Twilight iFokus

Twilight

Etikett: spoilers
Läst 782 ggr
Salladshataren
0

SPOILER: Ljudet av ditt hjärta

Jag tyckte det var den roligaste boken hittills :P Dock har jag den sista boken kvar att läsa…

Vissa bitar var hysteriskt roliga. När Jacob och Edward bråkade och när Charlie skulle prata om blommor och bin med Bella.

Haha, är det bara jag som sitter och skrattar när jag läser boken? Skrattande

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Loveofmylife
0

Ja skratta jätte mkt med OskyldigSkrattande

bea28
0

läser precis om den Skrattande haha (SPOILER Eclipse) jag ÄLSKAR när Bella har slått Jake så att hon bryter handen, när hon kommer hem till Edward och får höra om Emmets och Jaspers vad :P Sen är juh charlies reaktion på det hela helt underbar! x) jaa, roligaste boken hittills!

emwa
0

Ja, den var helt underbar. Skrattade mig igenom hela :)

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

AnnieLarsson
0

Eclipse är nog den boken jag skrattar mest när jag läser. DSet är den elr Breaking Dawn. Men ja, jag skrattar skitmkt! :)

Brownie
0

Ja,tkr Ecilipse är rolig o mkt bra.Tkr det är (inte roligt så men) när Jacob kmr in i tältet när Bella nästan fryser tåna av sig o Edward får sitta längst bort för att inte göra det ännu kallare. Åh,när Jacob ligger bredvid  Bella i sovsäcken o nästan somnar Edward bah:- Sluta,kan du lägga av?

Jacob:- Vad?

Edward:-Du tror inte att du kan tänka lite tystare?

Inte exakt översättnig för kmr bah ihåg lite efter eget huvud,men kul tkr jag :D

bea28
0

#5 haha, jo den delen är bra ;)

KitoBonito
0

#5 Åh ja helt underbar! Och hjärtskärande. Får mig att flina och gråta nu bara av att bli påminnd av det. :'3 Har sådan sympati för Jake.

emeliekarlssoonn
0

Haha, den boken är underbar! :D
fick mig många goda skratt ;)

Hamzter95
0

Haha ja jag skrattade också väldigt mycket xD :P. Men jag var också så arg på Jacob :P

bea28
0

#9 i början av boken var jag faktiskt mest irriterad på Edward ;) han var juh så j*kla överbeskyddande! bella fick juh inte göra någonting alls! ;O iaf inte utan hans tillstånd.

Sen när edward kommer över det oc hblir lite mer "normal", försvinner ltie av sympatin för Jake ;P fast o andra sidan, han är juh liksom 100 år yngre än edward, och 3 år yngre än bella, så det kan juh inte vara speciellt lätt för han att bete sig lika moget som dem.

Animalen
0

Är ljudet av ditt hjärta den andra eller tredje boken? :P

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

[Caaassie]
0

#11: tredje :)

Imitten
0

den är ju bäst! älskar att det är mycket Emmet i den ;) som när Bella oroar sig för Victoria och alla säger typ "oroa dig inte, det kommer gå bra" och massa sånt men Emmet säger "Jag är så glad att Edward inte dödade dig allt är så mycket roligare när du är med" skrattar jättemycket när jag läser det ;) eller när Bella kommer hem efter att Jacob kysste henne :D

KitoBonito
0

Jag läser Eclipse för andra gången nu … Och igår natt låg jag och grät av skratt när Bella kommer hem med bruten hand och Charlie är HELT på Jacobs sida. xD

Haha, så jävla underbara!!!

pigelina
0

Helt klart den bästa boken!:D

ska ha med den till skolan, igentligen skulle man inte ha läst boken innan(ja har ju bara läst den 5 gr så jag har inte läst den(A)

Hihihi får låtsas att jag inte vet vad som ska hända och låtsas skriva mina förväntninar om boken;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus