Twilight iFokus

Twilight

Etikett: karaktärerna
Läst 872 ggr
Endroppeihavet
0

The Volturi - Sexiga som fan?

Var det bara jag som fann  Volturi extremt heta, hela deras "vi är kungligheter och vistas i lyx" *swooon* Jag har ju iofs alltid tyckt att Cullens är galna med sin vegetariska diet men tyckte de blev ännu hetare i filmen än de någonsin varit i boken.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

AnnieLarsson
0

Haha jag tkt iaf Aro betedde sig som en pedofil ;)

Men Felix, Demetri och Caius gillar jag! :D

linhof
0

Jane!!!! ooooooh! ja de är heta…. o ja har hittat en ny hottie i fanfics…Alec! ja lovar: hot as hell Skäms

linhof
0

#0 vi får bilda oss en egen klubb Flört

emms
0

Alec<3 Så snygg! (A)

Emma

linhof
0

#4 mmmm nåt så pass Skrattande

Endroppeihavet
0

Det e inte så mycket att dom är snygga som idén runt omkring dom som är het.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

LaSadie
0

Jag tror nästan att Aro är manodeppresiv och är i sin maniska fas XD Och Marcus depprimerad XD Jag som hobby psykolog kan kommit till den slutsatsen

Imitten
0

hahahaha ;) håller med #1 han gjorde faktiskt det… speciellt hans "pedofil-blickar" hela tiden!

Yaeko
0

Tyckte alla i Volturi var så häftiga och nästan exakt som jag hade tänkt mig!

emeliekarlssoonn
0

Alec, mummaaa :D <3

Loveofmylife
0

# 7 säger inte bella det själv iboken?? att han är depping?

AnnieLarsson
0

#11 Hon säger väl att Marcus ser uttråkad ut om jag minns rätt :O

Rero
0

Haha jane tycker ja om :)

LaSadie
0

#11 som #12 säger. Han ser deppig ut. Men att leva så länge som dom gör kan man kanske få ångest över efter ett tag Skrattande

Rero
0

Alec är sjukt snygg :P

LaSadie
0

Okej, för att inte känna mig som en pja… cribrobber eller så… och tycker att Alec och Jane är vackra, så säger jag Caius Skrattande

linhof
0

#16 aaa han e inte dum han heller Flört

men Aro…*skakar på huvudet* han är bara en neurotisk, hyperaktiv…bipolär vamp…

Yaeko
0

#16 Jag tänker på Draco Malfoy (i Harry Potter) och hans pappa när jag ser Caius. Men ja, han är snygg ;)

emms
0

Caius ser lite albino ut ^^ Jätteljust hår och hud, ^^ och röda ögon xD Tycker att han som spelar honom är snygg, fast inte i New Moon :P

Emma

KitoBonito
0

Alltså … Jag är inte så lättskrämd egentligen men Marcus i filmen skrämmer mig något så fruktansvärt xD HAHA

Hans döda, steniga ansikte och den där fruktansvärt skrämmande rösten!!!!! Shit, ryser bara jag hör honom!