om om jag kunde drömma
Ja har undrat lite :P
först när dom spelar baseboll så kommer ju laurent,james och Victoria i boken har ju laurent kort klippt hår står det så han har altså kort hår i boken och långt i filmerna ? :P
och sen när dom står där med laurent, James och Victoria så ska ju bella släppa ut sit hår från i att ha det i tofs är det inte mindre doft om man har det i tofs :P

Kommer inte ihåg att Laurent hade kort hår i boken, men det stämmer säkert. De brukar ju ändra lite i filmerna, precis allt stämmer ju aldrig 
Ja, jag tycker också att det borde lukta mindra om hon har håret i en tofs. Men hon kanske släpper ut håret för att dölja ansiktet lite för att inte bli avslöjad som människa. Det gissar jag på, något som vet?
Jag tkr inte att det gjorde ngt att han hade dreads. Det passade Laurent. :) James ska också ha kort hår egentligen, men han passade jättebra i hästsvans! :)

Ja jag tycker också dom passar bäst i det dom har men frågan var mest om tofsen det tycker jag är konstigt nån som vet ? :P
Jag tror att hon släpper ner håret för att dölja ansiktet. Det är iallafall vad jag alltid har trott.
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

på halsen har man många ytliga blodkärl, så det är lättare att känna doften där, därför släpper hon ner håret för att försöka dölja "bloddoften"… det är iaf vad jag gissar på :P

Intressant vad alla tror :P undrar hur det är :D

#6 vad tror du själv? :D

Jag trodde hon släppte ner håret för det var en vampyr grej
Aldrig sett en vampyr med uppsatt hår 

#9 Man han är ju kille 

#10 sant :P Vänta, har inte Jane håret uppsatt i knut då?

#11 jo, det har hon

Jag har ingen aning om vad jag tror det är därför jag frågar:)

Jag tror att det är för att dölja ansiktet och halsen :)
Cam (som spelar James) har ju kort hår egentligen, men jag tycker ändå att dom gjorde rätt i att sätta det i en längre hästsvans istället ^^ Det passar!