Växthusutflykt
När jag kollade på Twilight för typ två veckor sen började jag undra över en grej.
När Bella's och Edwards biologiklass är på den där växthusutflykten varför är Alice och Jasper med? Asså Alice går iaf i samma årskurs som Bella och Edward men Jasper ska ju gå i en årskurs över dom. :S
Kan ngn förklara det för mig?

ha det har jag inte tänkt på :D
Det har jag inte tänkt på… Hm, hoppas någon vet! Jag vill också veta. :)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Melissa Rosenberg kanske inte tänkte på det när hon skrev manuset. Det är ju lite som när Rob räcker fuck you till Kellan i baseballscenen känns det som. Liksom inte helt genomtänkt.
#4 Jo men han kanske bara skulle vara där för att hälsa på Alice?

Kanske, vi får se när filmen kommer :D

Går Jessica i Bellas biologiklass? Hon är ju med i den scenen as well. Kanske åker alla biologiklasser på ett sådant studiebesök? Haha, dumma teorier xD Någonting jag inte tänkt på faktiskt.

Jessica går ju i samma årskull som Bella… Det förändrar inget rikitgt. Men det kan vara en bra teori att alla med biologi går på utflykten

jag älskar hur vi kan sitta och diskutera sånna här småsaker utan att bli uttråkade! asgrymt att man har någon och dela detta fenomen med !
Har aldrig tänkt på det faktiskt, men… nu vill jag veta!

#10 Haha, ja :D

Ni tänker alldeles för mycket ;D
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
jag håller med #13 :P haha

Ja det kanske är med biologin bara åker :P
#5 Nej, bilder från inspelningen visar honom med såna gula kläder . Har glömt vad de heter :s