Verkligen kass kvalité, men alltid något :D

föredrar att se den igen på bio 
#2 - Jag med :)
:O

Jag har hittat en sida också där man kan hitta NM, i bättre kvalité än den där uppe men då är det lite negativt att efter att du har kollat i en timme så måste man vänta i ca 50 min innan man kan fortsätta se :S
Men det tyckte då jag det var värt. Det tar nog inte lång tid innan det kommer ut någon med bättre kvalité. Då har man något att stå på medan man väntar på dvdn :D

Länken fungerar inte tror jag, testar att skriva ut den igen! Fungerar det inte nu heller så är det bara att gå in på www.legalmovies.tv och leta efter New Moon, finns ett antal som de har lagt ut men de äldre så ser man bara halva skärmen på.
[
](http://www.legalmovies.tv/list.php?filmid=27901&catidx=mega&watch_movie_online=Twilight+New+Moon)

ajdå, bäst att spara länkarna i datorn illa kvickt!! :P
har just kollat, så sjukt bra film! ännu bättre andra gången. älska!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag har den på datorn men har faktiskt inte kollat än.. ska se den på bio på söndag igen och vill hellre göra det =)) Får se om jag får tokabstinens elelr inte :P
//Mickan

Okej, då är det bara att tuta och köra 
#6 Bättre kvalité var det! :) Tack :P ska se om halva NM idag efter skolan, såg nämligen bara halva igår :)
Det är inte lagligt att streama. Oavsett om streamlänken är svensk eller utländsk. Det är fortfarande olagligt att streama i Sverige, tyvärr.
Låser tråden.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling