NM - Spoilervarning!
(Vet inte om jag gjorde rätt med rubriken där?)
Iafl, Hej!
Igårkväll läste jag ut New Moon och när Bella och Alice är i Volterra för att rädda Edward så är det någon Heidi som näms.. Vem är det?
Har läst alla böckerna innan men jag kommer inte ihåg om hon näms senare i Eclipse eller i Breaking Dawn.
Så, Vem är Heidi? :)

Hon som kommer senare med lite människor som de skall festa på

#1 Japp, det är hon jag menar..
Kommer hon ha någon speciell roll i filmen/böckerna lr så?

nej =) hon har en gåva men minns inte exakt hur den är, typ gör att människor ser sina innersta önskingar

#3 okej ;P

Men hon är inte med mer i böckerna än den delen i NM. Kanske kommer mer i filmen om dom ändrar från böckerna
Noot Sear ska spela Heidi i filmen :)

#6 Ja, hon kan jag faktiskt tänka mej passa som Heidi :D

Finns en artikel om henne på sidan tre på artikel delen =)

#8 tackar ;D

Hedi lockar till sig människor (med sin skönhet och en gåva) som dom andra i Volturi ska "äta" 

jag förstår inte vad hon ska va me i filmen för alls… hon har 3 rader i boken…o få va me i filmen????
ITwilight så dissa de biologiscenen…som har en betydande roll…. jag fattar inte hur de tänker ibland????

#11 Hur mycket VET vi att hon kommer vara med?! Antagligen kommer vi inte se så mycket av henne, mer än när de går genom gången som i boken

#12 näää men för mej spelar det ingen roll om det så bara e 2 sekunder…. slöseri med film…som de kunde lagt på nåt viktigare tycker jag :D

#13 Jag tycker faktiskt att det är bra att dom har med även dom som inte har så stor betydelse… Roligt att se personer på film när man läst om dem i boken. :)

#14 håller med :) jag vill att dom får med så många karaktärer som möjligt även om det bara är några sekunder