Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 739 ggr
Peppe
0

Smygpremiärdagen är här!!

Ja, ni som ska på smygpremiären (okej då, ni som ska på vanliga premiären får också svara. jag är extra snäll idag för idag ska jag se NEW MOON), hur ser eran dag ut?

jag kom just hem från skolan. ska nu laga lite mat, förbättra nagellacket och sen hoppa in i duschen. kl 17.00 rullar bilen mot växjö och väl där ska vi hämta biljetter det första vi gör. sen åker vi och äter någon stans och senast 20.30 är vi vid Filmstaden och väntar på Twilight. WOHOOO

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

[Wera]
0

Men jag måste vänta tills imoorn!!

Imorn har jag bara en lektion i skolan, sen kl 13.00 tar jag bussen till Mora, väl där kl 15.00 ska jag käka med några kompisar, gå runt på stan och sen 17.30 går vi till bion, New Moon börjar 18.00! Vi har redan biljetter så vi behöver inte komma extra tidigt typ ;)

Idag ska jag göra ingenting, mer än att duscha och laga pannkakor. Haha ;D

Endroppeihavet
0

JAg ska strax iväg!!!!!!! Ska käka middag med min kompis och sen bär det av!!!!!!!!!!!!!!! HURRA!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

LaSadie
0

jag ska se den imorgon. Kommer nog komma upp ganska tidigt. Göra mig iordordning. Dra upp pojkvännen och sen hämta ut biljetterna och se den 15.45 Glad

Anna
0

Jag och en kompis åker iväg om ett par timmar och ser den :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Johanna519
0

ja o en kompis ska äta nu snart o sen gå till biografen lite senare :D

Maja
0

Tja, jag kommer då inte att se den förrän i morgon (det vill säga efter midnatt). ;)

Nej, jag ska stoppa i mina ridkläder i tvätten och när den maskinen är klar drar jag på mig jackan och åker ner till stan, käkar med mina två kompisar och sedan blir det Twilight kl. 21.15 och NM strax efter tolvslaget..

ylvaah
0

Tja, jag såg den igår ;) på VIP visning för Volvo anställda.

Jag blev lite småbesviken på filmen, och slutet var så irriterande haha.

Maja
0

#7 - Hihi, skoj! =) Vad ger du den för poäng då? 1-5?

ylvaah
0

#8 Ja :) Jag ska gå på lördag också, men jag vet inte hur jag ska komma in, är inte femton. :P

Jag ger den en 3:a. :)

[Wera]
0

#9 Hur kunde du se på V.I.P visningen om du är under 15 och för Volvo anställda? :S :)

ylvaah
0

#10 Min mamma jobbar på Volvo, och så fick hon 4 biljetter av sin chef. ;) Jag behövde inte ens visa min biljett haha!

[Underground]
0

Jag blir hämtad om en timme, sen åker jag till en kompis och väntar tills klockan är halv 9. Då åker vi. Det börjar halv 10 i västerås.

Jag längtar!

emms
0

Kom hem, sov, ska äta och sen åker jag in till bion ;)

Emma