Roliga saker i New Moon
haha bara jag som garvade massor åt dom här sakerna?
När Jacob dragit upp Bella ur vattnet och så kommer Sam springades på stranden och så skriker han något och sen stannar han ganska nära dom och skriker skithögt typ I GOT TO GO, som om han var långt ifrån honom, och så springer han riktigt riktigt fult iväg.
När edward och bella kysser varandra på hennes födelsedag, ute vid bilen, och Edward stönar typ ÖÖÖÖÖH och Bella piper typ EEEHIIH
när aro skrattar efter att jane försökt tortera bella
när aro säger med pedofilröst och typ "goodboye young people"
nån som kommer på något mer ? ;D
Haha, jag tycker mer att dem sakerna som ska vara roliga är roliga ^^
Som när Eric gråter vid Romeo&Julia filmen, när Charlie säger att han är ladiesman, när Poul säger sorry, när Jacob lutar sig över Alice, när Alice säger att hon inte ska skada Bella och när hon säger att hon kommer tillbaka när hunden är ute, när Jacob säger att Mike är en marshmellow, när Embry och Quil och Jacob typ säger massa i hans grage, och massa fler saker ;)
Emma

#1 hahah, håller med helt!
Speciellt om det med Eric och Alice ;D

Haha tänkte också på de där ljuden då de kysser varandra :P Men kommer inte ihåg något fult då Sam springer. Får uppmärksamma det nästa gång :P
Det var många som skrattade och tyckte det var fjantigt med bilden som Alice såg när Bella var vampyr också :P det förstörde stämningen för mig själv också då jag såg den :P Kanske blir annat när man ser den själv på dvd eller så och sitter i det där kärleksfulla ögonblicket och man hör musiken och så :P förhoppningsvis :P
jag håller med #1 om vilka som var roliga
sen när edward säger, don´t trust a vampire, trust me
på bellas födelsedag när emett säger : dating an older woman, hoot!
hahaha :D
det var så mkt mer humor i denna än Twilight, så pmkt bättre fast jag tycker det saknades en röd tråd i filmen det var liksom bara massa sener som visades, typ inte i orning. fast senerna var ändå fantastiska!!!!!!!!
#4 Juste, dem glömde jag! ;D Det med Emmett var typ det roligaste xD
Emma
jag höll på att garva läppen av mig när det där med sam. Det felet gjorde dom ju i förra filmen också, fast mindre saker. Man såg ju att han slutade springa innan dom bytte vinkel och då stod han längre bort och när dom hade bytt vinkel så stod han närmre… (yes jag vet… jag har gått media…)
Och självklart den där där han stönar också.. vred mig nästan av skratt.. *SQUEAK*
Haha jag skrattade asmkt under hela filmen (samtidigt som jag grät), en till rolig grej är när Jacob är vid skolan i början av filmen och Bella hälsar och säger "Hello biceps! Do you know that steriods are dangerous?" XD
Bara jag som tyckte att det var lite för mycket komiska kommentarer? Tycker om en del av dem, men vissa grejer känns bara löjliga =/
#7 Ja, den kommentaren gillar jag ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

"Dont trust a vampire, trust me"
När Jake kallar Mike för marshmallow
När Sam kommer ner till stranden när Bella och Jacob är och skriker "I got to check on harry!" och springer iväg.
När Eric gråter.
När Jake och Mike står och diskuterar filmen med zombisarna.
Sen Emmett såklart, "So .. dating an elder woman … hot!"
#9 "När Jake kallar Mike för marshmallow" HAHA ja det är så kul 8)
Men vare inte Eric han kallade för marshmellow? xD

#10 nej, Jake kallade Mike för marshmallow där vid bion ;)

Aaa, jag skrattade också åt när Sam kommer springande, stannar typ fem meter ifrån Bella och Jacob och SKRIKER XD Haha!
Även Emmet som säger: Dating an older woman, hot :P
#11 Aha :P
Men ne jag fattar inte vrf det är som är så roligt när Sam kommer ner till stranden där Bella och Jacob är och skriker "I got to check on harry!" och springer iväg. 

Håller med #13, Fattar inte det roliga där heller, haha.. kommer knappt ihåg den scenen faktiskt..
#13#14… som jag skrev längre upp så det roliga jag såg i den scenen var att han var übernära när han skrek jätte högt :p

Många saker var roliga :P Jag kom på en sak, tänk om kommande filmer var i 3D! Gud vad kul om Edward och Jacob "kom ut" i publiken haha^^
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
haha ja precis, det roliga är att han är så nära och ändå skriker :p

haha, ett tillfälle som var riktigt roligt var i volterra, när volturi, bella,edward och alice står i hissen.. hehe, det var så bisarrt på något sätt mitt i allt det där allvarliga x')

Scenen då Sam kommer och skriker "I got to check on Harry" är så rolig, enligt mig, för att det är så random xD
När Jacob har räddat Bellas liv och allt ska vara emotional så kommer Sam springandes på stranden och utropar världens mest random replik. Hahaha, jag tyckte det var kul (A)
#18 När jag såg den scenen så började jag undra var fan hissen kom ifrån xD
Haha JA! Väldigt, väldigt … bisarrt i den situationen. xD Hah och Demitri glor ju skitmycket på Bella då när han står bakom. Hah, nästan lite läskigt tycker jag nog! xD
Men jo, det finns mycket roliga repliker i filmen. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#21 I den här intervjun så berättar Charlie Bewley (Demitri) om hisscenen. Att det inte stod ngt i manus om vad dom skulle göra så han bara stirrade på Bella och då började Daniel Cudmore (Felix) stirra på Edward! XD

#23 hahaha, älskar hiss scenen 
skratta jätte mycket under hela, men dom ställena jag skratta jätte mycket i boken, va ju inte alls roliga
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Saker som är kul:
- När Charlie kommer in till Bella på morgonen.
- När Alice hoppar fram där över trappan i skolan och Jasper "ändrar" Bellas humör :)
- När Eric sitter och gråter när de ser på Romeo och Julia (HAHAHA)
- När Emmett säger "Dating an older woman? Hot." Och sen bara "What?"
- Och när Jacob tittar in genom Alices fönster Hehehe