i Stockholm! :) Eller menade du ens vart jag träffade honom? Haha.

#19 Hehe, menade bara att vad häftigt att ha träffat honom i verkligeheten lxm.. O sen se han i filmerna o veta att man har träffat han o:
Hade också velat träffa honom..
Häftigt!
#20 Jaså! Då förstår jag! Haha.

#21 haha :P
#10 :D Vad roligt jag skulle också ha velat vara där :(

0# det måste kännas super kul :P . du skulle frågat om han ville bita dig xD
#25 Haha, jag var alldeles nervös för det!