Gina Tricot - Twilight inspirerande kläder
Någon som har sett dom fyra (tror det var fyra) t-shirtarna på Gina Tricot med twiligtinspirerade tryck? Kunde inte låta bli att köpa två idag. 
Visa bild. :D
Ja visa bild :D Ska ju till Sthlm och shoppa imorn, kanske blir någon? ;)
Bilder kommer! :)

Åh vilka najsiga, haha :D Tror jag kanske köper en för att idrotta i, behöver en ny så :) Vad kostade de?
99 kr
Har en sån som är i #4 :D <3
*lalala* Sticka ner på stan snart (A) Första och sista var najs ;D
Emma
Snygga!
Måste nog köpa några nu hehe. 
Den röda var ju sjukt snygg! *måste köpa*
Hihi, den ska jag ju lätt ha på premiären.. ;P
DET kanske jag kan önska mig i present! :D Fyller ju år den 16 november (A) ska få midnattsvisningen av mamma :)
Emma

För första gången känner jag att jag vill ha vampyrkläder ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
VILL HA! :D
Ska åka o köpa en eller två idag! :)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Hehe jag köpte 3 st idag :P
Jag köpte två - den röda och den vita! =)

Dom vill jag ha, ska nog köpa den vita! :)

nu vet jag vad jag skö lköpa . fast jag fastnade inte för den med flickan xD fast de var oxå sygg :)
Märkte det i dag :D Hittade bara en av dom där (kollade nog inte så noga) med köpte den på #4 :)
Jag såg några tishor idag, en som #4 visade och den i #3 men köpte ingen, vet inte riktigt vrf :P
Såg dem i stan häromdagen, men vill inte ha dem eftersom alla redan har dem + Gina's kvalitet är ju som den är ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#22. Jag har inget emot deras kvalité, dom är ändå riktigt billiga och tycker inte dom håller mycket bättre än t-shirts för över 200kr. :)
#23 Har ett par tshirts från Gina och det är hål i allihopa, har inte hål i en enda annan tshirt från andra affärer, så det är ju min erfarenhet iallafall ;)

Åååh, vill köpa någon av dem! Ska dra ner till stan i veckan och prova…
Har köpt den röda o den vita ;)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Har den som är på #4 :)
Jag tycker bara det är ett dåligt sätt för dom att få tjejer att köpa deras kläder.
Åh jag såg dem senast jag var på gina men jag hade inte tillräckligt med pengar kvar då, typiskt :} Men jag ska köpa #4 i helgen, sjukt snygg :D
Apropå twilightinspirerade t-shirts, spana in denna som en kompis hittade när hon var i usa ;)
#30 Grym :D

Så snygga ^^

#30 ehm, vem vill ha den?
#33 tjejen på bilden, uppenbarligen :) tycker den var klockren, diggar Edward men hade lätt kunnat tänka mig en sån slapp t-shirt att ha typ på gympan och så.

#34 ja formen o så (elr va man ska säga) den är bra men att de står som de står :S verkar liiiite knäppt men kanske bara e ja som tkr så,, Jag gillar edward :)
äsch jag tycker trycket är ballt, driver med twilighthysterin som har gått liiiite för långt =)

# alltså visst de har gått väldigt långt men ah.. äsh ditt konstiga val.
#37 Jag gillar med Edward men man måste väl få skojja? Jag tyckte den tröjan var rolig ;) Lite ironisk så :P
Emma
Jag har köpt en som #4, men såg också en svart T-shirt på Gina som det stod Always 17 med huggtänder på :P tyckte den var lite fräck men tog den vita :)

Idag köpte jag tröjan i inlägg #4, och den första röda tröjan,
Är kär :D<3
Har den vita (A) <3
#30: Hahahah, cool ju :D

jag har den vita :D