Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmmusik
Läst 1250 ggr
teamedward
0

New Moon på Spotify!

Låtarna från soundtracket är nu ute på Spotify! :Dspotify:user:rebeccajohan2:playlist:2onF09tDbdPJUsrVdZNXcZ

klistra in i sökfältet så kommer spellistan upp :)

har inte lyssnat på riktigt alla låtarna än, men de klara favoriterna är just nu Possibility - Lykke Li, Satellite Heart - Anya Marina, Meet Me On The Equinox - Death Cab For Cutie och New Moon (The Meadow) - Alexandre Desplat. Vilka är dina favoriter?

Blondi3
0

ooooh kärlek <3

AnnieLarsson
0

Jag kan inte lyssna på Thom Yorke, The Killers, Muse och OK Go :S

Endroppeihavet
0

Mina favoriter bland dom man kan lyssna på på spotify är

1. Editors: No Sound But The Wind

2. Lykke Li: Possibility

3. Alexander Desplat: The Meadow

Men jag tycker inte det här albumet håller samma kvalité som förra…

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

emeliekarlssoonn
0

Härligt! :D
Ska lyssna närmare på låtarna imorgon. Dags att dra sig mot sängen så snart som det bara går.

Tack för att du la upp spellistan btw :)

mbwj
0

Älska Spotify, haha! :D

Min favoriter är:

I belong to you muse

Meet me on the equinox death cab for cuite

New Moon (the medow) alexandre desplant

Monsters hurricane bells

tycker inte alls om The Violet Hour!

Muzzy96
0

JÄTTE kul :D

[Underground]
0

Jag älskar faktiskt alla låtar förutom Shooting the moon - Ok Go.

Mina favoriter är Satellite Heart, Friends, Monsters och New Moon.

hhannaz
0

Vissa låtar har ju inte släppts ännu på spotify, tyvärr. Tillexempel New Moon-versionen av I belong to you med Muse. Jag vill höra just den låten nu! :)

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Anna
0

Muse-låten gillar jag, likaså The Meadow. Satellite Heart är helt ok.

Är inte så nöjd i övrigt tyvärr, men det blir säkert bra i filmen!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

Jag är helt kär i Grizzly Bear, de har spelning den 26 november på Debaser i Stockholm, har funderingar på att gå.. :)

Jojaton
0

Sitter och lyssnar på låtarna för första gången nu (a) har inte velat lyssna på dom tidigare men nu så ;)

Lite OT men alla låtar från Twilight finns inte på Spotify va? Jag har bara hittat supermassive black hole, decode, full moon, leave out all the rest, spotlight, eyes on fire, flightless bird… och bellas lullaby.

Johanna - Instagram

emms
0

Någon mer än jag som har lyssnat på låtarna som finns ute typ 100ggr? ;) Vet inte hur många gånger jag har lyssnat så soundtracket, har den så att soundtracket spelas om och om igen (A)<3

Emma

[Underground]
0

#12 Har låtarna på min ipod och har lyssnat sönder låtarna totalt ;P

utekaninen
0

Jag har lyssnat sönder dom , dom senaste dagarna =) Kan snart alla utantill.

Liss
0

Ah, jag är fullständigt förälskad i Lykke Li - Possibility. Jag lyssnar på den medan jag skriver min bok och den är underbar bakgrundsmusik.
Även Editors - No sound but the wind och Anya Marina - Satellite heart är underbar att ha i bakgrunden.

Annars är Grizzly bear och Alexandre Desplat bra också. Dem övriga har jag inte lyssnat på så mycket ännu.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hhannaz
0

Nu är det typ 175:e gången jag har lyssnat och för tillfllet är mina favoriter Band Of Skulls - Friends, Grizzly Bear - Slow Life & Anya Marina - Sattelite Heart :)

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Jojaton
0

Ärligt talat är jag inte så impad av det här soundtracket - gillar (ÄLSKAR) muse-låten, och Alexandre Desplats är helt okej men annars är jag faktiskt beskviken.

Men ändrar säkert uppfattning efter jag sett filmen - då man har något att "referera" (finns säkert ett mer passande ord som jag dock inte kommer på nu) till :)

Johanna - Instagram

LindaKarlstrom
0

Är det bara för mig som länken där ovan inte fungerar?

Ninnaa
0

jag har också New Moon soundtrack på spotify, så bra! mina favoriter är possibility & the violet hour. fast jag tycker alla är väldigt bra! :D