"Sämsta" boken
Okej det finns ingen direkt dålig bok i serien men vilken bok gillar ni minst?
Jag har lite svårt för New Moon, mest för den är så utdragen på vissa ställen. Läste lite snabbare på vissa ställen bara för att passera dom. Den är bra men anser den är svagast i serien…

Precis, jag läser precis slutet av NM boken i ca 3 dagar känns det som -_-
haha jag försökte läsa snabbt för jag menar, så klart att edward skulle komma tillbaka annars kunde det ju inte bli fler böcker, tänkte jag.

Hahahaha, bra utesluningsförmånga :D

Jag gillade först inte Jacobs del i Breaking Dawn, men efter att jag blivit lite av en team jacob så gillar jag den mer nu :3
Vad är det här med teamena?

Team Jacob eller Team Edward, dvs. vilken man håller på typ =)
Bara rent allmänt eller?
New Monn tkr jag nt om så mkt. Fast dt e nog mest för att Jacob e md. ;P

0# det är ju min favo!! och trean och fyran och ettan xD
vet inte .. på ett sätt om jag kunde drömma/Twilight.. jag tycker det tar lite lång tid?? på något underligt sätt

Jag har uppfattat det så. Man kan ju vara team Schweitz med om man inte kan bestämma sig eller håller på båda lika mkt =)
Det är nog NM, mest pga att Edward inte var med så mycket

12# haah aa men det är ändå min favvo . gråter varje gång han lämnar henne
Hmm.. svår fråga.
New Moon, eftersom Edward inte är med lika mkt (A) . NM är lite som en "transportsträcka" till dom andra böckerna, det händer en del men inte lika mkt som i de andra böckerna. Och när det väl händer ngt så är det inte många sidor förrän det är förbi.
Kan omöjligt bälja! Men kanske Eclipse vet inte riktigt vrf men gillar den aningen mindre än dom andra.

Jag tycker om böckerna.. Lite svårt att välja ,men då får jag säga När jag hör din röst, eftersom Edward inte är med så mycket. Men jag tror att det kan bli en av de bästa filmerna däremot. Sedan tycker jag (kanske ensam?) att Om jag kunde drömma och Så länge vi båda andas skiljer sig väldigt mycket. Liksom.. dom är väldigt olika. Edward, Bella, familjen Cullen , Charlie, och Jacob är det som är likadant (eller, jacob är ju inte samma i ettan som fyran dåmen..)
ni fattar? (:

Jag tycker om att böckerna liksom mognar lite under tiden eller att karaktärerna utvecklas som dom gör. Tycker inte att NM inte gör så mkt för karaktärerna precis men har den avgörande delen till resten av storyn
#21 Håller helt med.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#13 Haha, vem gör inte det =P Det är knappast jag vågar gå på premiären, börjar nästan gråta bara av det lilla klippet i trailern, vill ju inte börja snyfta inne i biosalongen, haha.

#23 Du kommer nog inte vara ensam om att snyfta =) Jag kommer nog att göra det med, fast grinade lite när jag läste ett stycke om Jacob dock kommer det nog inte i filmen
Hm.. jag måste nog säga New Moon faktiskt.. jag har ju inte läst ut BD heller än, men ja jag vet inte..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Så länge vi båda andas gillar jag minst. Tycker den är bara bisarr och Bella är bara dum i huvudet osv…
Mer triangeldrama! *fniss*
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

svår fråga, jag älskar alla böckerna men jag skulle nog säga Twilight, fasst det kanske bara är för att jag har sätt filmen typ tusen gånger.
men som sagt är det svårt att välja
Kan inte välja. Alla böcker är så otroligt bra samtidigt som alla har sina brister…
NM helt klart, fast nu när jag läste den för andra gången så var den mycket bättre än vad jag minns.

Tycker den är så seg… Man bara tragglar sig genom fram tills Edward kommer tillbaka och det blir lite action igen till Eclispe :D
3an tror jag. Vet inte riktigt varför, den har bara inte lämnat lika stort intryck…
#31 Jag tkr New Moon är den bästa i serien (även om jag absolut inte är Team Jacob)

Går inte att välja! Men jag tror att jag gillar den första minst, men den sista var också väldigt utdragen och jag gillar inte alls Bella i den…
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Jag tycker att Breaking Dawn är klart sämst.
#37 Va tycker du? Jag har inte läst den än men nej inte kan den vara sämst? Det händer så mkt där :)) (vet redan lite) <3
Måste nog säga New Moon för då sitter man bara o saknar Edward hela boken :P Även om Jacob e kul :)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
NM, den var lite… Tråkig och utdragen
#41 Håller med. Man längtade bara efter Edward haha :))
#40 Jag är på sid 301 och jag börjar gilla Jacob allt mer, förut gjorde jag inte det men han gjorde en grej som var riktigt roligt! Haha jag ler än :)
#42 i Eclipse eller NM?
// Hanna
#44 precis vad jag oxå tänkte :) , den är underbar i sig självt men de andra är bättre :P :D
Gillar alla mycket men NM är sämst^^
Jag gillar Jacob jätte mycket men han kan va så jobbig ibland:P
// Hanna
#43 Eclipse, glömde att nämna det. Samma bok som du fast nu är jag i Breaking Dawn.

Jag tycker minst om Eclipse, tycker inte det händer så mycket viktigt i den. (Fast det är väl kanske bara jag som mest väntar på att Bella ska bli vampyr. ;))
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag tycker New Moon, för Edward är inte med så mkt, sen har jag svårt för Jacob
Han känns så falsk på något sätt, sen gillar jag inte att Jacob lockar fram Bellas kärlek till honom kärlek i Eclipse. Det är synd om Edward tycker jag. Som någon annan skrev så försökte jag läsa fort där det var lite utdraget utan Edward i New Moon.
Men böckerna hade nog inte varit bra om det bara varit frid och fröjd hela tiden.

Jag har lite svårt för New Moon, är man Team Edward så är man ;) Nej men jag tycker att Jacob känns falsk, precis som #52 säger. Men jag tycker dock att den är bra, älskar att man verkligen känner Bellas smärta, Stephenie beskriver så otroligt bra.
Gillar allt i Breaking Dawn, förutom Jacobs bok.. Jag vill läsa ur Bellas synvinkel + att jag blev alldeles förvirrad i början när Jacob berättade.
Men ingen av dem är dålig, ÄLSKAR dem :)
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus

I BD händer inte så mkt i Bella's liv. Som någon sa hon bryter mest revben när Nessie sparkar, hur skoj är det att läsa tre fyra gånger. Tycker Jacobs del är underbar. Läser den nu och fnissar en hel del. Han är rolig =)

Då går jag mot strömmen och säger att jag gillade New Moon bäst faktiskt! Kul att läsa alla Bellas knep bara för höra Edwards röst. Samt att hon eller Jacob skulle få känslor, dramatik! 

#38 Ja, det händer en del i BD, det är sant
. Men Bella-delarna är sega…

#59 Ja, det är lite så. Men om jag ska vara ärlig så gillar jag Jacob bätte än Edward, men boken är ändå seg.

Fjärde.

Jag känner mig mest ensam om att ha BD som favorit :P haha. Tycker om dem i "fel" ordning. Alltså BD var bäst och sedan Eclipse, New Moon och till sist Twilight. MEN ingen av dem var absolut dåliga :)
Älskar BD för att det var enligt mig det bästa "slutet" då det ändå var tvungen att ta slut ( :/ ) Nessie gjorde allt perfekt om man säger så :) Då förlorade inte Bella något som Edward och Rosalie röstade nej för under förvandligsröstningen!
Nej, det var den bästa enligt mig :)

Jag känner mig mobbad, ingen gillar boken New Moon förutom jag :P
#66 Jag gillar Nw moon också! :) Det är min favoritbok!
Jag hatar Jacob och därför måste jag säga NM. Fast jag älskar den samtidigt för man känner verkligen hur ont det gör, grinar alltid och just därför är den ju också så hemsk, det gör så ont, man förstår att det måste göra så ont. Älskar Eclipse om man bortser från Jacob och att han kommer så nära Bella. Twilight är underbar, men den känns nästan lite tråkig när man har läst dom andra böckerna. Men samtidigt så är ju Jacob nästan obefintlig i den… Älskar slutet på BD eftersom Jacob får någon annan att tycka om och kan sluta förstöra för Bella och Edward, även om jag tycker det blir lite over the top med familjelyckan och allt.
Haha och ja, jag är team Edward! ;)

BD är oxå min favorit bok,älskar den! :D