Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 1091 ggr
Maja
0

Utklädd på bion?

Det blir en liten paus mellan filmerna då det kommer att bli ”Twilight”-quiz där man kan vinna ”Twilight”-prylar och även de som kommer utklädda har även chansen att vinna fina priser.

Detta rapporterar SF (http://www.sf.se/) angående Twilight+NM-kvällen. Kommer du att vara utklädd? Till vad?

Anna
0

Nej, jag vill se filmerna bara, haha Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LaSadie
0

Skulle nog aldrig klä ut mig :P Men skoj att se andra klä ut sig Skrattande

Maja
0

Haha, vad sägs som att vara varulv? Skrattande

hhannaz
0

Jag hade tänkt att klä ut mig till Alice först. Men nej, jag vill helst bara koncentrera mig på filmerna! :)

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

LaSadie
0

#3 Inte raka sig O_o?

emeliekarlssoonn
0

Jag ska inte vara utklädd. :)
Däremot hade jag tänkt reklama sajten lite genom att sätta dit en rad frystejp som det står " twilight.ifokus.se " på ;D Oskyldig

Maja
0

#5 - Haha, exakt!

#6 - Oooh, det kanske man borde göra! :D

Yaeko
0

Jag funderade på att ha mina röda linser men det blir nog bara jobbigt under filmen :P Man ser röda kanter och jag är inte van att ha linser heller och TÄNK OM DE SKULLE BÖRJA KRÅNGLA UNDER FILMEN! Så nej, ingen utklädnad ;)

Jojaton
0

Tänkte också köra på bara linser, men tänkte att det nog blir ganska jobbigt då jag aldrig använt linser innan.

Johanna - Instagram

linhof
0

#8 och 9… sätt på linserna tidigt på dan…då hinner ögat vänja sej tills det är dags för filmen… om man har väldigt torr luft så blir man mer irreterad…man "torkar" så att säga Flört men det finns jättebra ögondroppar för sånt Kyss

Endroppeihavet
0

Sen kan man ju smyga in på toan och sätta på linserna i pausen inför tävlingen ;) Och sedan ta av sig dem och lägga dem i vätskan igen.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Endroppeihavet
0

Jag har flera ideer på utklädnader men vet inte riktigt om jag har tid att realisera dom! Det är trist, jag bjuder gärna på mig själv och skulle gärna se att det fanns fler tokiga som cosplayade.

Man behöver ju inte vara så bokstavlig och klä ut sig till en huvudkaraktär. Sen är huvudkaraktärerna i Twilight ganska svåra att efterlikna. Utom Alice som har karaktär i håret.

Volturis är ju relativt lätt. Lång svart kappa med röd linning och röda linser, se dryg och ond ut.

Victoria - Rött lockigt hår och en liten pälsjacka och tighta byxor. Röda linser - Se översittaraktig och panterlik ut.

Om någon har dreads så vore ju utklädnad till Laurent asballt!

Det vore också coolt att klä ut till till bilar! Typ en kommer som en gul porsche och en annan Bellas truck. ^^

James är ju inte heller jättesvår… Uppsatt hår, skinnjacka och jeans. ha helst hudfärgat linne för bättre effekt. Röda linser. Se ond ut och sniffa mycket.

Har någon kort blont hår kan man ju alltid sätta på sig en läkarrock, sminka sig vit och ha guldiga linser. *poff* så är man Carlisle.

Jag och min kompis funderar på följande

Jag klär ut mig till bokomslaget Twilight med två stora utskrifter av bokens framsida och baksida med hål där händerna håller i äpplet så sticker jag genom mina händer där. Detta ska hängas över axlarna.

Min kompis ska vara galen Twilighter med tokmycket twilightprylar, cullencrest, twilighttshirt, twilightväska osv…

Sen ska hon gå och hålla i mig hysteriskt som om jag vore den finaste ägodelen i världen.

Maja
0

#12 - HAHA, jag ser framför mig hur det går omkring en bok och en Twilight-fanast på bion.. ^^ Jag skulle ju garva ihjäl mig! Lova att ta kort om ni går så! ;)

Endroppeihavet
0

Ja, jag antar att det blir en del plåtande om vi klär ut oss ;)

Yaeko
0

#12 Vad häftigt! :D

Alltså, jag är inte alls van med linser och hade dem ett par timmar under halloween och det var jobbigt! De är inte anpassade för just mina ögon så jag ser lite rött i kanten hela tiden. Nä, skippar dem Tungan ute

Mimmulih
0

jag tror jag skulle klä mig som rosalie, men passar väl bässt till Victoria då jag har rött hår, men linserna skippar jag tror ja :) meen vi ahr inte något sådant här men om man skulle bo i sverige såeh :)

[Wera]
0

Jag ska inte gå på midnattsvisningen. Och tänker inte klä ut mig elr något men min syster ska ha på sig en Twilight tisha, en från gina Tricot :P

#12 Jätte bra tips! :D HAHA

pigelina
0

Ni som ska ha linser och inte är vana, när jag började med linser, (har för att jag ser dåligt) skulle jag först ha dom i max 6 timmar nästa dag öka med typ 2 timmar osv, men det kanske ser lite konstigt ut för er som ska ha röda ifl ni är ute;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus