Twilight iFokus

Twilight

Etikett: filmerna
Läst 999 ggr
Endroppeihavet
0

Synd om personalen på sf

Stackarna, dom vill ju förmodligen inte neka någon inträde alls, men måste följa reglerna och får ta skiten för det någon annan beslutat.

Imorgon och i övermorgon kommer vi flockas till biograferna så jag tänkte att vi skulle vara extra snälla mot personalen! Ge ingen skit om det skulle vara så att ni är för unga, det är inte deras fel.

Och låt oss alla var trevliga Twilighters! Som städar upp efter oss på biografen :)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Endroppeihavet
0

Tycker Twilightfans ska bli kända som de trevligaste fansen på jorden!

pebb
0

Tycker jag låter som en bra idé, vi kan uppföra oss!! Flört

Anna
0

Aboslut!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

sotgurkan
0

japp , visst jag kommr bli förbannad om jag inte kommer in . men det ska inte får hoppa en groda ur min mun HAHAHAAH (ett internt skämt :3 )

Endroppeihavet
0

Förhoppningsvis är ni så många unga att de ändå inte kan hålla koll. Jag menar allvarligt talat, har de tänkt stoppa varannan person?

[Caaassie]
0

No way in hell att jag tänker visa mitt leg, SÅ FULT. De kommer skratta ihjäl sig rent utsagt xD Usch vad trångt och svettigt det kommer bli… men men det är det värt :}

Endroppeihavet
0

DEN SOM HAR PÅ SIN MOBILTELEFON KOMMER HALVHUGGAS!

Hermelina
0

#5 PRECIS. Majoriteten är nog runt 13-16 skulle jag tro? Iallafall här! OCh dom förlorar ju en massa pengar på att ha 15 års gräns :P

Endroppeihavet
0

Iofs, jag har ju ganska många vänner med Twilightintresse och vi är alla i 20- årsåldern.. Tror Twilight smyger sig längre och längre upp i åldrarna ja^^

Hermelina
0

Haha ja dte är såklart..:) Men vet också om mååånga som är mindre som gillar Twilight med..

JohannaCullenEnvall
0

Man kan ju försöka vara lite snäll ;)

Endroppeihavet
0

Hörde en grej till i en annan tråd.

INGET SPARKANDE I RYGGEN ELLER LÄGGA/PRESSA UPP FÖTTERNA EMOT DEN SOM SITTER FRAMFÖR!

Hermelina
0

#12 men haha… Tror dom flesta varit på bio förr.. :) :P Men ja, det kan ju vara bra att tänka på, även om jag aldrig skulle pressa upp min fot vid någons öra!

Endroppeihavet
0

#13 Händer ganska ofta att folk pressar sina fötter mot MIN rygg på bio och man får vända sig om och vara sur moraltant.

emeliekarlssoonn
0

Definitivt! :)

MrsCullen
0

på midnattsvisningen på Heron som jag var på kom personalen in innan dom satte på NM och de sa att om man skriker eller tjoar så stänger dom av filmen o alla får åka hem.

ALLA var heelt knäpptysta under hela filmen,visst alla garva om det kom roliga kommentarer o så men annars vare helt lungt :)

LindaKarlstrom
0

#16. Åh det tyckte jag var smart! Det värsta med att gå på bio är att ingen kan vara tyst >< Men visst ska man få skratta osv på de rätta ställena!

AnnieLarsson
0

Jag var jättesnäll och gjorde inget störande :P

[Wera]
0

När jag var på premiären igår så var det en liten pojke på typ .. 7-8 år? Som tog emot biljetterna och så gick man in. Han var hur liten som helst! Förvånad

twilight4ever
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var det någonstans mer än i Helsingborg man hade Twilight popcorn ?

emms
0

#20 Hela landet skulle jag tro ;)

Jag tog med en hem (A) Sitter på väggen ;D

Emma

cecililia
0

#16 Det är inte första stället jag har hört som varnade att om man inte är tyst och respekterar varandra så stänger de av filmen. Dock gjorde de inte det där jag var men det var en relativt liten biograf också så :)

Tycker det är riktigt bra. Skulle tycka det var riktigt störigt och illa om folk satt och skrek och tjoa medan man ser filmen som man väntat på ett år :P Så det fungerade nog att varna lite så där ;D

[Wera]
0

#20 va neee inga sådana popcorn hos oss! Fifan!! >_<

cecililia
0

#20 Det var sådana popcorn i Umeå också

oblivionocean
0

haha jag tycker fruktansvärt synd om dom, jag var på bio med min paps ikväll i östersund och det var kö ända ut. och lååång kö ute också.

AnnieLarsson
0

#20 Nej men jag vill ha! :'(

emeliekarlssoonn
0

Min polare hade igång sin mobil under premiären och satt och skickade sms!!!!!!!  UNDER FILMEN!! GAAH!
Höll ärligt talat på att strypa henne och släpa henne ur biosalongen!! :@

sotgurkan
0

20# vällingby :D mn ja var inte sugen på popcorn . men nu ångrar jag mig :/

Peppe
0

vi hade jättetrevlig stämning inne hos oss och en trevlig relation med personalen =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Endroppeihavet
0

I Kista/Sthlm tjoades det en hel del. Men det var bara roligt. Speciellt roligt var det att alla innan filmen började skrek och så visade det sig att det var reklam.. Haha!

Annars var det lite stohej när Edward kom på parkeringen och när Jacob tog av sig tröjan… Och ett gemensamt NEEEEEEEEEEEJ när filmen tog slut.. Haha!

oblivionocean
0

hm det var lite tjoanden när jacob tog av sig tröjan (såklart) och när edward friade lite smått var det ett gemensamt "aaaaahw" som gick genom biosalongen.