New moon - favoritscen?
Nu har väl dom flesta här sett New Moon antar jag :D
Har ni någon favoritscen i filmen? Vilken då? ^^

Inledningen när Alice säger grattis till Bella och allt det där. Tycker repliken (typ) "Don't trust a vampire. Trust me" är väldigt bra
och sen att Alice är väldigt söt 
Den är den jag kommer på just nu. Sen är scenerna från Volturi väldigt bra med… Men kan inte komma på vilken som är min favorit. Vill se filmen fler gånger med innan jag kan säga DEN är min favoritscen. Men just nu så 
Sen tycker jag att hiss scenen var väldigt rolig med, jag var nog den enda på bion igår som fnissade hysteriskt *s*
jag skrattade smått då alice säger efter att jake kommit för att titta till bella "well I´m not gonna hurt her" och då alice är påväg bort och bella frågar om hon kmr tillbaka " as soon you put the dog out" :D alla scener var jätte bra :) men de var dem jag kom på nu :)

haha jag garvade as mkt där,så himla klockrena kommentarer :)
Jag älskar när Jacob hänger in genom Alice fönster ser så roligt ut xD
jaa det var jätte roligt , skrattade då jag med ! :D
Haha jag älskade bioscenen! Den var så himla rolig! XD
Usch så svårt för jag tycker hur många scener som helst var bra :o
Typ när Edward går mot Bella på skolgården! När Bella kommer hem till Sam och Paul ber om ursäkt…
Och det som #3 skrivit :)) haha det var så många roliga scener!
Förutom några av dom som nämnts här ovanför så när Jasper ska gratta bella på skolan, men slutar ut det mitt i meningen. Ett pluss för att Jackson är så otroligt het! 
Kanske fel forum, men det är ju en av favorit scenerna så..
Någon som vet vad Jake säger till Bella när dom står i köket och han nästan kysser henne? Han säger något typ cucla oule/ursäkta stavning. Någon som vet vad det betyder?
Kan inte sluta skratta åt Embrys komentar när dom diskuterar om att Bella skulle vara Jakes flickvän, UH BUURN! ;]

Håller med #3, älskar Alice stort :D

Skratade ått scenen där alice visar aro,att bella är en vampyr
och springe brevid varandra i skogen.
#13 Eller hur det ser jätteroligt ut. Någon mer än jag som tycker att Aro skratt efter att Jane försöker tortera Bella låter roligt ? xD

#14 hahah! Ja, hans skratt där lät ju ngt.. Man blev lite överaskad..
jag älskar när edward kommer över skolgården på bellas födelsedag och kyssen. och så när alice grattar henne och jasper och sen säger edward : don´t trust a vampire, trust me , hahaha
Jag tor att min favorit är återföreningen mellan Edward och Bella. Så himla gulligt. :)
Kan omöjligt säga vilken jag tycker var bäst.. alla var ju så bra :) Men jag gillar den när Edward krossar sin mobil när han tror att Bella är död, iiih vad jag rös :D

Åh, vad svårt att välja…
Men det blir nog: När de träffade Volturi, hela den scenen!
Och så när de kollar Romeo & Julia 

har alla sett NM utom jag??? jag kommer iaf älska ALLA scener…har jag bestämt 
Svårt att välja ut en av alla scenerna :P Men jag gillade Volturiscenen, kändes i stil med boken och bra gjord. Däremot Bellas presentöppning, med Emmetts replik, Alices söta agerande och Jaspers uttryck, var väldigt bra den med.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Alla,
filmen var jättebra! :P

jag kan inte välja nån scen än, har så dåligt filmminne så måste se den igen först XD
men hur som helst vet jag att jag tyckte att volturiscenerna var precis som jag tänkt mig, med omgivningarna och det.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

herregud kan verkligen inte välja! typ alla som ni har sagt ;)
haha jag skrattade jätte mkt då embry sade det XD :D klockrent!" :P

när bella sitter i stolen och månaderna går och lykke li's possibility spelas det va en fin scen :)
Vet inte riktigt, tyckte inte filmen var så bra. Väldigt besviken över hur den blev.
Var så hoppigt mellan scenerna, saker som inte var med i boken och personer som inte såg utsom dem skulle…
Min favoritscen är när de räknar upp månaderna som går när Bella sitter och tittar ut genom fönstret, med låten Possibility i bakgrunden … Åh vilka känslor!

min favoritscen har nog också blivit när bella sitter i stolen och månaderna går
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag älskar när Emmtt säger
`` Dating an older women, hot ! ´´
Jag älskar det!

hmmm.alla är bra… men när bella räddat edward o de är inne i tronrummet… det gillar jag! *moahahaha* (tror ja bytt sida…till team Volturi)
#29 Den är en av min favoritscener också! :)

När de jagade Viktoria, Harry fick en hjärtinfark osv, xD
haha, det är bra när de ser på Romeo & Julia å alla (Erik *host* HAHAHA) gråter å läraren kan replikerna.

När Bella pratade med Jacob i regnet. (Kan bero på att Taylor var skithet..)
Och när hon träffade alla varulvkillar :D
/Ellen (:
Jag är besviken på cliff-diving scenen.. Nää förväntade mej mer av den!
Men jakten på Victoria i skogen är SJUKTBRA! Och scenen där hon sitter i sitt rum (?) och tiden bara går. Tycker att scenerna när hon vaknar skrikandes är hemska men riktigt bra (vid dom scenerna rinner tårarna, haha!).
Håller med #36 om jacob-i-regnet scenen.. mmmums.. (även där grät jag, jag tror jag blev superkänslig efter scenen då edward lämnar bella… som förövrigt är jättebra också!).
Volturiscenen är myyyyyyyyyycketbra. Speciellt då Jane säger "This may hurt just a little."
Jag tror jag gillar alla scener, faktiskt :P
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

jag kom på, efter att jag hade sett filmen, att innan var jag rätt skeptisk till i stort sett alla skådespelarna x)
men efteråt tyckte jag att alla passade hur bra som helst! nu tänker jag mig dom typ precis så när jag läser böckerna ;)
lite fel ämne men jag blev bara tvungen att berätta det ;)
Jag bara älskar när Bella slår till Paul och han blir varg och när Jake kommer och förvandlar sig och de slåss och sedan när de sitter hos Emily och Paul kommer insläntrandes och säger förlåt :P
SPOILER ECLIPSE
Jag tycker det är väldigt dumt att Bella slår Paul eftersom att när hon slår JAcob i Eclipse så bryter hon nästan handen :|
Men Paul slår hon väl bara med handflatan och från sidan?
I Eclipse slår hon ju med knuten näve rakt mot hans ansikte. :'o
#40 Ja men när hon slår Paul är det ju en bitch slap, när hon slår Jacob är det med knytnäven. Hon tog nog inte i så mkt med Paul heller.
#41 Hehe du kom före ;)
Höhöh