OT: Halloween
Hur många här inne ska klä ut sig på Halloween? Och vad ska ni vara? (Vampyrer kanske?)
Jag ska ha röda linser = hungrig vampyr. Dock blir det inga tänder för alla tänder som finns att köpa är så fula och obekväma, så det blir Twilight-vampyr rakt av!
Visa gärna bilder där ni har klätt ut er :)
ska vara vegetarisk vampyr;)
det va dyrare med röda linser(A) och det var risk att jag inte skulle hinna få dom innan haloween. så det blev ett par gyllenbruna:) ska ta kort på mej i övermån;D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Ska också vara vampyr, SKa vara Rosalie hade jag tänkt.. fast med röda linser :P

Hmm, undra om det kommer vara många som är vampyrer i år? Det känns som det verkligen är vampyrerns år i år!
Anyway, våra röda linser från Lenson.com kommer inte. De är visst helt slutsålda. Och inte ens fick vi ett mail där det står att de är slut, läste de själv på hemsidan nyss… Som tur var så fanns det en annan sida att beställa ifrån, d7.se, där linserna ska komma inom 24 timmar. Hoppas bara att de hinner göra det, litar inte riktigt på posten nämligen… Blir riktigt besviken om jag inte får mina röda linser tills fredag, hade ju sett fram emot det!
Haha, jag ska vara ett lejon xD Sån ful rolig mask man hade när man var liten, inte så seriöst ;) Sen ska vi gå runt med en radio och dansa till Thriller HAHAH! Min kompis ska vara en gammal ful gubbe och den andra vet jag inte ^^
Visst är vi seriösa? ;)
Emma
#4 Det står att dom ska SKICKAS inom 24 timmar. 

#5 Men hallå där! Jag ska nog också g¨å runt med en radio och dansa till thriller! xD Eller ja, kanske inte dansa, men spela den iaf!
Jag ska också vara en vampyr. :) Men röda linser
Ja det blir ju vampyr med röda linser och bleksminkning :)

kan inte ni som klär ut er lägga upp bilder sen på resultaten? :D hade varit kul o se ^^
själv blir det ingen utklädningidag… men har sett på treorna som haft treafest ( då springer treorna runt i massa crazy utstyrslar) skitkul o se på :D
Haha, jag håller på med min utklädnad nu, ligger nål och tråd över hela golvet.. ;)

#13 var köpte på linserna?
#12. Det kan bero på att dom var fel storlek för att passa på dina ögon!

#14 d7.se :) Crazylinser red devil heter de.
#15 Kan vara så, eller så var jag bara ovan (har aldrig haft linser förut)
#16. Passar linserna ögongen känns det inte så konstigt, även fast man är ovan :)

o min baksida 

#18 Hur tyckte du att dina röda linser var? Kunde du ha på dem länge?
#19 NEJ, VAD HÄFTIGT!
True Blood-flaska! Dina linser såg jätteläskiga ut också, såg en på krogen här också som hade såna linser. Hua 
Jag har ingen normal bild på mig från halloween, men det finns några på facebook XD
Men jag hade i alla fall en axelbandslös svart klänning, svarta stövlar som gick nästan upp till knäet, svarta änglavingar med guldglitter och en självlysande gul gloria 
http://lindakarlstrom.blogg.se/images/2009/dsc09146_57947904.jpg
på länken ser ni klänningen i alla fall
#20 Härligt! :D
Jag var lodis på halloween.. Jag var/är sjuk, så jag hade mjukisbrallor, stor tröja .. och eftersom min näsa är torr och sönderfräst ser det ut som jag knarkar. Så det var min halloween ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#25 Åh, vilken fin klänning! Får man fråga var du köpt den? 
#28. Lindex :)
Ja jag vande mig vid dem, jag hade dem från ca kl 10 på morgonen till 12 på kvällen. Men det var skönt att ta av em efter hehe ^^
Så här såg jag ut på haloween:D
har bruna linser på mej^^ till att börja med skulle jag vara vampyr, (min bleka hy) men sen börja vi kladda med hårfärg(som ni ser tydligt på fläkarna i mitt ansikte;) Så tillsut blev vi massmördare fast vi igentligen var vampyrer(asså dödar massa) ahahahah asså hmm… bra fantasi va?:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Det håller ett år när man öppnat förpackningen.