skådespelare till Sverige FREDAG!
På Vakna med the voice idag på morgonen så sa dom att det kommer en skådespelare från the Twilight saga och gästar studion. dom sa inte vem det var för dom vill inte skapa hysteri eller nåt, jag lyssnade inte i början.
nån som vet vem det är? knappast nån av huvudrollerna, men kul ändå! =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Va D: ååh jag ska fara ner dit och bryta mig in! Mohaha. Skämt åsido :D Har ingen aning men hoppas på Taylor! :D
Uuuuuh.. :P
Edi kanske? För han ska väl till Sverige snart? :)

Tror som #3 
Jaa, det är nog Edi! =)

När kommer han isfl? IDAG!? :D

åh va kul :D hörde något om edi till sverige så tror det är han :)

Ojsan, såg nu att det stod fredag i rubriken.. :)
Jag vill åka till Sthlm och träffa honom men jag fick inte för mamma :(

Läste på "Seths" Twitter att han som spelar Seth ville komma till Sverie för att svenska fans är så bra & han ville göra reklam för typ H&M eller ngt :P
men det är väll inget att förrneka, klart vi är bäst (a)
Ja det är edi :D Inte för att jag direkt trodde det men jag blev lite besviken över att det inte var kristen, rob eller taylor som skulle komma.. haha =D
Det är Edi helt säkert! I och med att han ska befinna sig i sthlm i helgen…
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Edi Gathegi, tror jag också :) Ska bli sjukt kul att se vem det än är :D
Vem är Edi?
(haha)
#14 Laurent :)

kolla på vakna med the voice på 5an på fredag då, innan halv 8 tror jag! =D

Han ska vara på sci-fi mässan i stockholm 5-6 så det är förmodligen Edi. =)
Ja, nu hörde jag det också. Skall bli kul att se vem det var. Jag tror att personen nog kommer efter 8 känns det som :p

i förrgår sa han att dom inte får säga vem det är för att dom inte vill ha folksamlingar utanför kl 07.25 så ni som vill se bör kolla vid den tidpunkten. inte säkert att det är då men jag hade inte chansat…
#16 Usch vrf så tidigt. Blä. Börjar halv 10 och kommer vakna 8. Om jag orkar kanske jag stiger upp och tittar 8]
Så är det halv 8 eller 8 det kommer?
Ska väl försöka tvinga upp mig för att starta tvn. ;D Vilken kanal går det nu på..?

#21 5:an skrev jag ju ;) du bör kolla innan halv 8 eftersom det är en radiostation som sänder och dom har inte tider som 07.30, utan mer 07.23 och sånt. udda tider. dessutom är dom bara där ca 15 min när dom intervjuas.
en annan anledning till att slå på TVn i tid är att dom innan sändning kör en extragrej för bara TV tittarna där dom går ut i foaljen och hämtar personen i fråga.
men dom är ju rätt korkade om dom tror att ingen kommer hänga utanför när dom sagt att en twilightskådis kommer, även om dom inte sagt exakt vem! X'D
Haha, sorry, läste nog inte 
Och ja, jag tror också där kommer vara grymt mycket folk :P Höhö