Åldersgränsen sänks!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Är den sänkt nu?
Så det är helt säkert att man kommer in på bion då, om man är över elva?
Ja, det är säkert.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vad bra :) Fast mindre bra att de ändrade så sent, lycka till att få bilejtter nu liksom :P

#3 För det första visningarna kan det vara svårt. men nästa vecka 
JA !!!!!!!!!!!!!!
GUD SÅ GLAD MAN BLIR!Då kommer jag och min kompis in ikväll dåe !!! :D

YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!! VA GLA JA BLIR :D
När jag och mina kompisar var inne på våra datorer och märkte det här så började vi skrika , alla blev jätte sura men åh gud vad glada vi blev och nu har vi bokat biljätter till premiären =) Längtar jätte mycket!
Men jag tycker det var lite dåligt att dom ändrade det nu och inte tidigare. Nu så fick vi väldigt dåliga platser , men det är ju såklart värt det =)
(Förlåt att det blev långt behövde skriva mig lite)
iiiihhh va bra:D<3
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Nämen oj, sedär :P Lite kul att det står "Från 15 år" på min biljett ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Oj, tänk att 7 åringar får se på den :S:O
Fast 11 årsgräns skulle vara bra, att man måste vara över 11. Men att 7 åringar får gå i sällskap med en vuxen är lite sjukt :S
Finns ju en del otäcka scener. Är tillochmed osäker på om vissa 11 åringar klarar av den, om man fattar så är det lite läskigt ;)
Men bra för er andra ;) Gillar inte riktigt att sjuåringar kan se på den bara ^^ Fast nu kan jag kanske gå med mamma och lillasyster (A) (gratis YAAY!) Haha (A)
Emma
#11 haha visa klarar kanske av den visa inte, dom som inte klara av 1an går nog inte och ser 2an;)
men lite kul det du skrev att många 11 åringar inte klarar se den, så är det nog men min lillebror som är 11(fyller 12 om 4 dagar) typ älskar Twilight och när ja berätta at dom sänkt så typ börja han bli jätte glad;) han har läst alla böker oxå:P väldigt duktigt av han, han orkar knappt annars läsa en 100 sidors bok;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#12 Var skrev jag att många 11 åringar inte klarar av att se den? Jag skrev vissa, stor skillnad…
Min lillasyster är 9 och hon har sett Saw och sånna filmer. Medans min lillebror inte klarar av action filmer. (som johanna klarade av lätt när hon var lika gammal)
Så alla är ju olika. :P Och jo alla i hela sverige har ju sett Twilight. Eller inte…
Emma
Gud! Jag är ÖVERLYCKLIG! Det var läänge sedan jag var så glad! :D
YAAAAAAAAAAAAAAAAY! :D:D
Jag var ute med hela klassen när jag fick reda på det av min bror. Jag började hoppa och skrika (och gråta…) så alla började undra vad det var så jag berättade. Dom blev rätt glada för min skull! :P
Yeye!
Haha! Blev så himla glad när jag såg denna tråden så jag stack in på våran biografs hemsida och där stod det 11 <33
Jag ska så gå på den!
Kanske med min mamma för hon har också läst böckerna å ska nog fråga min kusin :)
Jättebra! :D Kom förvisso in iallafall igår på midnattsvisningen, men ändå.
Jag reda på det ungefär två timmar innan jag skulle se filmen. Det är ingen film för 11 åringar tycker jag!
#19 Jag är 11 (snart 12) och jag tyckte den var jätte bra ! Tyckte inte att det var något som 11 åringar inte ska se på.
#20 Men i dagens samhälle växer alla upp så snabbt, elr de försöker iaf. :) men jaja har diskuterat det här förut :P
inte för att jag bryr mig så mkt (är 15), men kul för dom små iaf ^^

Skit också, jag som retade min syrra för att hon inte fick gå xD
Jag tycker att de ska skaffa 13 årsgräns :)
Tycker kanske att den är lite för "läskig" för 7 åringar..