Twilight iFokus

Twilight

Etikettböckerna
Läst 1303 ggr
sharoon
0

TEAMTEAMTEAM -SPOILER ALLA BÖCKER

KAN INNEHÅLLA SPOILERS FRÅN ALLA BÖCKER

jag blir lite smågalen på "team-edward" och "team-jacob". jag menar, i slutändan är det ju bara "team-alla" eller vad man ska kalla det. det blir ju bra i slutet, så jag gillar inte "team-edward" och "team-jacob".
men innan jag hade läst Eclipse och Breaking Dawn var jag ju såklart team-edward. men nu har jag ändrat mig, i'm switzerland eller va hon sa, haha!

vill gärna veta vad ni tycker :)

LaSadie
0

Jag är Team Switzerland. Det varierar vem jag gillar mest av Jacob och Edward beroende på vilka delar jag läser.

Men kom på senast att jag är Team Seth om jag ska vara ett team som inte är Switzerland:D

sharoon
0

#1 - ja, seth är grym ! :D

Hamzter95
0

gillar inte Jacob så mycket men det blev ju bra i slutet :P Men om jag ska välja är jag ändå Team Edward :)

utekaninen
0

Förut så var jag team Switzerland. Men nu har jag läst om alla böker en gång till så nu är jag Team Edward :)

linhof
0

håller med #1….Glad

AnnieLarsson
0

Jag är Team Edward för alltid… Har läst böckerna 6 ggr men har varit Team Edward från början.

hhannaz
0

Jag har alltid, och kommer nog alltid att vara Team Edward! :)

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

sotgurkan
0

Team Switzerland !!

Jojaton
0

Team Switzerland ;) Fast Seth är ju cool, men han kanske räknas lite som Switzerland också eftersom han trivs bra tsm både med Jake och Edward? ;) =D

Johanna - Instagram

mbwj
0

Jag måste nog säga att jag är Team Switzerland, även om jag lutar lite mer åt Edwards håll! :P

Lill-sass
0

Tycker samma :)

Maliceangel
0

Jag tycker inte det blev bra i slutet. Att Jacob präglades på Renesmee förstörde så mycket enligt mig :P Det förändrade min syn på berättelsen. Och att Bella ens tvekade på att hon ville ha edward :O :O

LaSadie
0

#12 vad har det med team att göra?

emeliekarlssoonn
0

Once Team Edward, ALWAYS Team Edward. :D<3

Lill-sass
0

Jacob ! <3

wilda-zero
0

jag är Team Jacob!

[Caaassie]
0

Team Alice! Nej men jag är team Jacob när jag läser kapitlet där han förklarar hur bra hon skulle få det om hon valde honom eftersom de skulle kunna få barn hit och kunna leva normalt dit. När jag inte läser just det kapitlet är jag team Edward. :)

Maliceangel
0

#13 Jag måste ha lyckats svara i fel tråd eller något :S För mitt inlägg makes no sense.. Team Edward iallafall ;)

Imitten
0

team seth helt klart ;)

Imitten
0

team seth helt klart ;)

emms
0

Ja! Man kanske kan kalla det Team Seth. Tycker mycket om både Edward och Jacob, och Seth är ju bara för härlig (A)

Innan var jag Team Edward men har kommit på att jag gillar Jacob med, fast på ett annat sätt xD

Så Team Switzerland/Team Seth är jag (A)

Emma

Papaya
0

Team Edward. Visst, Jacob har sina ljusa stunder, men gillar Edward bättre.

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Loveofmylife
0

Jag är ett

Team FamiljenCullen :P

ThreeSenses
0

Jacob är skitrolig, TEAM JACOB! :D

twilight4ever
0

Team Edward :D

Michiis
0

Team Emmett och Jasper! ;D

// Michis

Imitten
0

SPOILER BD!

nej vet ni vad jag har kommit på? :) jag är team benjamin :D har är ju barar för härlig!

evelinaoeh
0

Alltså, jag kan inte välja! Jag älskar embry, angela, emmett, jacob, edward, carlisle, bella, alice och alla dom där! haha, så jag får bli en Team Twilight ^^

Egentligen hatar jag hela den här team grejen… eller jag stör mig på den! haha x)

pigelina
0

jag är team alla, men om jag måste betsämma mellan edward och jacob så väljer jag edward,

Men annars team alla, team Seth!

haha gillar Benjamin oxå^^ och Emmett, Rosalie, Alice, Carlisle, Esme, Jasper, Bella, Nessie, alla varulvar, och rästen av alla i bokena typ^^

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Ebfotograf]
0

Team Edward för alltid!

flikkan
0

Kan inte heller bestämma mej riktigt..

Men det får nog bli Team Edward..
Men det ändras varannan minut tycker jag..
Jag tycker om dom allihopa .. men speciellt Alice och Emmet :)
O Seth :D

Rero
0

Jag är team edward OFC <3 :)